Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mati55
PlusManiak
Posty: 61
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mati55 »

Bardzo proszę o pilny kontakt DUK.
Na wskazanego maila: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank przesłałem swoje dane.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3125
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

mati55,
mati55 pisze:Na wskazanego maila: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank przesłałem swoje dane.
Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alo1
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 sie 2021, o 19:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Alo1 »

Joanna_Plus pisze:Alo1,

prześlij proszę numer telefonu, na którym kończy się wspomniany kontrakt (+ewentualny numer kontaktowy) na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażemy wówczas prośbę o kontakt konsultanta z DUK, który odwoni i przedstawi aktualne dostępne propozycje dla Twojego numeru.
Dzień dobry, dziękuję za odpowiedź. Mail został wysłany.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Alo1,

wiadomość dotarła. Dziękuję. Prośba o kontakt przekazana :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alo1
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 sie 2021, o 19:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Alo1 »

Dzień dobry, kiedy mniej więcej można się spodziewać kontaktu?

Pozdrawiam
Joanna_Plus pisze:Witaj Alo1,

wiadomość dotarła. Dziękuję. Prośba o kontakt przekazana :-).
konrado23m
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 lip 2021, o 06:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: konrado23m »

Witam,

w ubiegłym miesiącu przedłużałem umowę w salonie Plus i ostatnio dostałem fakturę, na której nie został naliczony rabat 50 procent na Internet LTE. Mam odjęte tylko 10 zł w tabelce odnośnie rabatów. Pierwszą umowę podpisałem dwa lata temu i miałem takie warunki: 50 zł za abonament, 25 zł na numer mojej żony i 25 zł za 60 gb Internetu.

Przy przedłużaniu umowy pytałem kilka razy pracownika w salonie, czy jak przedłużę umowę to będę mieć te same warunki jeśli chodzi o opłaty: 50 zł za abonament, 25 zł nr żony i 25 zł 120 GB Internetu. Pracownik potwierdził, że tak. Na fakturze odjęte jest 10 zł, czyli płacę 40 zł jednak. Dzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że przy przedłużaniu umowy na numer internetowy rabat 50 procent nie przysługuje, tylko te 10 zł. Rabat 50 procent przysługuje tylko dla nowej umowy na nowy numer. Faktycznie tak jest w tym momencie?

Wychodzi na to, że 15 zł będę płacić więcej. Dwa lata szybko zlecą, ale jest mi po prostu przykro, że 10-letni klient nie może uzyskać w salonie rzetelnych informacji. Inaczej podszedłbym do sprawy, jeśli pracownik poinformowałby mnie, że przy przedłużaniu umowy nie przysługuje mi rabat 50 procent na Internet.

Czy tutaj na forum jest ktoś w stanie mi potwierdzić informacje odnosnie tych promocji?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Alo1,

ponowiłam prośbę o kontakt.

Witaj konrado23m,

do weryfikacji sprawy potrzebny jest wgląd w konta numerów. My z pozycji forum nie mamy takich możliwości, tym samym prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerami i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Tam nasi pracownicy zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
WiTT
Prawie PlusManiak
Posty: 48
Rejestracja: 12 lip 2013, o 13:31

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: WiTT »

Witam,
Przesłałem wymagane informacje na mail. Poproszę o kontakt z DUK.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3125
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj WiTT,
WiTT pisze:Przesłałem wymagane informacje na mail. Poproszę o kontakt z DUK.

Pozdrawiam
Wiadomość dotarła - zleciłam kontakt z DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szrajbendorf
Prawie PlusManiak
Posty: 40
Rejestracja: 28 lip 2014, o 02:48

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szrajbendorf »

Czy udało się komuś w ostatnim czasie w rozmowach z DUK wynegocjować umowę krótszą niż 24 miesiące?

Wysłane z mojego SM-G9980 przy użyciu Tapatalka
Lexe
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 sie 2021, o 19:23

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lexe »

Witam,
posiadam w sieci jeden numer abonamentowy oraz internet domowy. Chcialem przedłużyć obie umowy i przenieść do plusa drugi abonament z innej sieci. Po rozmowie z konsultantem dostałem propozycje którą bylem w stanie zaakceptować. Jeali chodzi o telefon do umowy to Konsultant zapowiedział że oddzwoni kiedy tylko konkretny model znajdzie sie w magazynie- podał datę. Niestety nie oddzwonił. Obecnie w BOKu caly czas podawane są mi różne oferty niezgodne z początkowa. Czy moge prosić o kontakt z DUK by wyjaśnic sprawę?
Z góry dziękuje.
jubikej
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 16 wrz 2013, o 14:57

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jubikej »

Dzień dobry.
Mam prehistoryczny abonament za 9,99 i chciałbym zmienić taryfę na jakąś odpowiedniejszą, gdyż zacznę częściej korzystać z telefonu prywatnego. Interesuje mnie taryfa za 30PLN (bez telefonu), ale jest w niej trochę mało w porównaniu do konkurencji GB internetu. Czy DUK jest w stanie coś z tym zrobić? :)
Z góry dziękuję serdecznie za pomoc :)
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: WXuser »

poproszę o kontakt DUK, mail wysłany
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witajcie Lexe, jubikej,

podeślijcie proszę swoje numery telefonów pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz nazwę użytkownika. Poproszę pracownika DUK o kontakt z Wami.

WXuser,
WXuser pisze:poproszę o kontakt DUK, mail wysłany
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: WXuser »

Basia_Plus pisze:
WXuser,
WXuser pisze:poproszę o kontakt DUK, mail wysłany
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
dziękuję,
niestety nie skorzystałem z propozycji miesiąc temu i póki co nie ma dla mnie oferty przez 3 miesiące
ODPOWIEDZ