Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
skończyła mi się umowa. Proszę o szybki kontakt DUK (najlepiej po godz. 15)
Nr kontaktowy wysłałem na specjalista_plus@plus.pl.
skończyła mi się umowa. Proszę o szybki kontakt DUK (najlepiej po godz. 15)
Nr kontaktowy wysłałem na specjalista_plus@plus.pl.
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Hyperiusz478,
już przekazałam prośbę o kontakt DUK.
już przekazałam prośbę o kontakt DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Pytanie może głupie ale czy wypowiedzenie faktycznie daje możliwość ugrania czegoś ?
Re: Przedłużenie umowy
Po zlozeniu wypowiedzenia, tydzien temu dostalem oferte ktora zaakceptowalem, lecz od tamtego czasu zero kontaktu ze strony duk. Wyslane zostaly juz 2 prosby o kontakt przez forum ale nic to nie dalo. Wiec chyba maja mnie gleboko w d.....Chyba jednak po kilku ładnych latach przyszedl czas na zmiane operatora.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
MariuszS,
przepraszam za zaistniałą sytuację. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
przepraszam za zaistniałą sytuację. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, w tym miesiącu przedłużyłem umowę abonamentową wraz z przeniesieniem dwóch numerów. Umowy o przeniesienie numerów wraz z kartami SIM zostały dostarczone a umowy podpisane, problem polega na tym że jedna karta SIM została już aktywowana natomiast druga jeszcze nie. Prosiłbym o kontakt i rozwiązanie sytuacji.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Nie prosciej i szybciej zadzwonic do BOK lub isc do salonu?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj NexT,
Jak obecnie wygląda sytuacja? Chodzi o nową aktywację?NexT pisze: Umowy o przeniesienie numerów wraz z kartami SIM zostały dostarczone a umowy podpisane, problem polega na tym że jedna karta SIM została już aktywowana natomiast druga jeszcze nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Kurier z umowami był już tydzień temu, na jednym z numerów dostałem informację i karta została aktywowana o drugim numerze nie było jeszcze żadnych informacji. Tak więc to się chyba liczy jako nowa aktywacja.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
NexT,
czy na tym drugim numerze wyraziłeś zgodę na aktywację usług przed 14 dniami?
czy na tym drugim numerze wyraziłeś zgodę na aktywację usług przed 14 dniami?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Tak na oba numery było wszystko ustalane tak samo
Edit. Sprawę już wyjaśniłem z konsultantem przez telefon
Edit. Sprawę już wyjaśniłem z konsultantem przez telefon
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
NexT,
dziękuję za info Cieszę się, że udało się wyjaśnić sprawę.
dziękuję za info Cieszę się, że udało się wyjaśnić sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Kontakt ze strony duk byl lecz sygnal trwal zaledwie ulamek sekundy. W systemie pewnie odnotowane ze proba kontaktu byla ale coż z tego jak zadnych szans na odebranie polaczenia. Skoro plus nie chce przedluzyc ze mna umowy, to nie wiem w jakim celu wogole przedstawiaja oferty.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
MariuszS,
sprawę ponownie przekazałam do konsultanta DUK, kontakt zostanie zrealizowany w możliwie najkrótszym czasie.
sprawę ponownie przekazałam do konsultanta DUK, kontakt zostanie zrealizowany w możliwie najkrótszym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Marta_Plus pisze:maciek129,
przekazałam sprawę dalej.
Dziękuję za pomoc. Telefon dotarł, umowa przedłużona.