Teraz jest 24 wrz 2018, o 00:41

Zostaw Kontakt





Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

largo

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Przedłużenie umowy

Post30 cze 2018, o 20:07

torre24 napisał(a):Ponownie forum stało się kopalnią próśb o kontakt...


Dokładnie może warto założyć kolejny wątek/temat "proszę o kontakt z DUK".
Tu powinny się pojawiać zapytania o oferty, otrzymane oferty czy porady jak negocjować ;)
Offline
Avatar użytkownika

dijek

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 29 wrz 2015, o 10:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post2 lip 2018, o 07:15

Basia_Plus napisał(a): yedrzey,

yedrzey napisał(a):Również proszę o kontakt DUK


przekazałam do konsultanta DUK.

prosze o kontakt DUK
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 887
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post2 lip 2018, o 10:08

barbaraT, Marcos,

dziękuję za wiadomości - już zleciłam kontakt naszego pracownika w sprawie przedłużenia umowy.

kajak_66, dijek,

podeślijcie proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodajcie słowo: FORUM oraz zawrzyjcie też swoją nazwę użytkownika. To pozwoli mi na przekazanie kontaktu do DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maciek553

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 27 lut 2018, o 18:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX
  • Model telefonu: LG K4 2017 LTE

Rata telefonu !

Post3 lip 2018, o 21:31

Cześć jadę jutro przedłużać umowę dostałem ofertę Huawei p20 lite. Mam smartdom i wychodzi mi za abonament 40 zł wszystko nielimitowane rata za telefon wychodzi na 36 mieś 38 zł dało by radę mniej za tą ratę płacić w ofercie będzie inna rata telefonu czy ta sama 38 zł
Ostatnio edytowano 4 lip 2018, o 10:08 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Offline
Avatar użytkownika

stokland

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 lip 2018, o 07:54
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Anulowanie nowo wygenerowanej umowy przedłużenia świadczenia

Post4 lip 2018, o 08:04

Witam wszystkich

Czy znajdzie się osoba, która mogłaby w jakikolwiek sposób wpłynąć na szybsze "anulowanie" nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ? Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 887
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post4 lip 2018, o 10:05

Witaj maciek553,

każdy kanał sprzedaży ma inną ofertę. Jeśli chciałbyś poznać propozycję naszego DUK, prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Witaj stokland,

co masz na myśli, pisząc:
stokland napisał(a): nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ?
Umowa już została podpisana?
stokland napisał(a): Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

stokland

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 lip 2018, o 07:54
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post4 lip 2018, o 13:09

Witaj stokland,

co masz na myśli, pisząc:
stokland napisał(a): nowo wygenerowanej umowy (przedłużenie świadczenia usług telekomunikacyjnych) ?
Umowa już została podpisana?
stokland napisał(a): Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Posiadasz numer zgłoszenia?[/quote]

Poniżej opiszę w skrócie jaka sytuacja mnie spotkała po uzgodnieniu z Infolinia warunków przedłużenia umowy..

W dniu 30-05-2018 uzgodniłem warunki przedłużenia umowy abonenckiej z Państwa pracownikiem infolinii i ustalilem termin dostarczenia przesyłki (aneks do umowy + telefon) na dzień 05-06-2018r na godziny popołudniowe. Do dnia dzisiejszego nie nastąpił jakikolwiek kontakt ze strony kuriera -co lepsze firma TNT na Państwa zlecenia dostarczenia przesyłek twierdzi że kurier nie zastał nikogo w domu - to jest jawne oszustwo ! Jest monitoring, który jasno dowodzi że nikt się nie pojawił w tym dniu, nikt nie próbował się nawet skontaktować itp itd

Umowa nie została zawarta gdyż żadnych dokumentów nie podpisywałem a dowiaduje się że chcąc ewentualnie załatwić sprawę przedłużenia w Państwa punkcie stacjonarnym nie jest to możliwe gdyż umowa jest w trakcie "procedowania" !!!!!! Przypominam że żadnej umowy nie podpisywałem więc logiczne jest że nie weszła ona w życie, więc dlaczego nie mam możliwości aby ją anulować ?


Na moją wyraźną prośbę przesyłka (aneks .do umowy + telefon) została zwrócona do nadawcy po rzekomo trzykrotnej próbie dostarczenia przez kuriera (bez ŻADNEGO kontaktu) lecz muszę oczekiwać az pracownik Plusa łaskawie zaksięguje zwrot i anuluje NIE PODPISANĄ umowę aby poczynić jakiekolwiek dalsze kroki (ewentualne przedłużenie umowy) ale chyba juz lepiej zmienić operatora..

Na chwilę obecną obowiązują nowe warunku umowy, gdyż weszły one wraz z nowym okresem rozliczeniowym, naliczane są niesłusznie dodatkowe koszty połączeń zagranicznych a ja wciąż słysze ze mam czekać na rozpatrzenie reklamacji...
Offline
Avatar użytkownika

stokland

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 lip 2018, o 07:54
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post4 lip 2018, o 13:11

Marta_Plus napisał(a):
stokland napisał(a): Reklamacja jest zgłoszona lecz czy naprawdę musi tak długo to trwać?
Posiadasz numer zgłoszenia?



Numer reklamacji - [#114453] ????
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 887
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post4 lip 2018, o 13:56

stokland,

bardzo dziękuję za numer zgłoszenia. Już przekazałam dalej sprawę do przyśpieszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kajak_66

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 5 cze 2018, o 18:50
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+39
  • Model telefonu: Lumia 950

Re: Przedłużenie umowy

Post4 lip 2018, o 16:27

Marta_Plus napisał(a):barbaraT, Marcos,

dziękuję za wiadomości - już zleciłam kontakt naszego pracownika w sprawie przedłużenia umowy.

kajak_66, dijek,

podeślijcie proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodajcie słowo: FORUM oraz zawrzyjcie też swoją nazwę użytkownika. To pozwoli mi na przekazanie kontaktu do DUK.

Przesłałam dane na specjalista_plus@plus.pl a kontaktu brak do tej pory.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post4 lip 2018, o 17:04

kajak_66,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

1pietrek1

PlusManiak

  • Posty: 76
  • Dołączył(a): 4 gru 2015, o 17:41
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post5 lip 2018, o 13:07

W moim przypadku był kontakt z DUK, przedłużyłen umowę z obniżką abonamentu . Po odebraniu dokumentów okazało się, że 7 miesiecy mam płacić starą kwotę a potem dopiero niższą. W rozmowie konsultant tego nie powiedział. Nie jestem z tego faktu zadowolony.
Offline
Avatar użytkownika

mexy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 9 lut 2014, o 22:20
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung S7 edge

Re: Przedłużenie umowy

Post5 lip 2018, o 13:17

witam,
gdzie najszybciej, najsprawniej i bez zbędnych dokumentów przedłużyć umowę? Salon plusa, sklep internetowy czy infolinia?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post5 lip 2018, o 15:21

1pietrek1,

mexy napisał(a):Po odebraniu dokumentów okazało się, że 7 miesiecy mam płacić starą kwotę a potem dopiero niższą.

nowa taryfa zaczyna obowiązywać od najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po zmianie warunków umowy.
Jednak przez brakującą liczbę okresów rozliczeniowych z poprzedniej umowy naliczany jest poprzedni abonament. Niższe zobowiązanie obowiązuje po wypełnieniu brakujących miesięcy z poprzedniej umowy.
1pietrek1 napisał(a):W rozmowie konsultant tego nie powiedział. Nie jestem z tego faktu zadowolony.

Możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informację na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.

Witaj mexy,

decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Jeśli wybierzesz przedłużenie umowy w kanałach zdalnych np. przez infolinię, należy poczekać na doręczenie przesyłki przez kuriera. Jeśli zdecydujesz się przedłużyć umowę w naszym punkcie wszystkie formalności można załatwić od razu.
Jeśli chcesz aby nasz konsultant do Ciebie oddzwonił podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

1pietrek1

PlusManiak

  • Posty: 76
  • Dołączył(a): 4 gru 2015, o 17:41
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post5 lip 2018, o 15:26

Jakoś niektórzy płacą od razu niższy abonament. Teraz nie będę składał reklamacji bo odstąpiłem od aneksu i nie wiem czy nie zmienię operatora.
Ps. Ta sama zasada obowiązuje przy podwyższeniu abonamentu?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości