Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
largo,
przepraszam za zaistniałą sytuację. Czy chcesz aby konsultant DUK jeszcze raz się z Tobą skontaktował?
przepraszam za zaistniałą sytuację. Czy chcesz aby konsultant DUK jeszcze raz się z Tobą skontaktował?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Basia_Plus pisze:largo,
przepraszam za zaistniałą sytuację. Czy chcesz aby konsultant DUK jeszcze raz się z Tobą skontaktował?
NIE. Jakis cza temu dostalem to co chcialem by kontynuowac umowe z plusem... tylko mnie zdziwila AKTUALIZACJA oferty z DUK a Pan nawet nie wiedzial co mam i co mi moze zaoferowac - smieszna sytuacja
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 28 lip 2016, o 09:00
Re: Przedłużenie umowy
Witam jaki jest zazwyczaj czas oczekiwania po podpisaniu umowy przy kurierze (Plush Abo), do uruchomienia usługi? Skoro podpisałem ją dziś jak będzie wyglądał mu okres rozliczeniowy? Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
od jakiegoś czasu staram się o kontakt poprzez pozostawienie numeru w formularzu kontaktowym. Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałem telefonu. Dziś sam postanowiłem zadzwonić, jednak Pani z BOK przedstawiła mi takie same warunki (na obecne czasy mało korzystne) przedłużenia jakie posiadam od dwóch lat na swoje 3 numery. Dziwna polityka firmy, bo pewnie jeżeli napiszę wypowiedzenie to połączeniom nie będzie końca. Czy jest ktoś kto zająłby się rzetelnie moją sprawą?
od jakiegoś czasu staram się o kontakt poprzez pozostawienie numeru w formularzu kontaktowym. Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałem telefonu. Dziś sam postanowiłem zadzwonić, jednak Pani z BOK przedstawiła mi takie same warunki (na obecne czasy mało korzystne) przedłużenia jakie posiadam od dwóch lat na swoje 3 numery. Dziwna polityka firmy, bo pewnie jeżeli napiszę wypowiedzenie to połączeniom nie będzie końca. Czy jest ktoś kto zająłby się rzetelnie moją sprawą?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj maciej0933,
czas aktywacji karty SIM to zwykle 4 dni robocze od dnia dostarczenia podpisanych dokumentów. Termin ten jest również uzależniony od oświadczenia woli. Jeżeli nie wyraziłeś zgody na natychmiastowe świadczenie usług, to aktywacja nastąpi po 14 dniach.
Witaj artbe,
mogę zlecić kontakt pracownika DUK w Twojej sprawie. W tym celu podeślij mailem na adres: sepcjalista_plus@plus.pl swój numer telefonu, w temacie wiadomości podaj proszę nick użytkownika oraz dopisek: FORUM.
czas aktywacji karty SIM to zwykle 4 dni robocze od dnia dostarczenia podpisanych dokumentów. Termin ten jest również uzależniony od oświadczenia woli. Jeżeli nie wyraziłeś zgody na natychmiastowe świadczenie usług, to aktywacja nastąpi po 14 dniach.
Informacje te uzyskasz, kontaktując się po aktywacji karty SIM z Działem Obsługi Klienta.maciej0933 pisze:Skoro podpisałem ją dziś jak będzie wyglądał mu okres rozliczeniowy?
Witaj artbe,
mogę zlecić kontakt pracownika DUK w Twojej sprawie. W tym celu podeślij mailem na adres: sepcjalista_plus@plus.pl swój numer telefonu, w temacie wiadomości podaj proszę nick użytkownika oraz dopisek: FORUM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam mogę prosić o kontakt z DUK w sprawie oferty
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj marcio73,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.marcio73 pisze: mogę prosić o kontakt z DUK w sprawie oferty
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ogólnie, to przedłużenie umowy wygląda trochę komicznie. Od dobrych 2 tygodni próbuję się połączyć z konsultantem, który przedstawi mi sensowną propozycję przedłużenia umowy, i ciągle automat prosi mnie o podanie godziny pasującej na rozmowę z informacją, że konsultant oddzwoni. Ok, rozumiem, sporo telefonów, sporo spraw - ale żeby zostawić dobre 10 próśb i żadnego odzewu? Dorzucając fakt, ze połączenie jest płatne robiąc to z poziomu telefonu (zostawiąc nr przez formualrz - darmowe, ale skutek taki sam), profesjonalizmem to nie świadczy.
Przy okazji przenoszenia numeru żony do Plusha udało mi się porozmawiać z konsultantem Plusha na temat potencjalnej oferty. Niestety nie zrobiła ona na mnie wrażenia, co prawda była lepsza niż ta za pośrednictwem serwisu Internetowego, ale nadal konkurencja oferują znacznie atrakcyjnieszy pakiet. Dziwne, bo oprócz telefonu mam też jeszcze telewizję i internet. Odchodząc z Plusa, odejdę także z Cyfrowego Polsatu...
Bazując na przykładzie Plusha - jeśli jesteś nowym klientem masz priorytet, rozmowa i oferta tego samego dnia. Jeśli przedłużasz umowę - martw się sam...
Przy okazji przenoszenia numeru żony do Plusha udało mi się porozmawiać z konsultantem Plusha na temat potencjalnej oferty. Niestety nie zrobiła ona na mnie wrażenia, co prawda była lepsza niż ta za pośrednictwem serwisu Internetowego, ale nadal konkurencja oferują znacznie atrakcyjnieszy pakiet. Dziwne, bo oprócz telefonu mam też jeszcze telewizję i internet. Odchodząc z Plusa, odejdę także z Cyfrowego Polsatu...
Bazując na przykładzie Plusha - jeśli jesteś nowym klientem masz priorytet, rozmowa i oferta tego samego dnia. Jeśli przedłużasz umowę - martw się sam...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
wiks10,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Umowa kończy mi się dopiero w maju 2019 roku ale już we wrześniu "niby" będę mógł przedłużyć umowę. Trochę jestem w kropce bo od listopada 2018 roku będę miał zaledwie 5 GB internetu więc zastanawiam się nad przedłużeniem. Pytanie na co mogę liczyć? Wiem, to pytanie może nie być dobre ale zastanawiam się co Plus oferuje klientom którzy chcą przedłużać umowy na 9 miesięcy wcześniej? Obecnie to Ja+Abonament za 50 zł bez limitu + 17 zł rata za telefon, internet 10 GB ale od listopada spada do 5 GB. Trochę jestem uwiązany bo mógłbym dotrwać do końca umowy ale jak żyć z 5 GB przez niemal pół roku? Może wysłane za wczasu wypowiedzenie coś zmieni? Wiem że w ofercie operatorów TV wypowiedzenia coś dają ale jak jest z "komórkowcami"?
Re: Przedłużenie umowy
Witam
W grudniu kończy mi się umowa i oczywiście już atakują z nowymi ofertami. Wcześniejsza umowa była na 24 miesiące i mam pytanie, czy można przejść na krótszą umowę lub czas nieokreślony?
W grudniu kończy mi się umowa i oczywiście już atakują z nowymi ofertami. Wcześniejsza umowa była na 24 miesiące i mam pytanie, czy można przejść na krótszą umowę lub czas nieokreślony?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
emarti,
oferta będzie dostępna najwcześniej 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
Trudno mi powiedzieć jak będzie wyglądała oferta. Najlepiej będzie, jeśli przed końcem obecnej umowy podeślesz do nas numer, którego sprawa dotyczy. Wówczas zlecimy kontakt konsultanta DUK, który przedstawi przygotowaną ofertę.
Witaj orion,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
oferta będzie dostępna najwcześniej 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
emarti pisze:Pytanie na co mogę liczyć?
Trudno mi powiedzieć jak będzie wyglądała oferta. Najlepiej będzie, jeśli przed końcem obecnej umowy podeślesz do nas numer, którego sprawa dotyczy. Wówczas zlecimy kontakt konsultanta DUK, który przedstawi przygotowaną ofertę.
Witaj orion,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Nie wiem co daje duk, ale za 45pln proponują 12gb internetu + usługi głosowe nielimitowane. Oczywiście w gratisie kara umowna za to że chcesz się z nimi związać umowa na 2 lata.emarti pisze:Umowa kończy mi się dopiero w maju 2019 roku ale już we wrześniu "niby" będę mógł przedłużyć umowę. Trochę jestem w kropce bo od listopada 2018 roku będę miał zaledwie 5 GB internetu więc zastanawiam się nad przedłużeniem. Pytanie na co mogę liczyć? Wiem, to pytanie może nie być dobre ale zastanawiam się co Plus oferuje klientom którzy chcą przedłużać umowy na 9 miesięcy wcześniej? Obecnie to Ja+Abonament za 50 zł bez limitu + 17 zł rata za telefon, internet 10 GB ale od listopada spada do 5 GB. Trochę jestem uwiązany bo mógłbym dotrwać do końca umowy ale jak żyć z 5 GB przez niemal pół roku? Może wysłane za wczasu wypowiedzenie coś zmieni? Wiem że w ofercie operatorów TV wypowiedzenia coś dają ale jak jest z "komórkowcami"?
Tak średnio to wygląda porównując się choćby do plusha.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Umowe mozesz przedluzyc na 6 a 7 miesiecy przed koncem choc nie ma co liczyc na cos super jedynie czym mniej zostalo to daja lepsze warunki.
Przez www czy BOK to oferty masz na stronie bo wciaskaja to co ogolnie jest dostepne jedynie zostaje meczenie DUK.
Przez www czy BOK to oferty masz na stronie bo wciaskaja to co ogolnie jest dostepne jedynie zostaje meczenie DUK.
Re: Przedłużenie umowy
Largo, a nie masz informacji co oferuję duk?