Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 paź 2018, o 23:42
Re: Przedłużenie umowy
Witam, czy to normalne praktyki konsultanta, dzwoniącego i namawiającego na przedlużenie umowy ,kóry mówi jedno, a na przeslanym potwierdzeniu zmiany warunków co innego?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj tylkonieplus,
przepraszam za napotkane niedogodności. Jeśli warunki ustalone z konsultantem w trakcie rozmowy telefonicznej się nie zgadzają, możesz nie podpisywać umowy.
przepraszam za napotkane niedogodności. Jeśli warunki ustalone z konsultantem w trakcie rozmowy telefonicznej się nie zgadzają, możesz nie podpisywać umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 paź 2018, o 23:42
Re: Przedłużenie umowy
Dzisiaj wysłałem pismo z rezygnacją .Ogólnie zostałem zniechęcony do tej sieci i przeniosę nr do innej. Jeszcze jeden niuans to -obsługa klientów PLUS 7 dni w tygodniu przez 24h-pusta deklaracja. Wczoraj próbowałem się skontaktować z wiadomym efektem.Tj.tzw robienie klienta w ...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
tylkonieplus,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.tylkonieplus pisze: Wczoraj próbowałem się skontaktować
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Pozostał mi jeden miesiąc do końca umowy (a przynajmniej tak twierdzi strona PLUSa ;)). Chciałbym, aby skontaktował się ze mną ktoś z działu DUK i przedstawił ofertę.
Pani, która kontaktowała się ze mną parę miesięcy temu zaprezentowała mi warunki, które były nie do zaakceptowania.
Pozostał mi jeden miesiąc do końca umowy (a przynajmniej tak twierdzi strona PLUSa ;)). Chciałbym, aby skontaktował się ze mną ktoś z działu DUK i przedstawił ofertę.
Pani, która kontaktowała się ze mną parę miesięcy temu zaprezentowała mi warunki, które były nie do zaakceptowania.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj vumi,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.vumi pisze:Chciałbym, aby skontaktował się ze mną ktoś z działu DUK i przedstawił ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Nie licz na wiele. Ja złożyłem rezygnacje 9.10 a więc ponad dwa tygodnie temu. Zadzwoniła jedna konsultantka, chyba z typu "uczę się" bo co chwile zawieszała rozmowę i konsultowała się z kimś ważniejszym. Propozycja taka sama jak w Plus online a więc po co DUK ??. Przyszło też pismo o przyjęciu rezygnacji z ofertą za 25 zł ale z o wiele gorszą ofertą niż mam. Jestem w Plusie ponad 19 lat ale to dla nich nic nie znaczy. Myślę o przejściu do Plusha ale tu też utrudniają sprawę. Najpierw wypowiedzenie z miesięcznym wyprzedzeniem, później oczekiwanie do pełnego okresu rozliczeniowego. W moim przypadku dodatkowe 3 tygodnie. Następnie ponowna rejestracja numeru (tak mi wyjaśniali w punkcie) Opłata numeru na kartę i dopiero wtedy przeniesienie z karty do Plusha. Co za poronione pomysły Plus i Plush to ta sama sieć, moją moje dane od ponad 19 lat (ten sam numer) powinno się w jednym dniu zakończyć umowę z Plusem i w tym samym rozpocząć z Pluschem.vumi pisze:Witam,
Chciałbym, aby skontaktował się ze mną ktoś z działu DUK i przedstawił ofertę.
PS. Uważaj jak składasz wypowiedzenia. Ja napisałem wypowiedzenie z powodu braku podobnej oferty jak mam. Facet w punkcie nie chciał tego przyjąć tylko wpisał "z powodu kosztów" i teraz oferują mi tańsze usługi a mnie zależało na utrzymaniu 120 jednostek na UE.
Re: Przedłużenie umowy
Od 18.10 zero kontaktu z DUK , numer #318507 , proszę ostatni raz o ponowienie , następny kontakt będzie wynikał tylko z przeniesienia numeru , pozdrawiam :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Dołas,
Już poprosiłam konsultanta DUK o pilny kontakt z Tobą.Dołas pisze: proszę ostatni raz o ponowienie , następny kontakt będzie wynikał tylko z przeniesienia numeru , pozdrawiam :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Proszę o kontakt DUK, sprawa #299923, konsultant miał wystąpić o obniżenie ceny telefonu, przez tydzień brak odpowiedzi....
Proszę o kontakt DUK, sprawa #299923, konsultant miał wystąpić o obniżenie ceny telefonu, przez tydzień brak odpowiedzi....
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj marek1033,
zleciłam już pilny kontakt konsultanta DUK.
zleciłam już pilny kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Cześć, prośba o kontakt ze strony DUK. Wysłany email na specjalista_plus@plus.pl (w tytule zawarte FORUM + nick)
#334272
#334272
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj icK,
Dziękuję za numer zgłoszenia - już przekazałam do DUK prośbę o kontakt z Tobą.icK pisze:Wysłany email na specjalista_plus@plus.pl (w tytule zawarte FORUM + nick)
#334272
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, konsultant się ze mną skontaktował. Podczas pierwszego kontaktu otrzymałem ofertę w wysokości 98 zł/mies tj. Abonament 40 zł + rata za telefon 58 zł, lecz w ramach negocjacji konsultant miał napisać wniosek o obniżenie ceny telefonu, podczas dzisiejszej rozmowy otrzymałem gorszą propozycję niż ostatnio czyli abonament 40 zł/mies + rata za ten sam telefon 72 zł. Szanowny Plusie o co tu chodzi? W ten sposób chcecie zachęcić klienta do pozostania w sieci? Ręce opadają, na prawdę bardzo nieprofesjonalnie to wygląda...
Re: Przedłużenie umowy
Poproszę specjalistę o przyspieszenie reklamacji #331922