Plus Forum • Zobacz wątek - Przedłużenie umowy

Teraz jest 22 sie 2018, o 02:08

Zostaw Kontakt





Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Przedłużenie umowy

Post4 cze 2018, o 16:24

Kontakt ze strony DUK był, niestety każda ze stron pozostała przy swoim. Jeśli oferta "bez telefonu" była "jeszcze jeszcze" do rozważenia [m.in. długość umowy :-) ], to już oferta "z telefonem" nie zachwycała niczym. A tak przy okazji, pytania retoryczne: czy pakiet internetowy jest w dzisiejszych czasach jakimś luksusem? :cry:
Jednym słowem, sytuacja patowa.
Szkoda.
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

largo

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Przedłużenie umowy

Post4 cze 2018, o 16:43

A co ci zaoferowali?
Offline
Avatar użytkownika

22jurek

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 20 sie 2014, o 14:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post4 cze 2018, o 17:33

Andrzej - przeczytaj sobie post torre 24- tak ze dwa razy - przecież jesteście obaj starszymi plusmaniakami - wiadomo co trzeba zrobić aby mieć Tę wspomianą przez Ciebie ofertę
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Przedłużenie umowy

Post4 cze 2018, o 18:22

22jurek napisał(a):Andrzej - przeczytaj sobie post torre 24- tak ze dwa razy - przecież jesteście obaj starszymi plusmaniakami - wiadomo co trzeba zrobić aby mieć Tę wspomianą przez Ciebie ofertę

Ale nie muszę czytać dwa czy więcej razy. Nie jestem abonentem od sezonu czy dwóch. Dotychczas nie musiałem posiłkować się wypowiedzeniem, żeby dostać zadowalającą oferte. Ale to dwie strony, muszą chcieć się dogadać.
Ostatecznie półoficjalna nazwa: Dział Utrzymania Klienta do czegoś zobowiązuje.

A tak przy okazji, w/g Pani konsultant z którą rozmawiałem, oferta opisana przez usera @gabens29, nie istnieje w abonamentowych propozycjach przedłużeniowych.
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

largo

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Przedłużenie umowy

Post4 cze 2018, o 18:24

Abonament za 25zl z 8GB neta dawali w Plusie tym co mnieli abonament z karty za 29zl i ten sam pakiet bez mmsow...
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Przedłużenie umowy

Post4 cze 2018, o 18:45

Nie wiem, być może.
Ale taka oferta [kwota abo + zawartość] powinna być wyjściową propozycją Działu Utrzymania Klienta.
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

largo

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Przedłużenie umowy

Post4 cze 2018, o 19:23

A jaka oferte dostales porownujac z obecna
Offline
Avatar użytkownika

maciek129

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 11 lut 2016, o 09:23
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post4 cze 2018, o 21:02

Basia_Plus napisał(a):maciek129,

przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.



Witam, umowa przedłużona aczkolwiek niepokoi mnie pierwsza faktura. Mianowicie wartość abonamentu miałem mieć obniżoną z tytułu programu SMARTDOM, a na fakturze widnieje pełna kwota. Czy to prawda, że dopiero do drugiego okresu rozliczeniowego naliczany jest taki rabat? I druga sprawa dotyczy usługi czasoumilacz. Również mam naliczoną opłatę, a zgodnie z nowa umową, pierwsze 30 dni jest bezpłatne. Proszę o wyjaśnienie. Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3230
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post5 cze 2018, o 09:11

Witaj maciek129,

maciek129 napisał(a):Czy to prawda, że dopiero do drugiego okresu rozliczeniowego naliczany jest taki rabat?

tak, rabat jest z naliczany najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego.
maciek129 napisał(a): I druga sprawa dotyczy usługi czasoumilacz. Również mam naliczoną opłatę, a zgodnie z nowa umową, pierwsze 30 dni jest bezpłatne

Jeśli została naliczona opłata za usługę za pierwszy miesiąc po przedłużeniu umowy, proszę o złożenie reklamacji. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Czakalaka

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 5 cze 2018, o 11:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post5 cze 2018, o 12:06

Marta_Plus napisał(a):prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: spacjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.


Otrzymałem w BOK ofertę niespecjalnie atrakcyjną dla wieloletniego klienta. Również spróbuję wysłać maila :)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3230
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post5 cze 2018, o 13:08

Czakalaka,

Czakalaka napisał(a):Również spróbuję wysłać maila :)

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 190
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Ja+ 69,99
  • Model telefonu: LG G6

Re: Przedłużenie umowy

Post5 cze 2018, o 21:11

largo napisał(a):Abonament za 25zl z 8GB neta dawali w Plusie tym co mnieli abonament z karty za 29zl i ten sam pakiet bez mmsow...
Nieprawda. Mnie to proponowano przy wypowiedzianej umowie z abo 69,99 zł (po e-fakturze).
Dziś w APS wypowiedziałem kolejny numer. Wg konsultanta, z którym łączyła Pani zza biurka, nie ma i nie było takiej oferty. Nie mogę z nimi...
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3230
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post6 cze 2018, o 09:24

torre24,

czy chcesz aby w sprawie oferty skontaktował się z Tobą jeszcze konsultant DUK?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 190
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Ja+ 69,99
  • Model telefonu: LG G6

Re: Przedłużenie umowy

Post7 cze 2018, o 05:25

Może ktoś zadzwonić choć nie robię sobie żadnych nadziei.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3230
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post7 cze 2018, o 09:09

torre24,

torre24 napisał(a):Dziś w APS wypowiedziałem kolejny numer.
torre24 napisał(a):Może ktoś zadzwonić


podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości