Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
konrad12601,
oferta będzie dostępna najwcześniej 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
oferta będzie dostępna najwcześniej 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia kolejnej umowy :)
Maila już wysłałem nr. zgłoszenia: #290613
Maila już wysłałem nr. zgłoszenia: #290613
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
TPiotr,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.TPiotr pisze:Proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia kolejnej umowy :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam serdecznie, posiadam w Plusie dwa nr na abonament, które wraz z sierpniem przeszły na ofertę bezterminową po zakończeniu kontraktu. Interesowały by mnie nowe umowy (lepsze warunki kontraktu) z fakturą na oba numery. Nie interesują mnie telefony więc w grę wchodzą same karty sim. Dział plus już kontaktował się ze mną kilkukrotnie lecz warunki były dużo gorsze niż posiadane przez mnie lub oferowane przez konkurencję (Interesują mnie podobne warunki jak w waszej podsieci PLUSH, czyli no limit rozmowy kom/stacjonarne no limit sms/mms i 8-12GB internetu na mc na każdy numer). Jeżeli nie dojdziemy do porozumienia będę zmuszony po tak długim okresie zrezygnować z waszej sieci i migrować do konkurencji, a szkoda by było zrywać tak wieloletnią współpracę.
Pozdrawiam
Marcin
Pozdrawiam
Marcin
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj mizi11,
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Mail wysłany czekam na kontakt.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
mizi11,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam już do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam już do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Obecnie posiadam Tv w Cyfrowym Polsacie i jest ona produktem uprawniajacym w programie Smartdom. Posiadam dwa abonamenty w Plusie z tym ze jeden jest rabatowany 50% z racji programu Smartdom.Koniec tej umowy przypada na 09.2019 z kolei drugi numer nie wchodzacy w sklad Smartdomu moge przedluzyc juz teraz. Pierwsze pytanie jest takie czy jezeli teraz przedluze umowe na ten numer to dostane jakas znizke. Drugie pytanie mam takie czy jezeli teraz przedluze ta umowe na kwote min. 50 zl to czy po przedluzeniu drugiego numeru w 09.2019 roku otrzymam znizke 50% i czy ta druga umowa bedzie mogla byc przedluzona na dowolna kwote czy rowniez w wysokosci 50 zl.
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o informację jak złożyć rezygnację/ewentualnie przeniesienie nr na kartę. Warunki proponowane przez dział utrzymania klienta są śmieszne i po dzisiejszej rozmowie mocno się zastanawiam jednak na przeniesieniem numerów.
Pozdrawiam Marcin
Pozdrawiam Marcin
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
matti100,
już odpisaliśmy Ci w tym wątku:
viewtopic.php?f=98&t=16460&p=243721#p243721.
mizi11,
wypowiedzenie umowy można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres Polkomtel Sp, z o.o. ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, z dopiskiem "Rezygnacja z usług". Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym zlecono rezygnację.
Pismo oczywiście powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Informacje na ten temat przejścia do oferty na kartę znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ozwiązanie.
już odpisaliśmy Ci w tym wątku:
viewtopic.php?f=98&t=16460&p=243721#p243721.
mizi11,
wypowiedzenie umowy można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres Polkomtel Sp, z o.o. ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, z dopiskiem "Rezygnacja z usług". Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym zlecono rezygnację.
Pismo oczywiście powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Informacje na ten temat przejścia do oferty na kartę znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o ponowny kontakt z DUK, gdyż jeszcze nikt nie zadzwonił z ofertą. Może to wina tego, że wybrałem telefon w kolorze (różowym), którego może nie być.
W jakich kolorach w Plusie występuje telefon Huawei P20 64GB+głośnik CM51 ?
Zależy mi na kolorze różowym lub fioletowym (fioletowo-zielonym).
W jakich kolorach w Plusie występuje telefon Huawei P20 64GB+głośnik CM51 ?
Zależy mi na kolorze różowym lub fioletowym (fioletowo-zielonym).
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
TPiotr,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o ponowny kontakt.TPiotr pisze:Proszę o ponowny kontakt z DUK
Telefon jest dostępny w kolorze czarnym i niebieskim.TPiotr pisze:W jakich kolorach w Plusie występuje telefon Huawei P20 64GB
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziś na stronie Plus'a pojawił się telefon Huawei P20 64GB+głośnik CM51 w kolorze różowym.
Czy ten kolor jest już dostępny czy to błąd na stronie?
Prosiłbym o sprawdzenie mojego zgłoszenia nr. #293543, gdyż jeszcze nikt nie zadzwonił z DUK.
Czy ten kolor jest już dostępny czy to błąd na stronie?
Prosiłbym o sprawdzenie mojego zgłoszenia nr. #293543, gdyż jeszcze nikt nie zadzwonił z DUK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
TPiotr,
sklep internetowy i sprzedaż telefoniczna posiadają inne stany magazynowe. Tym samym telefon, który aktualnie jest na www może być niedostępny w przypadku zamówień telefonicznych.TPiotr pisze:Dziś na stronie Plus'a pojawił się telefon Huawei P20 64GB+głośnik CM51 w kolorze różowym.
Ponowiłam do konsultanta DUK, prośbę o kontakt z Tobą.TPiotr pisze:gdyż jeszcze nikt nie zadzwonił z DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Został mi 1 miesiąc do końca umowy, proszę o kontakt z DUK
Został mi 1 miesiąc do końca umowy, proszę o kontakt z DUK