Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Raczej nie bo kazdemu moga co innego zaoferowac...
Ale jak ich sie przycisnie to mozna wynegocjowac...
Ja 6 mies przed koncem zlozylem wypowiedzenie z koncem umowy bo BOK nic nie oferowal a DUK tez lipa a po jakims czasie konkretny gosciu dzwonil i skrocili mi umowe o 6 miesiecy i przeszla w nieoznaczony.
Ale jak ich sie przycisnie to mozna wynegocjowac...
Ja 6 mies przed koncem zlozylem wypowiedzenie z koncem umowy bo BOK nic nie oferowal a DUK tez lipa a po jakims czasie konkretny gosciu dzwonil i skrocili mi umowe o 6 miesiecy i przeszla w nieoznaczony.
Re: Przedłużenie umowy
Składałeś wypowiedzenie z przeniesieniem numeru gdzieś czy "chciałeś" zamknąć numer?largo pisze:Raczej nie bo kazdemu moga co innego zaoferowac...
Ale jak ich sie przycisnie to mozna wynegocjowac...
Ja 6 mies przed koncem zlozylem wypowiedzenie z koncem umowy bo BOK nic nie oferowal a DUK tez lipa a po jakims czasie konkretny gosciu dzwonil i skrocili mi umowe o 6 miesiecy i przeszla w nieoznaczony.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Wypowiedzenie umowy tylko z zakonczeniem z dniem wygasniecia umowy lecz planowalem przejscie do plusha.
EDIT:
Pierwsze dawali mi to co na www czyli drozej i mniej niz mialem w umowie za co dziekowalem bo jako to rabat ze doplace do abo i strace na pakietach... pozniej juz troszke lepiej bylo z oferta lecz musial bym doplacac 5zl ale tez zrezygnowalem... Ostatni Pan konkret to co mialem plus nolimit mms dodatkowo i to TANIEJ o 5zl troche sie wachalem do dorzucil umowe na czas nieokreslony a stara umowe skroci mi o 6 miesiecy...
Wiec ugralem :
Skrocilem umowe o 6 miechow zaoszczedzile 5zl miesiecznie i mmsy dostalem bez limitow.
EDIT:
Pierwsze dawali mi to co na www czyli drozej i mniej niz mialem w umowie za co dziekowalem bo jako to rabat ze doplace do abo i strace na pakietach... pozniej juz troszke lepiej bylo z oferta lecz musial bym doplacac 5zl ale tez zrezygnowalem... Ostatni Pan konkret to co mialem plus nolimit mms dodatkowo i to TANIEJ o 5zl troche sie wachalem do dorzucil umowe na czas nieokreslony a stara umowe skroci mi o 6 miesiecy...
Wiec ugralem :
Skrocilem umowe o 6 miechow zaoszczedzile 5zl miesiecznie i mmsy dostalem bez limitow.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2018, o 13:23 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim. Chcąc uzupełnić swoją wcześniejszą wypowiedź, gdy brak nowych wpisów proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ). Zwracam również uwagę na pkt 10 Reg. PF! Język polski kuleje.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim. Chcąc uzupełnić swoją wcześniejszą wypowiedź, gdy brak nowych wpisów proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ). Zwracam również uwagę na pkt 10 Reg. PF! Język polski kuleje.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 sie 2018, o 10:54
Ogromne opóźnienia w dostawach paczek na przedłużenie umowy!
Witam. Co się dzieje? Zamówienie złożone 10 sierpnia 2018 (zostałem podczas składania poinformowany że jest przeniesienie magazynu firmy TNT) zapewniony zostałem też że paczkę z telefonem na przedłużenie umowy dostanę 22 sierpnia 2018 w godzinach 10-15. Dzwonię do Biura Obsługi Klienta i dostaję informację że termin został zmieniony i nie wiadomo kiedy paczkę dostanę. Szczerze powiedziawszy to raczej już zrezygnuję z tego przedłużenia umowy i zmienię sieć na inną bo podejście do sprawy jest nieprofesjonalne, żeby człowiek czekał prawie dwa tygodnie na przesyłkę, a teraz nie wiadomo kiedy ona będzie (o ile będzie). Jestem bardzo zawiedziony!!!
Ostatnio zmieniony 22 sie 2018, o 13:10 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj pawelus222,
przepraszam za napotkane niedogodności. Czy otrzymałeś wiadomość SMS z nowym terminem dostarczenia przesyłki?
przepraszam za napotkane niedogodności. Czy otrzymałeś wiadomość SMS z nowym terminem dostarczenia przesyłki?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
skończyła mi się umowa na abonament rodzinny (99zł) i myślę nad przedłużeniem umowy. Mam dodatkowo LTE domowy (-50%) i CP (-19zł) w SmartDom. I tu nasuwa się kilka pytań:
Jeśli abonament rodziny to pierwsza usługa nie rabatowana to przy nowej umowie nie tracę zniżek w SmartDom na inne usługi?
Propozycja ze strony www na abonament to 60 zł na 3 numery lub 75 na 4 numery ( niestety mniej internetu), czy jest szansa na lepsze warunki z DuK? Chodzi mi szczególnie o jakiś okres promocyjny lub coś dodatkowego.
Pozdrawiam
skończyła mi się umowa na abonament rodzinny (99zł) i myślę nad przedłużeniem umowy. Mam dodatkowo LTE domowy (-50%) i CP (-19zł) w SmartDom. I tu nasuwa się kilka pytań:
Jeśli abonament rodziny to pierwsza usługa nie rabatowana to przy nowej umowie nie tracę zniżek w SmartDom na inne usługi?
Propozycja ze strony www na abonament to 60 zł na 3 numery lub 75 na 4 numery ( niestety mniej internetu), czy jest szansa na lepsze warunki z DuK? Chodzi mi szczególnie o jakiś okres promocyjny lub coś dodatkowego.
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj zoom75,
jeśli sobie życzysz, to zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie warunków nowej oferty i ewentualnych zniżek. Prześlij mi proszę numer telefonu, którego dotyczy zgłoszenie na adres specjalista_plusa@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
jeśli sobie życzysz, to zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie warunków nowej oferty i ewentualnych zniżek. Prześlij mi proszę numer telefonu, którego dotyczy zgłoszenie na adres specjalista_plusa@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
mógł by ktoś podać nr tel do DUK ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Focus,
numer do Działu Utrzymania Klienta to 2699 lub 601102699. Jeśli chciałbyś, aby konsultant do Ciebie oddzwonił podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.Focus pisze:mógł by ktoś podać nr tel do DUK ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Niestety odrzuca mi wiadomości do Pani.Marta_Plus pisze:Witaj zoom75,
jeśli sobie życzysz, to zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie warunków nowej oferty i ewentualnych zniżek. Prześlij mi proszę numer telefonu, którego dotyczy zgłoszenie na adres specjalista_plusa@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Może wiadomość prywatna ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
zoom75,
proszę spróbuj jeszcze raz wysłać wiadomość pod adres: specjalista_plus@plus.pl..
proszę spróbuj jeszcze raz wysłać wiadomość pod adres: specjalista_plus@plus.pl..
Przepraszam za utrudnienia, ale obecnie ta opcja kontaktu nie jest dostępna.zoom75 pisze:Może wiadomość prywatna ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 42
- Rejestracja: 9 lip 2013, o 18:44
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry.
Jestem w programie SD. Produktem uprawniającym jest TV w CP - 60zł. Druga usługa to abonament telefoniczny w Plusie 69.90 rabatowany o połowę więc płacę ok 35 zł. Trzecia usługa, to internet LTE za 1 zł ( w tym miesiącu umowa na internet przeszła na czas nieokreślony).
Było kilka kontaktów mailowych, sms-owych, pocztowych z Plusa. Dzisiaj zadzwonił Pan z DUK. Zaoferował mi przedłużenie umowy na telefon i internet. Abonament telefoniczny w tej samej cenie, nadal rabatowany o 50%, z tym że zamiast dotychczasowych 5GB internetu dostałbym 12GB. Trzecia umowa (internet) nadal pozostałaby bez zmian, czyli opłata wynosiłaby 1zł.
Czy faktycznie nadal są takie umowy? Czyli drugi produkt za pół ceny, a trzeci za złotówkę?
Pytam, bo ciężko się połapać w tych nowych regulaminach ;) Na razie mam się zastanowić nad propozycją z DUK.
Pozdrawiam Gienek.
Jestem w programie SD. Produktem uprawniającym jest TV w CP - 60zł. Druga usługa to abonament telefoniczny w Plusie 69.90 rabatowany o połowę więc płacę ok 35 zł. Trzecia usługa, to internet LTE za 1 zł ( w tym miesiącu umowa na internet przeszła na czas nieokreślony).
Było kilka kontaktów mailowych, sms-owych, pocztowych z Plusa. Dzisiaj zadzwonił Pan z DUK. Zaoferował mi przedłużenie umowy na telefon i internet. Abonament telefoniczny w tej samej cenie, nadal rabatowany o 50%, z tym że zamiast dotychczasowych 5GB internetu dostałbym 12GB. Trzecia umowa (internet) nadal pozostałaby bez zmian, czyli opłata wynosiłaby 1zł.
Czy faktycznie nadal są takie umowy? Czyli drugi produkt za pół ceny, a trzeci za złotówkę?
Pytam, bo ciężko się połapać w tych nowych regulaminach ;) Na razie mam się zastanowić nad propozycją z DUK.
Pozdrawiam Gienek.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj gienek,
rabat na umowie internetowej zostanie zachowany, dopóki nie podpiszesz aneksu do umowy dla tego numeru.gienek pisze:Trzecia umowa (internet) nadal pozostałaby bez zmian, czyli opłata wynosiłaby 1zł.
Czy faktycznie nadal są takie umowy? Czyli drugi produkt za pół ceny, a trzeci za złotówkę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 42
- Rejestracja: 9 lip 2013, o 18:44
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Re: Przedłużenie umowy
Dzięki Basia_Plus . Czyli przykładowo mogę przedłużyć umowę na abonament telefoniczny z rabatem 50%, a umowy na internet "nie ruszać" i pozostanie na czas nieokreślony za 1zł ? Dobrze zrozumiałem?Basia_Plus pisze:Witaj gienek,
rabat na umowie internetowej zostanie zachowany, dopóki nie podpiszesz aneksu do umowy dla tego numeru.
A co jeśli nie przedłużę umowy na abonament telefoniczny i ona też przeszłaby na czas nieokreślony? Nadal płaciłbym połowę abonamentu?
Re: Przedłużenie umowy
Witam, jeżeli nie przedłuże wygasającej umowy to przechodzi ona wtedy na czas nieokreślony, i jaki jest w tym momencie okres wypowiedzenia?