Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 maja 2014, o 07:59
Re: Przedłużenie umowy
Witam, proszę o pomoc w kontakcie z DUK. Umowa jest wypowiedziana - kończy się za 10 dni. Kilka dni po złożeniu wypowiedzenia zadzwoniła do mnie sympatyczna pani. Doszliśmy do porozumienia, został tylko problem doboru aparatu. W chwili ,jak już mieliśmy podpisywać umowę okazało się, że wybrany aparat jest chwilowo niedostępny. Pani obiecywała oddzwonić jak się wszystko wyjaśni. No i ten stan trwa do dziś.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj szyzag123,
Witaj leshekc,
jeśli Twoja siostra chciałaby, aby w sprawie oferty skontaktował się nasz konsultant DUK podeślij proszę numer telefonu, pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.szyzag123 pisze:Siostra umowę ma do końca stycznia 2019.
Tak, więcej informacji na temat zmiany numeru znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... a%20numeru.szyzag123 pisze:A czytałem, że zmiana numeru telefonu w trakcie umowy kosztuje 61,50zł.
Zmiana numeru jest możliwa w trakcie kontraktu i nie wpływa na długość umowy.szyzag123 pisze: Ale rozumiem, że zmiana numeru nie spowoduje żadnych przedłużeń umowy czy coś w ten deseń, tak?
Witaj leshekc,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.leshekc pisze:proszę o pomoc w kontakcie z DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 19 wrz 2014, o 10:58
Re: Przedłużenie umowy
Witam Basia_Plus
Wysłałem wiadomość na maila w sprawie kontaktu DUK, umowa wkrótce się kończy i chciałbym dostać jakąś ciekawą propozycję, pomóżcie :)
Wysłałem wiadomość na maila w sprawie kontaktu DUK, umowa wkrótce się kończy i chciałbym dostać jakąś ciekawą propozycję, pomóżcie :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj dominik0408,
wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą.dominik0408 pisze:Wysłałem wiadomość na maila w sprawie kontaktu DUK
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Kiedyś istniał dział lojalnościowy dla firm, który miał dostępny najnowszy sprzęt od ręki, a w dodatku potrafił skracać umowy po to, by klient mógł wcześniej dobrać nowe urządzenie do firmy. Dział lojalnościowy pracował świetnie, można było się nim pochwalić znajomym, a każde przedłużenie umowy to była czysta formalność.
Teraz jak jest DUK to wstyd się komuś przyznać, że człowiek musi się prosić o przedłużenie umowy już 2 tygodnie, a dział DUK ciągle przekłada ofertę na inny termin.
Od tygodnia jest "tworzona" umowa, która została mi zaproponowana, czyli 49zł nielimitowane rozmowy i smsy, pakiet internetowy bez limitu 15GB do tego urządzenie HP Omen 15-dc0005nw. Pani z DUK miała wczoraj oddzwonić i sfinalizować umowę, ale nie zadzwoniła. Pewnie zadzwoni za kilka dni i znów wyznaczy kolejny termin.
Mam takie pytania:
1. Czy można jeszcze jakoś przyspieszyć "tworzenie" mojej umowy ?
2. Co się stało z działem lojalnościowy dla firm ?
3. Czy planujecie wprowadzić dział lojalnościowy lub opiekuna klienta biznesowego, który zajmowałby się typowo firmami przedłużającymi umowy ?
Kiedyś istniał dział lojalnościowy dla firm, który miał dostępny najnowszy sprzęt od ręki, a w dodatku potrafił skracać umowy po to, by klient mógł wcześniej dobrać nowe urządzenie do firmy. Dział lojalnościowy pracował świetnie, można było się nim pochwalić znajomym, a każde przedłużenie umowy to była czysta formalność.
Teraz jak jest DUK to wstyd się komuś przyznać, że człowiek musi się prosić o przedłużenie umowy już 2 tygodnie, a dział DUK ciągle przekłada ofertę na inny termin.
Od tygodnia jest "tworzona" umowa, która została mi zaproponowana, czyli 49zł nielimitowane rozmowy i smsy, pakiet internetowy bez limitu 15GB do tego urządzenie HP Omen 15-dc0005nw. Pani z DUK miała wczoraj oddzwonić i sfinalizować umowę, ale nie zadzwoniła. Pewnie zadzwoni za kilka dni i znów wyznaczy kolejny termin.
Mam takie pytania:
1. Czy można jeszcze jakoś przyspieszyć "tworzenie" mojej umowy ?
2. Co się stało z działem lojalnościowy dla firm ?
3. Czy planujecie wprowadzić dział lojalnościowy lub opiekuna klienta biznesowego, który zajmowałby się typowo firmami przedłużającymi umowy ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj TPiotr,
przekazałam Twoje uwagi do DUK i poprosiłam o kontakt konsultanta.
przekazałam Twoje uwagi do DUK i poprosiłam o kontakt konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Rejestracja: 26 sie 2014, o 20:08
Re: Przedłużenie umowy
Witam Serdecznie,
Wysłałem prośbę o kontakt z DUK na maila :)
Prosiłbym o kontakt po godzinie 16 tak aby na spokojnie porozmawiać z konsultantem :D
Pozdrawiam :)
Wysłałem prośbę o kontakt z DUK na maila :)
Prosiłbym o kontakt po godzinie 16 tak aby na spokojnie porozmawiać z konsultantem :D
Pozdrawiam :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj ZdzichuRolnik,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 38
- Rejestracja: 26 sie 2014, o 20:08
Re: Przedłużenie umowy
Bardzo dziękuje :)
Re: Przedłużenie umowy
Czy konsultanci Duk mają tak dużo pracy czy po prostu lekceważą klientów plusa??
Jakiś czas temu wysłałem pismo o nieprzedłużaniu umowy, po kliku dniach (16-08-2018) zadzwonił konsultant z ofertą. Jako, że propozycja była ciekawa umówiliśmy się na dzień następny (17-08-2018) na finalizacje, bo miałem wybrać telefon. Od tego czasu BRAK jakiegokolwiek kontaktu.
Basia_Plus już dwa razy wysyłałem na specjalista_plus@plus.pl prośbę o kontakt. Umowa kończy się 23-09-2018, czekam do jutra (czwartku 13-09) na kontakt, potem, po 20 latach w plusie, będę szukał u konkurencji bo nie chce stracić numeru.
Jakiś czas temu wysłałem pismo o nieprzedłużaniu umowy, po kliku dniach (16-08-2018) zadzwonił konsultant z ofertą. Jako, że propozycja była ciekawa umówiliśmy się na dzień następny (17-08-2018) na finalizacje, bo miałem wybrać telefon. Od tego czasu BRAK jakiegokolwiek kontaktu.
Basia_Plus już dwa razy wysyłałem na specjalista_plus@plus.pl prośbę o kontakt. Umowa kończy się 23-09-2018, czekam do jutra (czwartku 13-09) na kontakt, potem, po 20 latach w plusie, będę szukał u konkurencji bo nie chce stracić numeru.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
sliva85,
przepraszam za cas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
przepraszam za cas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 wrz 2018, o 16:05
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Zajrzałam dzisiaj na stronę plusa okazało się, że przygotowano dla mnie już ofertę w ramach przedłużenia umowy, która kończy mi się za 8 miesięcy. Chciałabym się zapytać czy mogę już w tym momencie ją przedłużyć, czy jednak muszę czekać aż będzie pół roku do jej końca?
Z Góry dziękuję za odpowiedź i serdecznie pozdrawiam :)
Zajrzałam dzisiaj na stronę plusa okazało się, że przygotowano dla mnie już ofertę w ramach przedłużenia umowy, która kończy mi się za 8 miesięcy. Chciałabym się zapytać czy mogę już w tym momencie ją przedłużyć, czy jednak muszę czekać aż będzie pół roku do jej końca?
Z Góry dziękuję za odpowiedź i serdecznie pozdrawiam :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj JusiaKom1993,
Jeśli więc chciałbyś poznać propozycję naszego DUK, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: spacjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Już na 8 miesięcy przed końcem kontraktu możesz skorzystać z możliwości przedłużenia obecnej umowy.JusiaKom1993 pisze:Chciałabym się zapytać czy mogę już w tym momencie ją przedłużyć, czy jednak muszę czekać aż będzie pół roku do jej końca?
Jeśli więc chciałbyś poznać propozycję naszego DUK, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: spacjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Basia_Plus dziękuję za pomoc.
umowa na oba numery przedłużona. (25 zł brutto za numer, rozmowy, sms, mms za darmo do wszystkich, 8gb internetu, umowa na jeden numer na czas nieokreślony, na drugi 2 lata. do tego huawei mate 10 lite za 700zł na raty ).
umowa na oba numery przedłużona. (25 zł brutto za numer, rozmowy, sms, mms za darmo do wszystkich, 8gb internetu, umowa na jeden numer na czas nieokreślony, na drugi 2 lata. do tego huawei mate 10 lite za 700zł na raty ).
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
sliva85,
cieszę się, że mogłam pomóc i zostajesz z nami.sliva85 pisze:umowa na oba numery przedłużona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ