Strona 474 z 671

Re: Przedłużenie umowy

: 2 lis 2017, o 16:37
autor: szewol
delete

Re: Przedłużenie umowy

: 2 lis 2017, o 17:14
autor: Ewa_Plus
szewol,
- to trzymam kciuki. Mam nadzieję, że negocjacje zostaną podjęte i padną jeszcze inne propozycje :->

Re: Przedłużenie umowy

: 3 lis 2017, o 23:48
autor: torre24
Oferty z abonamentem za 0 zł do wakacji będą też w propozycjach przedłużeniowych?

Re: Przedłużenie umowy

: 4 lis 2017, o 11:32
autor: kpw
Witam, dawno tu nie zaglądałem, ale mam pytanie.
Czy chcąc przedłużyć umowę na abonament telefoniczny jest szansa na obniżenie ceny telefonu?
Interesuje mnie Huawei Mate 10 Pro. Dodam, że abonament telefoniczny jest rabatowany w SmartDOM jako trzecia usługa
z rabatem około 49 zł.
Da się coś ugrać bez kombinacji, czy najpierw trzeba wysłać wypowiedzenie?

Z góry dzięki za odpowiedź.

EDIT: Widzę, że Plus bardzo chce zachęcić klientów do przedłużania umowy. Wczoraj ten w/w Huawei kosztował 86 zł/m-c,
a dzisiaj już 97 zł/m-c.

Re: Przedłużenie umowy

: 4 lis 2017, o 22:21
autor: tical
Witam @Marta_Plus
Wysłałem zapytanie do Ciebie.
Proszę o zadziałanie.
Z góry dziękuję.

Re: Przedłużenie umowy

: 6 lis 2017, o 11:07
autor: Marta_Plus
torre24,

nie wykluczone, lecz na tę chwilę oferta „Abonament za darmo do wakacji” została udostępniona dla nowych aktywacji.

Witaj kpw,
kpw pisze:Da się coś ugrać bez kombinacji, czy najpierw trzeba wysłać wypowiedzenie?
jeżeli podeślesz mi numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy przez ten formularz, to zlecę kontakt pracownika DUK, z którym to będziesz mógł porozmawiać o ofercie.

Wiaj tical,

dziękuję za wiadomość. Już poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą. ;-)

Re: Przedłużenie umowy

: 6 lis 2017, o 14:13
autor: Krzysiek82
Dzięki za szybki telefon w sprawie przedłużenia @Marta_Plus , umowa przedłużona :)

Re: Przedłużenie umowy

: 6 lis 2017, o 15:04
autor: Marta_Plus
Krzysiek82,

cieszę się i życzę przyjemnego korzystania z nowej oferty. :->

Re: Przedłużenie umowy

: 6 lis 2017, o 20:04
autor: tical
Marta_Plus pisze:
Wiaj tical,

dziękuję za wiadomość. Już poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą. ;-)
Dziękuję, faktycznie miałem telefon, ale akurat nie mogłem rozmawiać i poprosiłem o oddzwonienie o 13, Konsultant potwierdził, że oddzwoni, ale chyba zapomniał.
Jakby mógł jutro oddzwonić też o 13 to byłbym wdzięczny.
Niestety praca uniemożliwia mi rozmowę w dowolnych godzinach, stąd taka prośba.
Dziękuję z góry.

Re: Przedłużenie umowy

: 7 lis 2017, o 11:13
autor: Marta_Plus
tical,

oczywiście - przekazałam Twoją prośbę. Oczekuj proszę na kontakt konsultanta DUK.

Re: Przedłużenie umowy

: 7 lis 2017, o 18:43
autor: HGO
Proszę jeszcze raz o kontakt z DUK

Re: Przedłużenie umowy

: 7 lis 2017, o 18:50
autor: Basia_Plus
HGO,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.

Re: Przedłużenie umowy

: 8 lis 2017, o 17:41
autor: torre24
Ja tez poproszę jeszcze raz o kontakt DUK. Ale poproszę też innego konsultanta.

Re: Przedłużenie umowy

: 8 lis 2017, o 18:00
autor: Basia_Plus
torre24,

przekazałam do DUK prośbę o kontakt i zmianę konsultanta.

Re: Przedłużenie umowy

: 8 lis 2017, o 18:22
autor: torre24
Dziękuję.