Strona 473 z 671
Re: Przedłużenie umowy
: 27 paź 2017, o 15:31
autor: Marta_Plus
frgo,
frgo pisze:Dobrze, odnośnie SmartFirmy czy to łączna kwota na fakturze musi spełniać warunek czyli np. mogę mieć 2 abonamentu po 25 zł.
nie, chodzi o minimalną wysokość miesięcznego zobowiązania dla jednej z Twoich umów.
Re: Przedłużenie umowy
: 27 paź 2017, o 17:08
autor: frgo
Marta_Plus pisze:frgo,
frgo pisze:Dobrze, odnośnie SmartFirmy czy to łączna kwota na fakturze musi spełniać warunek czyli np. mogę mieć 2 abonamentu po 25 zł.
nie, chodzi o minimalną wysokość miesięcznego zobowiązania dla jednej z Twoich umów.
W takim razie czy duet firmowy (
https://www.plus.pl/dla-firm/duet) będzie dawał możliwość skorzystania ze smartFirmy?
Re: Przedłużenie umowy
: 27 paź 2017, o 17:46
autor: Marta_Plus
frgo,
tylko jedna z umów musi posiadać wartość progu minimalnego abonamentu uprawniającego do skorzystania z rabatów w ramach programu smartFIRMA.
Jeśli sobie życzysz mogę zlecić kontakt konsultanta DUK, z którym porozmawiasz w sprawie przedłużenia umowy. Podeślij mi proszę wówczas swój numer poprzez ten
formularz. Może uda się znaleźć ofertę odpowiadającą Twoim potrzebom.
Re: Przedłużenie umowy
: 27 paź 2017, o 18:02
autor: frgo
Pytam ponieważ w punkcie plusa Pani stwierdziła, że ten duet uprawnia do smartFIRMY. W przyszłym tygodniu podeślę jeszcze raz numer przez formularz.
Re: Przedłużenie umowy
: 30 paź 2017, o 12:21
autor: szewol
Marta_Plus,
pozwoliłem sobie podesłać wiadomość za pośrednictwem formularza z prośbą o kontakt DUK.
Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu
Re: Przedłużenie umowy
: 30 paź 2017, o 12:55
autor: Marta_Plus
szewol,
nie ma sprawy, wiadomość dotarła, a ja już przekazałam prośbę o kontakt konsultanta DUK.
szewol pisze:Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu
również mam nadzieję, że rozmowa w sprawie oferty będzie owocna.
Re: Przedłużenie umowy i Geis
: 31 paź 2017, o 10:49
autor: Ajka
Witam,
w piątek dzwoniłam na infolinię sklepu internetowego, wczoraj dzwoniłam , dziś dzwoniłam, ponoć przesyłka z Geis wróciła do Plusa. Dziś sie dowiedziałam, że znowu jest jakiś błąd techniczny, znowu wpisana interwencja i prośba o ponowne wysłanie przesyłki. Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
Re: Przedłużenie umowy
: 31 paź 2017, o 12:09
autor: Marta_Plus
Witaj
Ajka,
Ajka pisze:Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
oczywiście - ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Re: Przedłużenie umowy
: 31 paź 2017, o 12:12
autor: Marta_Plus
Witaj
Ajka,
Ajka pisze:Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
oczywiście - ponowiłam interwencję, by przesyłka została pilnie doręczona do Ciebie pod właściwy adres.
Re: Przedłużenie umowy
: 31 paź 2017, o 16:29
autor: torre24
A tymczasem w Plusie... Mam nowy okres rozliczeniowy więc postanowiłem zapytać czy coś się zmieniło w mojej ofercie. No ale oczywiście nie można się dodzwonić do DUK (2699).
Re: Przedłużenie umowy
: 31 paź 2017, o 17:01
autor: Ewa_Plus
torre24,
- poprosiłam już DUK, żeby konsultant oddzwonił do Ciebie.
Re: Przedłużenie umowy
: 31 paź 2017, o 20:23
autor: HGO
Witam. Za miesiąc kończy mi się umowa i jestem zainteresowany propozycją przedłużenia umowy na dobrych warunkach.
Re: Przedłużenie umowy
: 2 lis 2017, o 11:18
autor: torre24
Ewa_Plus pisze:torre24,
- poprosiłam już DUK, żeby konsultant oddzwonił do Ciebie.
Zadzwonił we wtorek, kiedy miałem inne połączenie. Pani Ewo, proszę jeszcze raz zainterweniować w DUK.
Re: Przedłużenie umowy
: 2 lis 2017, o 11:21
autor: Marta_Plus
Witaj
HGO,
jeżeli podeślesz mi numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy przez ten
formularz, wówczas zlecę kontakt pracownika
DUK w sprawie przedstawienia Ci oferty.
torre24,
oczywiście poprosiłam konsultanta
DUK o ponowny kontakt z Tobą.
Re: Przedłużenie umowy
: 2 lis 2017, o 16:09
autor: szewol
Marta_Plus pisze:
szewol pisze:Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu
również mam nadzieję, że rozmowa w sprawie oferty będzie owocna.
Szanowna
Marta_Plus,
dzięki za kontakt z DUK. No niestety. Nie tym razem.
Opcja "no limit" do 30 zł bez telefonu z 8 GB i bez pakietu MMS-ów była już jakieś około dwa lata temu. Rynek poszedł już dalej, a jak wiązać się na kolejne dwa lata, to jednak nieco bardziej komfortowo.
Może po wysłaniu wypowiedzenia coś się zmieni albo ja zmienię. Ale dzięki za pomoc.