Teraz jest 23 wrz 2018, o 07:56

Zostaw Kontakt





Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

frgo

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 21 paź 2017, o 07:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post27 paź 2017, o 13:21

Dobrze, odnośnie SmartFirmy czy to łączna kwota na fakturze musi spełniać warunek czyli np. mogę mieć 2 abonamentu po 25 zł. Czy jest to inaczej warunkowane?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 887
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post27 paź 2017, o 14:31

frgo,
frgo napisał(a):Dobrze, odnośnie SmartFirmy czy to łączna kwota na fakturze musi spełniać warunek czyli np. mogę mieć 2 abonamentu po 25 zł.
nie, chodzi o minimalną wysokość miesięcznego zobowiązania dla jednej z Twoich umów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

frgo

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 21 paź 2017, o 07:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post27 paź 2017, o 16:08

Marta_Plus napisał(a):frgo,
frgo napisał(a):Dobrze, odnośnie SmartFirmy czy to łączna kwota na fakturze musi spełniać warunek czyli np. mogę mieć 2 abonamentu po 25 zł.
nie, chodzi o minimalną wysokość miesięcznego zobowiązania dla jednej z Twoich umów.

W takim razie czy duet firmowy (https://www.plus.pl/dla-firm/duet) będzie dawał możliwość skorzystania ze smartFirmy?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 887
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post27 paź 2017, o 16:46

frgo,
frgo napisał(a):W takim razie czy duet firmowy (https://www.plus.pl/dla-firm/duet) będzie dawał możliwość skorzystania ze smartFirmy?
tylko jedna z umów musi posiadać wartość progu minimalnego abonamentu uprawniającego do skorzystania z rabatów w ramach programu smartFIRMA.

Jeśli sobie życzysz mogę zlecić kontakt konsultanta DUK, z którym porozmawiasz w sprawie przedłużenia umowy. Podeślij mi proszę wówczas swój numer poprzez ten formularz. Może uda się znaleźć ofertę odpowiadającą Twoim potrzebom.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

frgo

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 21 paź 2017, o 07:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post27 paź 2017, o 17:02

Pytam ponieważ w punkcie plusa Pani stwierdziła, że ten duet uprawnia do smartFIRMY. W przyszłym tygodniu podeślę jeszcze raz numer przez formularz.
Offline
Avatar użytkownika

szewol

Szalony PlusManiak

  • Posty: 381
  • Dołączył(a): 9 sie 2008, o 17:56
  • Lokalizacja: Śląsk
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 6 razy
  • Moja taryfa: JA+
  • Model telefonu: Galaxy A3 (2016)

Re: Przedłużenie umowy

Post30 paź 2017, o 11:21

Marta_Plus,
pozwoliłem sobie podesłać wiadomość za pośrednictwem formularza z prośbą o kontakt DUK.
Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 887
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post30 paź 2017, o 11:55

szewol,

nie ma sprawy, wiadomość dotarła, a ja już przekazałam prośbę o kontakt konsultanta DUK.
szewol napisał(a):Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu ;-)
również mam nadzieję, że rozmowa w sprawie oferty będzie owocna. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ajka

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 26 paź 2017, o 09:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy i Geis

Post31 paź 2017, o 09:49

Witam,
w piątek dzwoniłam na infolinię sklepu internetowego, wczoraj dzwoniłam , dziś dzwoniłam, ponoć przesyłka z Geis wróciła do Plusa. Dziś sie dowiedziałam, że znowu jest jakiś błąd techniczny, znowu wpisana interwencja i prośba o ponowne wysłanie przesyłki. Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 887
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post31 paź 2017, o 11:09

Witaj Ajka,

Ajka napisał(a):Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
oczywiście - ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 887
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post31 paź 2017, o 11:12

Witaj Ajka,
Ajka napisał(a):Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
oczywiście - ponowiłam interwencję, by przesyłka została pilnie doręczona do Ciebie pod właściwy adres.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 197
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abonament 25
  • Model telefonu: LG G6

Re: Przedłużenie umowy

Post31 paź 2017, o 15:29

A tymczasem w Plusie... Mam nowy okres rozliczeniowy więc postanowiłem zapytać czy coś się zmieniło w mojej ofercie. No ale oczywiście nie można się dodzwonić do DUK (2699).
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4851
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post31 paź 2017, o 16:01

torre24,
- poprosiłam już DUK, żeby konsultant oddzwonił do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

HGO

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 29 paź 2017, o 08:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Mi4S

Re: Przedłużenie umowy

Post31 paź 2017, o 19:23

Witam. Za miesiąc kończy mi się umowa i jestem zainteresowany propozycją przedłużenia umowy na dobrych warunkach.
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 197
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abonament 25
  • Model telefonu: LG G6

Re: Przedłużenie umowy

Post2 lis 2017, o 10:18

Ewa_Plus napisał(a):torre24,
- poprosiłam już DUK, żeby konsultant oddzwonił do Ciebie.
Zadzwonił we wtorek, kiedy miałem inne połączenie. Pani Ewo, proszę jeszcze raz zainterweniować w DUK.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 887
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post2 lis 2017, o 10:21

Witaj HGO,

jeżeli podeślesz mi numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy przez ten formularz, wówczas zlecę kontakt pracownika DUK w sprawie przedstawienia Ci oferty.

torre24,

oczywiście poprosiłam konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości