Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 lip 2018, o 18:41
Re: Przedłużenie umowy
Tak, sprawa dotyczy podawanego wcześniej numeru.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
dawid.skora,
dziękuję za potwierdzenie. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
dziękuję za potwierdzenie. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Przedłużenie umowy
Umowa przedłużona. Dziękuję Specjalistom Plusa z forum za kontakt.
Re: Przedłużenie umowy
Można wiedzieć jakie warunki udało ci się wynegocjować?dublin1705 pisze:Umowa przedłużona. Dziękuję Specjalistom Plusa z forum za kontakt.
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Przedłużenie umowy
Prześledz kilka wątków do tyłu.
Re: Przedłużenie umowy
Mam takie pytanie jak to jest przy przedluzaniu umowy, chodzi mi o raty za telefon. Powiedzmy że zostało mi trzy miesiące starej umowy i trzy raty za telefon. Jak przedłuż umowę i wezmę nowy telefon na raty, to będę płacić abonament plus stara rata za telefon plus nowa rata za telefon?
Re: Przedłużenie umowy
remik1211,
- tak, raty za każdy sprzęt należy spłacać zgodnie z harmonogramem. Jest też możliwość wcześniejszego spłacenia rat. Pisaliśmy o tym np. w tym wątku.
- tak, raty za każdy sprzęt należy spłacać zgodnie z harmonogramem. Jest też możliwość wcześniejszego spłacenia rat. Pisaliśmy o tym np. w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przedłużenie czy migracja?
Witam
W kwietniu czas na decyzję.
Przedłużyć za 50 miesięcznie czy migrować bezpośrednio lub pośrednio do Plusha, gdzie za co najmniej taki sam zakres usług zapłacę 25 PLN?
Czy jest coś, co przemawiało by za tym, by płacić 2x za to samo?
W kwietniu czas na decyzję.
Przedłużyć za 50 miesięcznie czy migrować bezpośrednio lub pośrednio do Plusha, gdzie za co najmniej taki sam zakres usług zapłacę 25 PLN?
Czy jest coś, co przemawiało by za tym, by płacić 2x za to samo?
Ostatnio zmieniony 18 lut 2019, o 16:04 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj grego,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Poproszę wówczas naszego pracownika o kontakt i przedstawienie wszystkich aktualnie dostępnych ofert.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Poproszę wówczas naszego pracownika o kontakt i przedstawienie wszystkich aktualnie dostępnych ofert.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za szybką reakcję. Wysłano, czekam...
Może ktoś z obecnych miał podobny dylemat?
Może ktoś z obecnych miał podobny dylemat?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
grego,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.grego pisze:Wysłano, czekam...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Program wymiany aparatów
Witam :)
Chciałbym się zapytać na czym polega program wymiany aparatów w Plusie Abonament dla stałych abonentów?
Pozdrawiam serdecznie :)
Chciałbym się zapytać na czym polega program wymiany aparatów w Plusie Abonament dla stałych abonentów?
Pozdrawiam serdecznie :)
Ostatnio zmieniony 19 lut 2019, o 18:31 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj szyzag123,
Program Wymiany Aparatów (PWA) oznacza możliwość zawarcia umowy na czas oznaczony w określonej promocji oraz umożliwia nabycie w ramach danej umowy nowego telefonu, modemu bądź rutera. Oferty PWA dostępne są dla umów, które przeszły na czas nieoznaczony lub dobiegają końca.szyzag123 pisze:Chciałbym się zapytać na czym polega program wymiany aparatów w Plusie Abonament dla stałych abonentów?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cesja i SMARTDom
Witam! Mam pytanie odnośnie całego smart domu i cesji. No więc tak tata czyli główny administrator dopisał mnie i moją partnerkę do smart domu, ja miałem ostatnie dni umowy tacie zostało jeszcze 5 miesięcy i zostały dodane a moja partnerka została dopisana ale z plus na kartę, i została mama która przez jakiś czas jeszcze nie mogła dojść do smart domu, umowę ma do 12.12.2019 i teraz spisaliśmy cesję żeby była do tego smart dom dopisana i pytanie czy będzie mogła wziąć wcześniej nowy telefon niż 6 miesięcy przed końcem umowy ? Pani w salonie mówiła coś, że jak cesja przejdzie to będzie dzwoniła po 2 tyg z ofertą czy coś, w plus online mama już jest dopisana ;)
Ostatnio zmieniony 20 lut 2019, o 10:58 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie.
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
bardzo proszę o informację w jaki sposób mogę złożyć reklamację na przedłużenie umowy.
W trakcie rozmowy konsultant DUK zapewniał mnie, że nowa oferta DUET będzie różniła się od obecnej taryfy tylko ilością internetu, wszystkie pozostałe usługi zostaną bez zmian. Jednak gdy otrzymałam od kuriera umowy okazało się, że w regulaminie promocji w pozycji Pakiet minut UE jest "brak", a do tej pory miałam 120 min/sms.
Czy mogę reklamację złożyć drogą elektroniczną, czy tylko pisemnie?
Pozdrawiam
Iwona
bardzo proszę o informację w jaki sposób mogę złożyć reklamację na przedłużenie umowy.
W trakcie rozmowy konsultant DUK zapewniał mnie, że nowa oferta DUET będzie różniła się od obecnej taryfy tylko ilością internetu, wszystkie pozostałe usługi zostaną bez zmian. Jednak gdy otrzymałam od kuriera umowy okazało się, że w regulaminie promocji w pozycji Pakiet minut UE jest "brak", a do tej pory miałam 120 min/sms.
Czy mogę reklamację złożyć drogą elektroniczną, czy tylko pisemnie?
Pozdrawiam
Iwona