Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 maja 2018, o 11:05
Re: Przedłużenie umowy
Jakie jest obecnie minimalne zobowiązanie na abonament przy przedłużeniu (obecnie 69,99), żeby utrzymać Smart Dom (abonament telefoniczny to pierwsza umowa). Zależy mi na jak najniższej kwocie. Ponadto, czy pozostałe miesiące (obecnie 6) zostają anulowane?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
bomel1991,
Istnieje możliwość obniżenia abonamentu, bez utraty zniżek. Pisaliśmy o tej kwestii np. w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... ie#p231710.bomel1991 pisze:Jakie jest obecnie minimalne zobowiązanie na abonament przy przedłużeniu (obecnie 69,99), żeby utrzymać Smart Dom (abonament telefoniczny to pierwsza umowa). Zależy mi na jak najniższej kwocie.
Nie, zostaną one doliczone do nowego kontraktu.bomel1991 pisze:Ponadto, czy pozostałe miesiące (obecnie 6) zostają anulowane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
No tak, nie mogłem znaleźć tej informacji. Dziękuję raz jeszcze.
Blokada przedłużenia umowy.
Witam, chciałem przedłużyć umowę abonamentu przez infolinię ale wystąpił problem z firmą kurierską TNT i zamówienie zostało anulowane, w tym momencie nie chcę się bawić w kurierów i w salonie mam zablokowaną możliwość przedłużenia umowy z telefonem tylko przez telefon mogę albo internet a za kuriera TNT to ja dziękuję bo więcej pajacują jak dostarczają a przez dział utrzymania klienta nic nie można zrobić w salonie ze względu na blokadę która już się utrzymuje kilka tygodni. Co zrobić by odblokować standardowe oferty które można negocjować z działem utrzymania.
Inaczej będę chyba zmuszony kończyć współpracę.
Inaczej będę chyba zmuszony kończyć współpracę.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2018, o 12:40 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty - podobny temat.
Powód: Połączono posty - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj marian79,
kiedy przesyłka miała być dostarczona?
kiedy przesyłka miała być dostarczona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
na środę 9,05,2018. i był problem z dostawcą, nie przyjeżdżają a odhaczają, że byli i w domu nikogo nie zastali po prostu śmiech.Basia_Plus pisze:Witaj marian79,
kiedy przesyłka miała być dostarczona?
okres rozliczeniowy 25.05 się skończył, w internecie ofertę mam ,na infolinii też a w salonie brak zablokowane wszystko.
Jedynie pan z plusa przez jakiś formularz uzyskał ciężko jakąś ofertę ale to taką byle jaką a w żadnym systemie nie widzi ofert po prostu brak.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
marian79,
po takim czasie oferta powinna być już odblokowana. Gdyby nadal był problem z dostępem do oferty, pracownik danego punktu powinien to zgłosić.
po takim czasie oferta powinna być już odblokowana. Gdyby nadal był problem z dostępem do oferty, pracownik danego punktu powinien to zgłosić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Do jakiego działu konkretnie?Basia_Plus pisze:marian79,
po takim czasie oferta powinna być już odblokowana. Gdyby nadal był problem z dostępem do oferty, pracownik danego punktu powinien to zgłosić.
W zeszłym tygodniu pracownik plusa dzwonił na jakąś infolinię i powiedzieli, że nawet do lipca może być blokada, coś dziwnego się dzieje bo ja nie rozumiem tego.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
marian79,
kiedy kończy się umowa na Twoim numerze?
kiedy kończy się umowa na Twoim numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Za 3 miesiąceBasia_Plus pisze:marian79,
kiedy kończy się umowa na Twoim numerze?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
marian79,
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: spacjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: spacjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Przesłane.Marta_Plus pisze:marian79,
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: spacjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
marian79,
dziękuję za wiadomość - sprawdź pocztę.
dziękuję za wiadomość - sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Prosiłabym o kontakt DUK w sprawie przedłużenia umowy, ponieważ w BOK nie mogą zaproponować mi oczekiwanej nowej umowy na warunkach :
25zł ( no limit rozmowy komórki, krajowe, sms,
mms + 8Gb , umowa na czas NIEOKREŚLONY
Z poważaniem,
Axxxxxx Sxxxxx
Prosiłabym o kontakt DUK w sprawie przedłużenia umowy, ponieważ w BOK nie mogą zaproponować mi oczekiwanej nowej umowy na warunkach :
25zł ( no limit rozmowy komórki, krajowe, sms,
mms + 8Gb , umowa na czas NIEOKREŚLONY
Z poważaniem,
Axxxxxx Sxxxxx
Ostatnio zmieniony 30 maja 2018, o 16:09 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam Imię i Nazwisko
Powód: ukryłam Imię i Nazwisko
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj gabens29,
podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz uzyskać ofertę na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz uzyskać ofertę na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ