Jednak nic innego niż mam nie mogą mi dać, hmm troszkę lipa. Ktoś ma lepsze warunki?
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 34
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04
Re: Przedłużenie umowy
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Proszę o ponowny kontakt konsultanta działu utrzymania klienta. Miał odezwać się na drugi dzień. Minął już ponad tydzień a kontaktu brak. Dzwonienie na infolinie konczy się informacją że konsultant oddzwoni w możliwie najszybszym czasie... A w tym wypaku ten możliwie najszybszy czas chyba w sieci Plus jest nie określony.
Pozdrawiam
Proszę o ponowny kontakt konsultanta działu utrzymania klienta. Miał odezwać się na drugi dzień. Minął już ponad tydzień a kontaktu brak. Dzwonienie na infolinie konczy się informacją że konsultant oddzwoni w możliwie najszybszym czasie... A w tym wypaku ten możliwie najszybszy czas chyba w sieci Plus jest nie określony.
Pozdrawiam
speedy123 pisze:Witam, w dniu 16 lipca 2020 roku pisałem tu na forum z prośba o kontakt DUK odnośnie przedłużenia umowy która kończy się w październiku. Proszę o informację czy plus jest wogole zainteresowany przedłużeniem umowy ze mną, gdyz w innym przypadku wypadało by się przenieść do innej sieci...
Pozdrawiam
Marta_Plus pisze:Andrzej62,
przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Tak. Okres wypowiedzenia liczony jest od pierwszego dnia nowego cyklu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.Andrzej62 pisze:Jeżeli mój okres rozliczeniowy przypadał 20 każdego m-ca, to wypowiedzenie umowy żeby było skuteczne na 20 sierpnia, muszę złożyć najpóźniej do 19 lipca, w dowolnym punkcie Plusa??Nie ma gotowego wzoru. Więcej informacji znajdziesz tutaj.Andrzej62 pisze:Czy druki wypowiedzenia są dostępne w punkcie Plusa, czy muszę mieć wydrukowane i podpisane własnoręcznie"swoje"?
Wita speedy123,
Podaj proszę więcej szczegółów i opisz sytuację związaną z zasięgiem w tym wątku. W kwestii przedłużenia umowy, możesz przesłać mi wiadomość pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.speedy123 pisze: Problem został nie rozwiązany, zgłoszenia są zamykane bez podania przyczyn pogorszenia sygnału.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj speedy123,
Przekazałam Twoją prośbę. Przepraszam za napotkane niedogodności. Pozdrawiam.speedy123 pisze:Proszę o ponowny kontakt konsultanta działu utrzymania klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 34
- Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o ponowny kontakt, czy można internet światłowód dobrać do oferty już istniejącej? Posiadam również CP.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
szuetam20@tlen.pl,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.szuetam20@tlen.pl pisze:Proszę o ponowny kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
w związku z zakończeniem umowy proszę o kontakt DUK.
Informacja z nr telefonu wysłana na maila.
pozdrawiam
w związku z zakończeniem umowy proszę o kontakt DUK.
Informacja z nr telefonu wysłana na maila.
pozdrawiam
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Hyperiusz478,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.Hyperiusz478 pisze:proszę o kontakt DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 lip 2014, o 13:06
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry!
Kończy mi się umowa z Plus (internet + nr tel) na firmę.
chciałbym porozmawiać o warunkach dalszej współpracy z PLUS z DUK.
Dziękuję.
Kończy mi się umowa z Plus (internet + nr tel) na firmę.
chciałbym porozmawiać o warunkach dalszej współpracy z PLUS z DUK.
Dziękuję.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj kokoshaglava,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.kokoshaglava pisze:chciałbym porozmawiać o warunkach dalszej współpracy z PLUS z DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Czy Wy już kompletnie ...?
Wchodzę na stronę Plusa aby sprawdzić możliwości przedłużenia umowy, jakie są możliwe promocje czy też ogólnie taryfy.
Jak zwykle logowanie i niespodzianka. Wypełnij formularz kontaktowy, konsultant zadzwoni.
Już na starcie zostaje postawiony na gorszej pozycji. Jestem zdany na łaskę konsultanta i tego, co mi zaoferuje.
A ja, na ten przykład, wolę najpierw sam sprawdzić i przeanalizować co mi bardziej odpowiada, czego potrzebuje.
Wchodzę na stronę Plusa aby sprawdzić możliwości przedłużenia umowy, jakie są możliwe promocje czy też ogólnie taryfy.
Jak zwykle logowanie i niespodzianka. Wypełnij formularz kontaktowy, konsultant zadzwoni.
Już na starcie zostaje postawiony na gorszej pozycji. Jestem zdany na łaskę konsultanta i tego, co mi zaoferuje.
A ja, na ten przykład, wolę najpierw sam sprawdzić i przeanalizować co mi bardziej odpowiada, czego potrzebuje.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 44
- Rejestracja: 19 kwie 2019, o 23:27
Re: Przedłużenie umowy
Można sprawdzić ofery przedłużenia ale jak będzie nie więcej niż 6 miesięcy do końca umowy...Connor pisze:Czy Wy już kompletnie ...?
Wchodzę na stronę Plusa aby sprawdzić możliwości przedłużenia umowy, jakie są możliwe promocje czy też ogólnie taryfy.
Jak zwykle logowanie i niespodzianka. Wypełnij formularz kontaktowy, konsultant zadzwoni.
Już na starcie zostaje postawiony na gorszej pozycji. Jestem zdany na łaskę konsultanta i tego, co mi zaoferuje.
A ja, na ten przykład, wolę najpierw sam sprawdzić i przeanalizować co mi bardziej odpowiada, czego potrzebuje.
Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Connor,
ofertę można sprawdzić na stronie: https://www.plus.pl/abonament/przedluz- ... et="_blank po wprowadzeniu numeru, którego dotyczy przedłużenie umowy. Oferta jest dostępna jeśli pozostało 8 miesięcy do końca kontraktu.
ofertę można sprawdzić na stronie: https://www.plus.pl/abonament/przedluz- ... et="_blank po wprowadzeniu numeru, którego dotyczy przedłużenie umowy. Oferta jest dostępna jeśli pozostało 8 miesięcy do końca kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Serio??? Na głównej stronie można sprawdzić oferty?Basia_Plus pisze:Connor,
ofertę można sprawdzić na stronie: https://www.plus.pl/abonament/przedluz- ... et="_blank po wprowadzeniu numeru
Wielkie dzięki za odkrycie Ameryki.
Na niby co znaczył mój wcześniejszy wpis?
A co jeśli umowę mam z 2014 roku bez późniejszych aneksów/przedłużeń? Już sam nie mogę sprawdzić ofert? jestem zdany na łaskę konsultanta?w poprzednim poście Connor pisze:Wchodzę na stronę Plusa aby sprawdzić możliwości przedłużenia umowy, jakie są możliwe promocje czy też ogólnie taryfy.
Jak zwykle logowanie i niespodzianka.
Kiedyś było inaczej. Przyjaźniej dla klienta. Teraz to polowanie na baranów. Może jakiegoś się złapie na niekorzystne warunki.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Connor,
przepraszam za napotkane niedogodności.
Skontaktuj się proszę z obsługą sklepu internetowego. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
przepraszam za napotkane niedogodności.
Skontaktuj się proszę z obsługą sklepu internetowego. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
A proszę bardzo - #1770233.Basia_Plus pisze: Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.