Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

maciek129,

super ;-) Cieszę się, że mogłam Ci pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BAss25
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 6 wrz 2015, o 07:27
Lokalizacja: Kraków

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: BAss25 »

Proszę o kontakt ze strony DUK, mam miesiąc do końca umowy
Awatar użytkownika
upel
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 7 maja 2015, o 00:05
Lokalizacja: okolice Warszawy

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: upel »

Przedłużona umowa w kwietniu czy jakoś tak... Jeden tel na abo, drugi na abo ze zniżka 50% (łącznie 75 zł za oba numery) z tytuły smart domu i jednocześnie przedłużałem umowę na CP i tam miało być 25 zł zniżki. Pierwszy miesiąc ok, a teraz zero rabatu i zarówno CP jak i telefon pełnopłatny. Rozumiem, że nalezą mi się rabaty? Czyli reklamacja?
Znalazłeś/aś rozwiązanie problemu? Napisz, być może komuś pomożesz :-)
Nokia E72 -> LG L9 -> Samsung Note 3 -> Samsung Note 4 -> Samsung Note 5-> OnePlus 7T Pro
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

BAss25,
BAss25 pisze:Proszę o kontakt ze strony DUK,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

upel,

możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hyperiusz478
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Hyperiusz478 »

Witam,

proszę o pilny kontakt z DUK, najlepiej jeszcze dzisiaj. Do końca miesiąca chcę porozumieć się w sprawie nowej umowy a w weekend będę nieosiągalny.

Nr telefonu do kontaktu wysłałem na specjalista_plus@plus.pl.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Hyperiusz478,
Hyperiusz478 pisze:proszę o pilny kontakt z DUK,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hyperiusz478
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Hyperiusz478 »

Basia_Plus pisze:Witaj Hyperiusz478,
Hyperiusz478 pisze:proszę o pilny kontakt z DUK,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Dziękuję za szybką reakcję :-)
Jestem po rozmowie z konsultantem, jednak coś jest chyba nie tak w przesłanym aneksie.

Proszę o ponowny kontakt z DUK.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Hyperiusz478,
Hyperiusz478 pisze:Proszę o ponowny kontakt z DUK.
poprosiłam konsultanta o ponowny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hyperiusz478
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Hyperiusz478 »

Basia_Plus pisze:Hyperiusz478,
Hyperiusz478 pisze:Proszę o ponowny kontakt z DUK.
poprosiłam konsultanta o ponowny kontakt.
Dzięki Basia, temat załatwiony :->
Pozdrawiam
Roberto74
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 15 paź 2013, o 22:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Roberto74 »

Witam serdecznie,
jesli moglbym prosic o kontakt z DUK w sprawie przedluzenia umowy z telefonem i dobrymi warunkami.
Moj nuner to 607XXXXXX
Bardzo dziekuje jesli ktos mi pomoze, pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 1 lip 2019, o 10:18 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam numer telefonu.
koliber2
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 7 sty 2019, o 18:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: koliber2 »

@Marta_Plus, @Ewa_Plus: Prosba o przyspieszenie zgloszenia #852332 :) chodzi o splate rat (nadplacenie). Dzieki!:)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Roberto74,

zleciłam już kontakt konsultanta DUK. Pozdrawiam.

koliber2,
koliber2 pisze:Prosba o przyspieszenie zgloszenia #852332 :) chodzi o splate rat (nadplacenie).
Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji tej dyspozycji. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zif »

Zostało mi mniej niż magiczne 8 miesięcy. Obecnie mam nolimit do Plusa, 280 minut do pozostałych, 60 minut na stacjonarne - całość za 10 zł, i jest to dla mnie wystarczające. Jako stary sknera nie chcę zwiększać abonamentu, zdaję sobie też sprawę, że obecnie wszyscy operatorzy zmierzają w kierunku podwyżek, więc krótko: jest sens rozmawiać o przedłużeniu umowy, i np. dołożeniu do tych warunków choćby najskromniejszego pakietu typu Non Stop? Czy nastawić się po prostu na pozostawienie umowy na nieoznaczonym, a operator żałuje, że kiedykolwiek wyskoczył z ofertą, jaką mam obecnie? :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

zif,
zif pisze: jest sens rozmawiać o przedłużeniu umowy, i np. dołożeniu do tych warunków choćby najskromniejszego pakietu typu Non Stop?
Decyzja należy do Ciebie. Jeśli będziesz zainteresowany kontaktem naszego pracownika DUK, możesz oczywiście podesłać swój numer telefonu pod adres: specjalista_plus@plus.pl, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz Twoją nazwę użytkownika. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wioletta
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 lip 2019, o 11:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Wioletta »

Witam, w sierpniu kończy mi się umowa. Proszę o kontakt konsultanta z DUK. Jestem z Wami już 20 lat i liczę na jakąś korzystniejszą ofertę. Pozdrawiam. Maila już wysłałam ;)
ODPOWIEDZ