Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
tylkonieplus
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 paź 2018, o 23:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tylkonieplus »

Witam, czy to normalne praktyki konsultanta, dzwoniącego i namawiającego na przedlużenie umowy ,kóry mówi jedno, a na przeslanym potwierdzeniu zmiany warunków co innego?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj tylkonieplus,

przepraszam za napotkane niedogodności. Jeśli warunki ustalone z konsultantem w trakcie rozmowy telefonicznej się nie zgadzają, możesz nie podpisywać umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tylkonieplus
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 21 paź 2018, o 23:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tylkonieplus »

Dzisiaj wysłałem pismo z rezygnacją .Ogólnie zostałem zniechęcony do tej sieci i przeniosę nr do innej. Jeszcze jeden niuans to -obsługa klientów PLUS 7 dni w tygodniu przez 24h-pusta deklaracja. Wczoraj próbowałem się skontaktować z wiadomym efektem.Tj.tzw robienie klienta w ...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

tylkonieplus,
tylkonieplus pisze: Wczoraj próbowałem się skontaktować
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
vumi
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 31 paź 2013, o 02:45

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: vumi »

Witam,

Pozostał mi jeden miesiąc do końca umowy (a przynajmniej tak twierdzi strona PLUSa ;)). Chciałbym, aby skontaktował się ze mną ktoś z działu DUK i przedstawił ofertę.

Pani, która kontaktowała się ze mną parę miesięcy temu zaprezentowała mi warunki, które były nie do zaakceptowania.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj vumi,
vumi pisze:Chciałbym, aby skontaktował się ze mną ktoś z działu DUK i przedstawił ofertę.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krakus51
PlusManiak
Posty: 65
Rejestracja: 22 lut 2014, o 11:36

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krakus51 »

vumi pisze:Witam,
Chciałbym, aby skontaktował się ze mną ktoś z działu DUK i przedstawił ofertę.
Nie licz na wiele. Ja złożyłem rezygnacje 9.10 a więc ponad dwa tygodnie temu. Zadzwoniła jedna konsultantka, chyba z typu "uczę się" bo co chwile zawieszała rozmowę i konsultowała się z kimś ważniejszym. Propozycja taka sama jak w Plus online a więc po co DUK ??. Przyszło też pismo o przyjęciu rezygnacji z ofertą za 25 zł ale z o wiele gorszą ofertą niż mam. Jestem w Plusie ponad 19 lat ale to dla nich nic nie znaczy. Myślę o przejściu do Plusha ale tu też utrudniają sprawę. Najpierw wypowiedzenie z miesięcznym wyprzedzeniem, później oczekiwanie do pełnego okresu rozliczeniowego. W moim przypadku dodatkowe 3 tygodnie. Następnie ponowna rejestracja numeru (tak mi wyjaśniali w punkcie) Opłata numeru na kartę i dopiero wtedy przeniesienie z karty do Plusha. Co za poronione pomysły Plus i Plush to ta sama sieć, moją moje dane od ponad 19 lat (ten sam numer) powinno się w jednym dniu zakończyć umowę z Plusem i w tym samym rozpocząć z Pluschem.
PS. Uważaj jak składasz wypowiedzenia. Ja napisałem wypowiedzenie z powodu braku podobnej oferty jak mam. Facet w punkcie nie chciał tego przyjąć tylko wpisał "z powodu kosztów" i teraz oferują mi tańsze usługi a mnie zależało na utrzymaniu 120 jednostek na UE.
Dołas
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 5 kwie 2017, o 10:33

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Dołas »

Od 18.10 zero kontaktu z DUK , numer #318507 , proszę ostatni raz o ponowienie , następny kontakt będzie wynikał tylko z przeniesienia numeru , pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Dołas,
Dołas pisze: proszę ostatni raz o ponowienie , następny kontakt będzie wynikał tylko z przeniesienia numeru , pozdrawiam :)
Już poprosiłam konsultanta DUK o pilny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek1033
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 17 gru 2014, o 16:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marek1033 »

Witam
Proszę o kontakt DUK, sprawa #299923, konsultant miał wystąpić o obniżenie ceny telefonu, przez tydzień brak odpowiedzi....
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj marek1033,

zleciłam już pilny kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
icK
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 30 paź 2013, o 15:07

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: icK »

Cześć, prośba o kontakt ze strony DUK. Wysłany email na specjalista_plus@plus.pl (w tytule zawarte FORUM + nick)
#334272
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj icK,
icK pisze:Wysłany email na specjalista_plus@plus.pl (w tytule zawarte FORUM + nick)
#334272
Dziękuję za numer zgłoszenia - już przekazałam do DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marek1033
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 17 gru 2014, o 16:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: marek1033 »

Witam, konsultant się ze mną skontaktował. Podczas pierwszego kontaktu otrzymałem ofertę w wysokości 98 zł/mies tj. Abonament 40 zł + rata za telefon 58 zł, lecz w ramach negocjacji konsultant miał napisać wniosek o obniżenie ceny telefonu, podczas dzisiejszej rozmowy otrzymałem gorszą propozycję niż ostatnio czyli abonament 40 zł/mies + rata za ten sam telefon 72 zł. Szanowny Plusie o co tu chodzi? W ten sposób chcecie zachęcić klienta do pozostania w sieci? Ręce opadają, na prawdę bardzo nieprofesjonalnie to wygląda...
sirpiotr
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 6 maja 2016, o 09:20

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sirpiotr »

Poproszę specjalistę o przyspieszenie reklamacji #331922
ODPOWIEDZ