Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Hyperiusz478
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Hyperiusz478 »

Witam,
skończyła mi się umowa. Proszę o szybki kontakt DUK (najlepiej po godz. 15)
Nr kontaktowy wysłałem na specjalista_plus@plus.pl.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Hyperiusz478,

już przekazałam prośbę o kontakt DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: xut2zs »

Pytanie może głupie ale czy wypowiedzenie faktycznie daje możliwość ugrania czegoś ?
MariuszS
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 23 cze 2019, o 11:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MariuszS »

Po zlozeniu wypowiedzenia, tydzien temu dostalem oferte ktora zaakceptowalem, lecz od tamtego czasu zero kontaktu ze strony duk. Wyslane zostaly juz 2 prosby o kontakt przez forum ale nic to nie dalo. Wiec chyba maja mnie gleboko w d.....Chyba jednak po kilku ładnych latach przyszedl czas na zmiane operatora.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

MariuszS,

przepraszam za zaistniałą sytuację. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
NexT
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 2 sty 2017, o 16:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: NexT »

Witam, w tym miesiącu przedłużyłem umowę abonamentową wraz z przeniesieniem dwóch numerów. Umowy o przeniesienie numerów wraz z kartami SIM zostały dostarczone a umowy podpisane, problem polega na tym że jedna karta SIM została już aktywowana natomiast druga jeszcze nie. Prosiłbym o kontakt i rozwiązanie sytuacji.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: largo »

Nie prosciej i szybciej zadzwonic do BOK lub isc do salonu?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj NexT,
NexT pisze: Umowy o przeniesienie numerów wraz z kartami SIM zostały dostarczone a umowy podpisane, problem polega na tym że jedna karta SIM została już aktywowana natomiast druga jeszcze nie.
Jak obecnie wygląda sytuacja? Chodzi o nową aktywację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
NexT
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 2 sty 2017, o 16:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: NexT »

Kurier z umowami był już tydzień temu, na jednym z numerów dostałem informację i karta została aktywowana o drugim numerze nie było jeszcze żadnych informacji. Tak więc to się chyba liczy jako nowa aktywacja.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

NexT,

czy na tym drugim numerze wyraziłeś zgodę na aktywację usług przed 14 dniami?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
NexT
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 2 sty 2017, o 16:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: NexT »

Tak na oba numery było wszystko ustalane tak samo

Edit. Sprawę już wyjaśniłem z konsultantem przez telefon
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

NexT,

dziękuję za info ;-) Cieszę się, że udało się wyjaśnić sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MariuszS
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 23 cze 2019, o 11:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MariuszS »

Kontakt ze strony duk byl lecz sygnal trwal zaledwie ulamek sekundy. W systemie pewnie odnotowane ze proba kontaktu byla ale coż z tego jak zadnych szans na odebranie polaczenia. Skoro plus nie chce przedluzyc ze mna umowy, to nie wiem w jakim celu wogole przedstawiaja oferty. :-|
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

MariuszS,

sprawę ponownie przekazałam do konsultanta DUK, kontakt zostanie zrealizowany w możliwie najkrótszym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek129
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 11 lut 2016, o 10:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maciek129 »

Marta_Plus pisze:maciek129,

przekazałam sprawę dalej.

Dziękuję za pomoc. :-> Telefon dotarł, umowa przedłużona. :->
ODPOWIEDZ