Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 61
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21
Re: Przedłużenie umowy
Bardzo proszę o pilny kontakt DUK.
Na wskazanego maila: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank przesłałem swoje dane.
Na wskazanego maila: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank przesłałem swoje dane.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
mati55,
Wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.mati55 pisze:Na wskazanego maila: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank przesłałem swoje dane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry, dziękuję za odpowiedź. Mail został wysłany.Joanna_Plus pisze:Alo1,
prześlij proszę numer telefonu, na którym kończy się wspomniany kontrakt (+ewentualny numer kontaktowy) na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażemy wówczas prośbę o kontakt konsultanta z DUK, który odwoni i przedstawi aktualne dostępne propozycje dla Twojego numeru.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Alo1,
wiadomość dotarła. Dziękuję. Prośba o kontakt przekazana .
wiadomość dotarła. Dziękuję. Prośba o kontakt przekazana .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry, kiedy mniej więcej można się spodziewać kontaktu?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Joanna_Plus pisze:Witaj Alo1,
wiadomość dotarła. Dziękuję. Prośba o kontakt przekazana .
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 3 lip 2021, o 06:01
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
w ubiegłym miesiącu przedłużałem umowę w salonie Plus i ostatnio dostałem fakturę, na której nie został naliczony rabat 50 procent na Internet LTE. Mam odjęte tylko 10 zł w tabelce odnośnie rabatów. Pierwszą umowę podpisałem dwa lata temu i miałem takie warunki: 50 zł za abonament, 25 zł na numer mojej żony i 25 zł za 60 gb Internetu.
Przy przedłużaniu umowy pytałem kilka razy pracownika w salonie, czy jak przedłużę umowę to będę mieć te same warunki jeśli chodzi o opłaty: 50 zł za abonament, 25 zł nr żony i 25 zł 120 GB Internetu. Pracownik potwierdził, że tak. Na fakturze odjęte jest 10 zł, czyli płacę 40 zł jednak. Dzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że przy przedłużaniu umowy na numer internetowy rabat 50 procent nie przysługuje, tylko te 10 zł. Rabat 50 procent przysługuje tylko dla nowej umowy na nowy numer. Faktycznie tak jest w tym momencie?
Wychodzi na to, że 15 zł będę płacić więcej. Dwa lata szybko zlecą, ale jest mi po prostu przykro, że 10-letni klient nie może uzyskać w salonie rzetelnych informacji. Inaczej podszedłbym do sprawy, jeśli pracownik poinformowałby mnie, że przy przedłużaniu umowy nie przysługuje mi rabat 50 procent na Internet.
Czy tutaj na forum jest ktoś w stanie mi potwierdzić informacje odnosnie tych promocji?
w ubiegłym miesiącu przedłużałem umowę w salonie Plus i ostatnio dostałem fakturę, na której nie został naliczony rabat 50 procent na Internet LTE. Mam odjęte tylko 10 zł w tabelce odnośnie rabatów. Pierwszą umowę podpisałem dwa lata temu i miałem takie warunki: 50 zł za abonament, 25 zł na numer mojej żony i 25 zł za 60 gb Internetu.
Przy przedłużaniu umowy pytałem kilka razy pracownika w salonie, czy jak przedłużę umowę to będę mieć te same warunki jeśli chodzi o opłaty: 50 zł za abonament, 25 zł nr żony i 25 zł 120 GB Internetu. Pracownik potwierdził, że tak. Na fakturze odjęte jest 10 zł, czyli płacę 40 zł jednak. Dzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że przy przedłużaniu umowy na numer internetowy rabat 50 procent nie przysługuje, tylko te 10 zł. Rabat 50 procent przysługuje tylko dla nowej umowy na nowy numer. Faktycznie tak jest w tym momencie?
Wychodzi na to, że 15 zł będę płacić więcej. Dwa lata szybko zlecą, ale jest mi po prostu przykro, że 10-letni klient nie może uzyskać w salonie rzetelnych informacji. Inaczej podszedłbym do sprawy, jeśli pracownik poinformowałby mnie, że przy przedłużaniu umowy nie przysługuje mi rabat 50 procent na Internet.
Czy tutaj na forum jest ktoś w stanie mi potwierdzić informacje odnosnie tych promocji?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Alo1,
ponowiłam prośbę o kontakt.
Witaj konrado23m,
do weryfikacji sprawy potrzebny jest wgląd w konta numerów. My z pozycji forum nie mamy takich możliwości, tym samym prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerami i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Tam nasi pracownicy zweryfikują wówczas sprawę.
ponowiłam prośbę o kontakt.
Witaj konrado23m,
do weryfikacji sprawy potrzebny jest wgląd w konta numerów. My z pozycji forum nie mamy takich możliwości, tym samym prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerami i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Tam nasi pracownicy zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Przesłałem wymagane informacje na mail. Poproszę o kontakt z DUK.
Pozdrawiam
Przesłałem wymagane informacje na mail. Poproszę o kontakt z DUK.
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj WiTT,
Wiadomość dotarła - zleciłam kontakt z DUK.WiTT pisze:Przesłałem wymagane informacje na mail. Poproszę o kontakt z DUK.
Pozdrawiam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 40
- Rejestracja: 28 lip 2014, o 02:48
Re: Przedłużenie umowy
Czy udało się komuś w ostatnim czasie w rozmowach z DUK wynegocjować umowę krótszą niż 24 miesiące?
Wysłane z mojego SM-G9980 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G9980 przy użyciu Tapatalka
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
posiadam w sieci jeden numer abonamentowy oraz internet domowy. Chcialem przedłużyć obie umowy i przenieść do plusa drugi abonament z innej sieci. Po rozmowie z konsultantem dostałem propozycje którą bylem w stanie zaakceptować. Jeali chodzi o telefon do umowy to Konsultant zapowiedział że oddzwoni kiedy tylko konkretny model znajdzie sie w magazynie- podał datę. Niestety nie oddzwonił. Obecnie w BOKu caly czas podawane są mi różne oferty niezgodne z początkowa. Czy moge prosić o kontakt z DUK by wyjaśnic sprawę?
Z góry dziękuje.
posiadam w sieci jeden numer abonamentowy oraz internet domowy. Chcialem przedłużyć obie umowy i przenieść do plusa drugi abonament z innej sieci. Po rozmowie z konsultantem dostałem propozycje którą bylem w stanie zaakceptować. Jeali chodzi o telefon do umowy to Konsultant zapowiedział że oddzwoni kiedy tylko konkretny model znajdzie sie w magazynie- podał datę. Niestety nie oddzwonił. Obecnie w BOKu caly czas podawane są mi różne oferty niezgodne z początkowa. Czy moge prosić o kontakt z DUK by wyjaśnic sprawę?
Z góry dziękuje.
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry.
Mam prehistoryczny abonament za 9,99 i chciałbym zmienić taryfę na jakąś odpowiedniejszą, gdyż zacznę częściej korzystać z telefonu prywatnego. Interesuje mnie taryfa za 30PLN (bez telefonu), ale jest w niej trochę mało w porównaniu do konkurencji GB internetu. Czy DUK jest w stanie coś z tym zrobić? :)
Z góry dziękuję serdecznie za pomoc :)
Mam prehistoryczny abonament za 9,99 i chciałbym zmienić taryfę na jakąś odpowiedniejszą, gdyż zacznę częściej korzystać z telefonu prywatnego. Interesuje mnie taryfa za 30PLN (bez telefonu), ale jest w niej trochę mało w porównaniu do konkurencji GB internetu. Czy DUK jest w stanie coś z tym zrobić? :)
Z góry dziękuję serdecznie za pomoc :)
Re: Przedłużenie umowy
poproszę o kontakt DUK, mail wysłany
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witajcie Lexe, jubikej,
podeślijcie proszę swoje numery telefonów pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz nazwę użytkownika. Poproszę pracownika DUK o kontakt z Wami.
WXuser,
podeślijcie proszę swoje numery telefonów pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz nazwę użytkownika. Poproszę pracownika DUK o kontakt z Wami.
WXuser,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.WXuser pisze:poproszę o kontakt DUK, mail wysłany
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
dziękuję,Basia_Plus pisze:
WXuser,przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.WXuser pisze:poproszę o kontakt DUK, mail wysłany
niestety nie skorzystałem z propozycji miesiąc temu i póki co nie ma dla mnie oferty przez 3 miesiące