Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 08:11
Re: Przedłużenie umowy
Złożyłem pod mailem specjalista_plus@plus.pl prośbę o kontakt z działem DUK. Proszę o odpowiedź kiedy ta prośba zostanie zrealizowana.
Re: Przedłużenie umowy
matti100,
- dziękuję za maila, już zleciłam kontakt naszego konsultanta.
- dziękuję za maila, już zleciłam kontakt naszego konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam! Niestety ale PLUS całkowicie ignoruje stałych klientów. Dwukrotna próba mailowa z prośba o kontakt ze strony DUK skończyła się na obiecywaniu. Pozostaje pożegnać operatora i przejść do konkurencji, a dla operatora PLUS wielki minus ode mnie.
Re: Przedłużenie umowy
Witaj prz3mazz,
- czy chodzi o ten sam numer, który nam kiedyś podsyłałeś? Mogę jeszcze po interweniować trochę w DUK.
- czy chodzi o ten sam numer, który nam kiedyś podsyłałeś? Mogę jeszcze po interweniować trochę w DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Tak ten numer który podawałem Państwu już dwukrotnie. Zero odzewu dlatego dzisiaj kontaktuje się z konkurencją. Ignorujecie stałych klientów w każdym calu. Powiem coś jeszcze moja żona ma umowę z wami o miesiąc dłużej niż ja a kontakt ze strony DUK już był dwukrotnie. O co tu chodzi ?!?!?!?Ewa_Plus pisze:Witaj prz3mazz,
- czy chodzi o ten sam numer, który nam kiedyś podsyłałeś? Mogę jeszcze po interweniować trochę w DUK.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
prz3mazz,
dziękujemy za potwierdzenie. Przesłałam już do DUK prośbę o pilny kontakt z Tobą.
dziękujemy za potwierdzenie. Przesłałam już do DUK prośbę o pilny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt z DUK. Wysłałem niezależnie maila na adres: specalista_plus@plus.pl, otrzymałem numerk: #277278
Z góry dziękuję.
Z góry dziękuję.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
wolkis,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.wolkis pisze:Proszę o kontakt z DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
też czekam na rozmowę z DUK już 2 tydzień i też nie ma kontaktu :(prz3mazz pisze:Witam! Niestety ale PLUS całkowicie ignoruje stałych klientów. Dwukrotna próba mailowa z prośba o kontakt ze strony DUK skończyła się na obiecywaniu. Pozostaje pożegnać operatora i przejść do konkurencji, a dla operatora PLUS wielki minus ode mnie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
CDD,
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dlaczego przy przedłużeniu umowy nie prowadzicie sprzedaży telefonicznej smartfonów, które są ogólnodostępne, a i przez sklep internetowy można u Was nabyć. Dostałem informację od konsultanta z DUK, że ewentualnie po 12 października.
Model Huawei Mate 20 Lite :/
Model Huawei Mate 20 Lite :/
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Lukx85,
są to dwa różne kanały sprzedaży, a tym samym różne stany magazynowe.Lukx85 pisze:Dlaczego przy przedłużeniu umowy nie prowadzicie sprzedaży telefonicznej smartfonów, które są ogólnodostępne, a i przez sklep internetowy można u Was nabyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam złożyłem mailowa prośbę o kontakt w sprawie przedluzenia umowy dla numeru ...534. Prosze o informacje czy prośba zostala przekazana do DUK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj matti100,
tak, przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.matti100 pisze:Prosze o informacje czy prośba zostala przekazana do DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 17:11
Re: Przedłużenie umowy
Umowa na abonament kończy mi się 15.07.2019.
Nadal 6 miesięcy przed końcem można dopiero przedłużyć czy można wcześniej?
Nadal 6 miesięcy przed końcem można dopiero przedłużyć czy można wcześniej?