Strona 615 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 16 cze 2020, o 15:13
autor: Joanna_Plus
Witaj MarcinR.,

super, bardzo się cieszę, że umowę udało się sfinalizować i dziękuję, że z nami zostajesz.

Re: Przedłużenie umowy

: 17 cze 2020, o 08:46
autor: przemek1
Witam.prosze o kontakt z DUK.mam przedłużenie umowy na 4 numery,jak narazie konsultanci nie przedstawiaja mi oferty atrakcyjnej,bo co to za oferta jak dokładaja Ci internet w telefonie,a podnosza abonament.pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 17 cze 2020, o 10:02
autor: Basia_Plus
Witaj przemek1,
przemek1 pisze:prosze o kontakt z DUK
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Re: Przedłużenie umowy

: 18 cze 2020, o 23:43
autor: sedzia20
Joanna_Plus pisze:sedzia20,
sedzia20 pisze:Tak, tak Joanna_Plus, masz dobre "doniesienia"
Super, dziękuję za potwierdzenie.
sedzia20 pisze:Za tydzień zdecyduję, czy zostaję, czy też przenoszę się gdzie indziej.
Mam nadzieję, że z nami zostaniesz.
sedzia20 pisze:Pozdrawiam serdecznie
Dziękuję bardzo! Ja również!
Joanna_Plus - po przedstawieniu oferty (właściwie po powtórzeniu tego, co było wcześniej) przez uprzejmego konsultanta DUK stwierdzam, że Twa nadzieja niestety jest płonna :-(
Konsultant robił co mógł, lecz Wasz marketing nie popisał się, nie pozostawiając mi wyboru. Szkoda.

Re: Przedłużenie umowy

: 19 cze 2020, o 10:42
autor: Joanna_Plus
sedzia20,

niezmiernie mi przykro, że nasza oferta nie spełniła Twoich oczekiwań :-(.

Re: Przedłużenie umowy

: 20 cze 2020, o 21:18
autor: sedzia20
Joanna_Plus pisze:sedzia20,

niezmiernie mi przykro, że nasza oferta nie spełniła Twoich oczekiwań :-(.
Zgadza się. Mnie przykro, że poszło o 10 zł :-/
W głowie się nie mieści, że nie szkoda Wam klienta z długim stażem, regularnymi płatnościami, który powiększył rachunek przez dobranie sprzętu na raty...
I to w czasach, gdy jest kryzys i każda złotówka dla firm usługowych jest na wagę złota. A Wy w tak łatwy sposób w dn. 21.07. pozbędziecie się Klienta i 300 złotych, a za chwilę Internet się kończy (luty) i kolejny grosz Wam ubędzie. Później inni domownicy, no bo to tak jest, że jeden ciągnie za drugim - przyznam, że nieźli giganci biznesu pracują w marketingu sieci Plus GSM :)
Niemniej dziękuję za chęć pomocy i wspólnie spędzony czas - do zobaczenia być może w przyszłości :)

Re: Przedłużenie umowy

: 23 cze 2020, o 18:22
autor: Sova
Witam,
Jakiś czas temu skończyła mi się umowa 24m i przeszedłem na bezterminową.
Posiadam Plush Abo Duet i płacę po 20zł za numer (15gb internetu)

jedyna oferta jaką mi zaproponowano na infolinii to albo pozostanie na tych samych warunkach (co za bardzo się nie opłaca skoro mogę mieć to samo bez podpisywania umowy na 2 lata) albo 20gb internetu w przypadku wyboru oferty z telefonem.
Czy DUK jest w stanie zaproponować coś lepszego bez konieczności doboru telefonu?

Z góry dzięki za odpowiedź.

Re: Przedłużenie umowy

: 24 cze 2020, o 10:05
autor: Marta_Plus
Witaj Sova,
Sova pisze:Czy DUK jest w stanie zaproponować coś lepszego bez konieczności doboru telefonu?
Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas prośbę o kontakt do DUK. Może konsultantowi uda się przedstawić ofertę, która spełni Twoje oczekiwania.

Re: Przedłużenie umowy

: 30 cze 2020, o 09:01
autor: lukasz17111
Prosze o kontakt ale tylko z dzialem utrzymania nie zadnego konsultanta w sprawie przedluzenia umowy
Telefon 5XXXXXXXX dzwonic po 15. Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 30 cze 2020, o 10:03
autor: Basia_Plus
lukasz17111,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 30 cze 2020, o 14:10
autor: konto343
Witam, bardzo proszę o jak najszybszy kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy. Wypowiedzenie złożyłem dawno, za 10 dni kończy mi się umowa i nie mogę dodzwonić się na numer 2699/601102699. Automat nie chce mnie połączyć z konsultantem, raz zaprasza na normalną infolinie, drugi rozłącza po sekundzie, a trzeci jak np. dziś ,,konsultant obsługujący twoją sprawę pracuję w dniu 30 czerwca godzina od 8 do 21" po podaniu godziny kontaktu jak chce automat tylko mnie rozłącza a nikt nie dzwoni (Dzisiaj jedynie raz przez sekundę dzwonił numer 601102699 przez co tak w krótkim czasie nie da się odebrać telefonu).

Re: Przedłużenie umowy

: 30 cze 2020, o 14:52
autor: Basia_Plus
Witaj konto343,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Re: Przedłużenie umowy

: 30 cze 2020, o 15:25
autor: konto343
Basia_Plus pisze:Witaj konto343,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Przesłałem numer i czekam na telefon :-)

Re: Przedłużenie umowy

: 30 cze 2020, o 15:48
autor: Marta_Plus
konto343,
konto343 pisze:Przesłałem numer i czekam na telefon
Dziękuję - wiadomość dotarła ;-). Sprawdź proszę pocztę.

Re: Przedłużenie umowy

: 30 cze 2020, o 19:22
autor: Andrzej62
Witam
Do bardziej obcykanych forumowiczów z tematem mam kilka pytań. Moja umowa przeszła już w lutym na czas nieokreślony. Płace 24,99 abo ale z tytułu smartDOM. Na dniach chcę zrezygnować/wypowiedzieć umowę z CP. Po pierwsze ze względów ekonomicznych, a po drugie mam też telewizje [+ internet+ telefon stacjonarny] od innego operatora i utrzymywanie dwóch abo za tv mija się z celem. Ten stan trwa już od trzech lat i niestety z jednym z operatorów muszę się rozstać ze względu na koszty łączne. Domyślam się że z momentem rezygnacji z CP abo za telefon wróci do poziomu 49,99. Obecnie dla mnie to i tak za dużo. I tutaj pytanie, czy jeśli postanowie przedłużyć umowę z Plusem np. na 12 -m-cy, jest szansa że zachowam obecną kwotę za abo [24,99] za niezmieniony pakiet?. Nie chciałbym robić jakichś operacji z przechodzeniem do Plusha czy coś podobnego. Po prostu chcę płacić zbliżoną kwote a nie chce/nie mogę zrezygnować z numeru telefonu. Proszę o odpowiedź