Teraz jest 5 gru 2020, o 09:22


Zostaw Kontakt



Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

szuetam20@tlen.pl

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): 1 sie 2019, o 22:04
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post24 wrz 2020, o 18:30

Joanna_Plus napisał(a):szuetam20@tlen.pl,

ponowiłam prośbę o kontakt.

Jednak nic innego niż mam nie mogą mi dać, hmm troszkę lipa. Ktoś ma lepsze warunki?
Offline
Avatar użytkownika

speedy123

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 14 sty 2018, o 20:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post25 wrz 2020, o 00:39

Witam,
Proszę o ponowny kontakt konsultanta działu utrzymania klienta. Miał odezwać się na drugi dzień. Minął już ponad tydzień a kontaktu brak. Dzwonienie na infolinie konczy się informacją że konsultant oddzwoni w możliwie najszybszym czasie... A w tym wypaku ten możliwie najszybszy czas chyba w sieci Plus jest nie określony.
Pozdrawiam

speedy123 napisał(a):Witam, w dniu 16 lipca 2020 roku pisałem tu na forum z prośba o kontakt DUK odnośnie przedłużenia umowy która kończy się w październiku. Proszę o informację czy plus jest wogole zainteresowany przedłużeniem umowy ze mną, gdyz w innym przypadku wypadało by się przenieść do innej sieci...
Pozdrawiam

Marta_Plus napisał(a):Andrzej62,

przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.

Andrzej62 napisał(a):Jeżeli mój okres rozliczeniowy przypadał 20 każdego m-ca, to wypowiedzenie umowy żeby było skuteczne na 20 sierpnia, muszę złożyć najpóźniej do 19 lipca, w dowolnym punkcie Plusa??
Tak. Okres wypowiedzenia liczony jest od pierwszego dnia nowego cyklu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Andrzej62 napisał(a):Czy druki wypowiedzenia są dostępne w punkcie Plusa, czy muszę mieć wydrukowane i podpisane własnoręcznie"swoje"?
Nie ma gotowego wzoru. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wita speedy123,

speedy123 napisał(a): Problem został nie rozwiązany, zgłoszenia są zamykane bez podania przyczyn pogorszenia sygnału.
Podaj proszę więcej szczegółów i opisz sytuację związaną z zasięgiem w tym wątku. W kwestii przedłużenia umowy, możesz przesłać mi wiadomość pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1965
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 226 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post25 wrz 2020, o 09:06

Witaj speedy123,

speedy123 napisał(a):Proszę o ponowny kontakt konsultanta działu utrzymania klienta.
Przekazałam Twoją prośbę. Przepraszam za napotkane niedogodności. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

szuetam20@tlen.pl

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): 1 sie 2019, o 22:04
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post28 wrz 2020, o 23:14

Proszę o ponowny kontakt, czy można internet światłowód dobrać do oferty już istniejącej? Posiadam również CP.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post29 wrz 2020, o 09:20

szuetam20@tlen.pl,

szuetam20@tlen.pl napisał(a):Proszę o ponowny kontakt

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Hyperiusz478

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 31 sty 2016, o 14:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post29 wrz 2020, o 20:08

Witam,
w związku z zakończeniem umowy proszę o kontakt DUK.
Informacja z nr telefonu wysłana na maila.


pozdrawiam
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post30 wrz 2020, o 09:02

Witaj Hyperiusz478,

Hyperiusz478 napisał(a):proszę o kontakt DUK.

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kokoshaglava

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 lip 2014, o 12:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post1 paź 2020, o 11:25

Dzień dobry!

Kończy mi się umowa z Plus (internet + nr tel) na firmę.
chciałbym porozmawiać o warunkach dalszej współpracy z PLUS z DUK.

Dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post1 paź 2020, o 11:36

Witaj kokoshaglava,

kokoshaglava napisał(a):chciałbym porozmawiać o warunkach dalszej współpracy z PLUS z DUK.

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Connor

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 12 wrz 2014, o 22:04
  • Lokalizacja: Mogilno
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post2 paź 2020, o 11:58

Czy Wy już kompletnie ...?

Wchodzę na stronę Plusa aby sprawdzić możliwości przedłużenia umowy, jakie są możliwe promocje czy też ogólnie taryfy.

Jak zwykle logowanie i niespodzianka. Wypełnij formularz kontaktowy, konsultant zadzwoni.
Już na starcie zostaje postawiony na gorszej pozycji. Jestem zdany na łaskę konsultanta i tego, co mi zaoferuje.
A ja, na ten przykład, wolę najpierw sam sprawdzić i przeanalizować co mi bardziej odpowiada, czego potrzebuje.
Offline
Avatar użytkownika

Meagol2019

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 19 kwi 2019, o 22:27
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post2 paź 2020, o 12:33

Connor napisał(a):Czy Wy już kompletnie ...?

Wchodzę na stronę Plusa aby sprawdzić możliwości przedłużenia umowy, jakie są możliwe promocje czy też ogólnie taryfy.

Jak zwykle logowanie i niespodzianka. Wypełnij formularz kontaktowy, konsultant zadzwoni.
Już na starcie zostaje postawiony na gorszej pozycji. Jestem zdany na łaskę konsultanta i tego, co mi zaoferuje.
A ja, na ten przykład, wolę najpierw sam sprawdzić i przeanalizować co mi bardziej odpowiada, czego potrzebuje.
Można sprawdzić ofery przedłużenia ale jak będzie nie więcej niż 6 miesięcy do końca umowy...

Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post2 paź 2020, o 12:44

Connor,

ofertę można sprawdzić na stronie: https://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe po wprowadzeniu numeru, którego dotyczy przedłużenie umowy. Oferta jest dostępna jeśli pozostało 8 miesięcy do końca kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Connor

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 12 wrz 2014, o 22:04
  • Lokalizacja: Mogilno
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post3 paź 2020, o 13:58

Basia_Plus napisał(a):Connor,
ofertę można sprawdzić na stronie: https://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe po wprowadzeniu numeru

Serio??? Na głównej stronie można sprawdzić oferty?
Wielkie dzięki za odkrycie Ameryki.
Na niby co znaczył mój wcześniejszy wpis?
w poprzednim poście Connor napisał(a):Wchodzę na stronę Plusa aby sprawdzić możliwości przedłużenia umowy, jakie są możliwe promocje czy też ogólnie taryfy.
Jak zwykle logowanie i niespodzianka.

A co jeśli umowę mam z 2014 roku bez późniejszych aneksów/przedłużeń? Już sam nie mogę sprawdzić ofert? jestem zdany na łaskę konsultanta?

Kiedyś było inaczej. Przyjaźniej dla klienta. Teraz to polowanie na baranów. Może jakiegoś się złapie na niekorzystne warunki.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post5 paź 2020, o 09:16

Connor,

przepraszam za napotkane niedogodności.
Skontaktuj się proszę z obsługą sklepu internetowego. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Connor

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 12 wrz 2014, o 22:04
  • Lokalizacja: Mogilno
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post5 paź 2020, o 16:34

Basia_Plus napisał(a):Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
A proszę bardzo - #1770233.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości