Plus Forum • Zobacz wątek - Przedłużenie umowy

Teraz jest 20 sie 2018, o 15:20

Zostaw Kontakt





Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Online
Avatar użytkownika

mikolaj78

Prawie PlusManiak

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): 26 paź 2013, o 19:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: 110 zł netto
  • Model telefonu: LG 3D

Re: Przedłużenie umowy

Post7 cze 2018, o 15:15

Witam.
Chcę przedłużyć umowę i dodatkowo przenieść jeden numer do Plusa.
Chcę też kupić dwa tel (S9+ i P20 Pro)
Telefony proponowane są mi za wygórowane ceny, szczególnie S9+ za cenę z dnia premiery trochę mnie dziwi .
Druga dziwna sprawa, to że od tygodnia tylko raz udało mi się porozmawiać z kimś z działu lojalnościowego a informację w dziale handlowym zostawiałem wielokrotnie i już mi się to trochę znudziło tym bardziej, że T-mobile, Orange i Play wydzwaniaja do mnie bez przerwy po tym jak poprosiłem o kontakt.
Jeśli nikt z działu lojalnościowego nie zadzwoni do soboty to po 19-stu latach przejdę tam gdzie będą chcieli ze mną rozmawiać i dadzą lepsze ceny.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4838
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 535 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post7 cze 2018, o 15:32

Witaj mikolaj78,
- podeślij mi proszę swój nr telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl w temacie zamieszczając dopisek FORUM i swój nick.
Zlecę wówczas kontakt naszego konsultanta. Możliwe, że uda się dopasować ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

arturos.ad

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 7 cze 2018, o 22:04
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post7 cze 2018, o 22:07

Marto, proszę o skierowanie prośby do konsultanta DUK. Numer zagadnienia [#105808]. Z góry dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 802
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 108 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post8 cze 2018, o 09:48

arturos.ad,
arturos.ad napisał(a):Numer zagadnienia [#105808]
Dziękuję za numer. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tomek1255

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 26 lip 2015, o 09:35
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Honor 5X

Re: Przedłużenie umowy

Post8 cze 2018, o 19:15

Ja jestem trochę zażenowany obsługą infolinii ale po kolei... Byłem wypowiedzieć umowę w salonie plusa na CP (mam smartdom a telewizja jest moją 1 umową), wszystko odbyło się bez problemu. Drugą umowę którą wypowiedziałem jest umowa na internet (trzecia umowa w smartdom), po dwóch dniach zalogowałem się na swój router i przyszła wiadomość, że plus ma dla mnie lepszą ofertę na internet i prosi o podanie nr kontaktowego i ma się ze mną ktoś skontaktować z działu utrzymania klienta... Minął tydzień czasu a jak telefonu nie było tak nie ma do dnia dzisiejszego. Abonament na telefon kończy mi się we wrześniu , żadnej atrakcyjnej oferty nie dostałem z infolinii tylko przypadkowo chciałem zobaczyć na stronie co mi może plus zaproponować, niestety słabe warunki ale na drugi dzień zadzwonił do mnie Pan dopytując się dlaczego nie dokończyłem przedłużenia umowy etc. Poprosiłem aby zadzwonił po godzinie 16, i 2 dni cisza... Takie właśnie podejście do klienta, który miesięcznie płaci łącznie za wszystkie usługi w Plusie i CP 300 zł... Czas chyba przenieść swój numer do konkurencji. Szkoda.
Offline
Avatar użytkownika

makowka

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 4 paź 2014, o 20:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: lte
  • Model telefonu: Huawei P8

Re: Przedłużenie umowy

Post9 cze 2018, o 18:09

Witam
Kończy mi się niedługo umowa (1 miesiąc)czy jest szansa uzyskać jakieś dobre korzyści z przedłużenia umowy. Mam obecnie 14 gb internetu za 89 pln a teraz proponują mi 12 gb gdzie w innych sieciach są lepsze oferty internetu i lepsze oferty na telefon.
Offline
Avatar użytkownika

matmol

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 10 cze 2018, o 17:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post10 cze 2018, o 17:55

Szanowni Państwo,
jestem klientem Plusa od wielu lat, a moje umowa na czas określony zmieniła się w umowę na czas nieokreślony już dobre pół roku temu. Dzwoniący od czasu do czasu przedstawiciele handlowi Plusa nie są w stanie zaoferować mi korzystniejszej oferty niż ta, którą mam obecnie. Rozważam przeniesienie numeru do innej sieci, ale dziś przy okazji szukania informacji trafiłem na niniejsze forum. Jeśli jest jeszcze możliwość otrzymania od Plusa, mimo wszystko, korzystniejszej oferty, to chętnie ją poznam. Proszę o informację z kim się kontaktować (DUK?) lub w jaki sposób spowodować kontakt konsultanta ze mną.
Pozdrawiam
Mateusz
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Przedłużenie umowy

Post10 cze 2018, o 18:50

@matmol, w poniższym przykładowym wpisie, masz instrukcje co zrobić:
Ewa_Plus napisał(a):Witaj(xxx),
- podeślij mi proszę swój nr telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl w temacie zamieszczając dopisek FORUM i swój nick.
Zlecę wówczas kontakt naszego konsultanta. Możliwe, że uda się dopasować ofertę.

Poproś tą drogą o kontakt z DUK.

edit.
Co do ewentualnych ofert, nie wypowiadam się :cry: (emot wystarczy)
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3225
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post11 cze 2018, o 09:06

Witaj tomek1255, makowka,

jeśli chcecie, aby konsultant DUK skontaktował się z Wami w sprawie przedstawienia oferty, podeślijcie proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

matmol,
zgodnie z tym, co zaproponował Andrzej62 podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
tomek1255(11 cze 2018, o 16:15)
Offline
Avatar użytkownika

tomek1255

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 26 lip 2015, o 09:35
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Honor 5X

Re: Przedłużenie umowy

Post11 cze 2018, o 16:16

Basia_Plus napisał(a):Witaj tomek1255, makowka,

jeśli chcecie, aby konsultant DUK skontaktował się z Wami w sprawie przedstawienia oferty, podeślijcie proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

matmol,
zgodnie z tym, co zaproponował Andrzej62 podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.



Dziękuje za pomoc, dostałem atrakcyjną ofertę :)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 802
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 108 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post11 cze 2018, o 16:25

tomek1255,

super - życzymy przyjemnego korzystania z naszych usług. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

matmol

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 10 cze 2018, o 17:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post11 cze 2018, o 17:54

matmol,
zgodnie z tym, co zaproponował Andrzej62 podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.[/quote]

Dziękuję bardzo, przesłałem e-mail.
Pozdrawiam
matmol
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3225
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post12 cze 2018, o 09:08

matmol,

matmol napisał(a):Dziękuję bardzo, przesłałem e-mail.

dziękuje za przesłaną wiadomość. Przekazałam już do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tomek1255

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 26 lip 2015, o 09:35
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Honor 5X

Re: Przedłużenie umowy

Post12 cze 2018, o 10:05

Ja chyba trochę zapeszyłem, miałem dzisiaj zaraz po godzinie 9 dostać telefon w celu finalizacji umowy i nadal cisza.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3225
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post12 cze 2018, o 10:25

tomek1255,

poprosiłam już konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: zibiaz1 i 38 gości