Teraz jest 5 gru 2020, o 09:02


Zostaw Kontakt



Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1965
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 226 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post5 paź 2020, o 16:47

Connor,

Connor napisał(a):A proszę bardzo - #1770233.
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Connor

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 12 wrz 2014, o 22:04
  • Lokalizacja: Mogilno
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post5 paź 2020, o 18:01

A oto otrzymana odpowiedź:
Uprzejmie informuję, że jest możliwość sprawdzenia oferty przy przedłużeniu umowy.

Należy wejść w link https://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe następnie wpisać numer telefonu w okienku "numer telefonu" i będzie miał Pan możliwość sprawdzenia ofert.

Nie wiem, może źle podaje informacje.
w mailu napisał(a):Chciałbym się dowiedzieć, dlaczego na stronie Plus.pl nie mogę znaleźć informacji o dostępnych ofertach dotyczących przedłużenia umowy?

Posiadam abonament od 2014 roku bez późniejszych przedłużeń/aneksów.

Podczas próby sprawdzenia ofert jestem proszony o zalogowanie się.
Jednak kolejnym krokiem jest kontakt z konsultantem, który przedstawi oferty.

I wiecie co? Ta odpowiedź mi nie pomogła. Nadal jestem kierowany do kontaktu z konsultantem. Nie mogę sam sprawdzić ofert.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3863
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 17 razy
    Otrzymał podziękowań: 292 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post5 paź 2020, o 21:19

Connor napisał(a):(...) I wiecie co? Ta odpowiedź mi nie pomogła. Nadal jestem kierowany do kontaktu z konsultantem. Nie mogę sam sprawdzić ofert.

To chyba jakiś nowy standard, bo ja mam identycznie.

W kilka dni po próbie sprawdzenia oferty dzwonią z Plusa (607 727 409) i próbują przedstawiać jedyną słuszną i niepowtarzalną ofertę :lol: ; naiwni, chyba szukają jeleni, a ja nawet nie miałem ochoty słuchać wywodów tego pana tym bardziej, że zadzwonił w porze mojego obiadu. :mrgreen:

P.S.
Dla draki podjąłem ponowną próbę sprawdzenia oferty i ciekaw jestem czy znowu zadzwonią.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

Connor

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 12 wrz 2014, o 22:04
  • Lokalizacja: Mogilno
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post6 paź 2020, o 15:35

Dzisiaj, nieoczekiwanie, zadzwonił do mnie konsultant.

Pytał się o powód rezygnacji z internetu mobilnego.
Więc konsultant jako ofertę przedstawił mi możliwość internetu za 5 zeta.
W połowie zdania podziękowałem panu za rozmowę mówiąc, że jestem sfrustrowany zaistniałą sytuacją.

I właśnie takich sytuacji chcę unikać. Wciskania towaru, którego nie potrzebuję zamiast przedstawienia ciekawej oferty.

A tak przy okazji, skoro wspomniałem o rezygnacji z internetu.
Otóż. W 2014 postanowiłem przejść do Plus ze względu na program SmartDOM, który, w jego pierwszej odsłonie, oferował drugi produkt za 50%, trzeci ze zniżką 50zł.
Więc. Już miałem CP, dodałem abonament jako produkt drugi i na koniec, jako trzeci, był internet. Po drodze była zmiana abonamentu internetowego na inny.
Jako, że internetu nie potrzebuję, zrezygnowałem z niego.
Moje zaskoczenie było gdy usłyszałem w punkcie Plusa informację, że, ze względu na zakończenie umowy na internet, moje opłaty za abonament wzrosną o 10 zł. A to ze względu na to, że abonament jest trzecią umową programu. W tamtym momencie byłem zaskoczony tymi słowami ale również niepewny ze względu na 6 lat i może się myliłem.
Jednak dzisiaj sprawdziłem moje posty na tym forum. Swego czasu pisałem w temacie SmatrDOMu i zostawiłem tam interesujące mnie informacje.
I było tak, jak myślałem. Abonament był drugą umową a internet trzecią.
W takim razie znowu robią mnie w wała. Ciekawe kiedy postanowili zamienić mi kolejność umów.
Dodatkowo, z rachunków nadal wynika moja kolejność. Inaczej kwoty byłyby inne.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 6080
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 96 razy
    Otrzymał podziękowań: 836 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post6 paź 2020, o 16:54

Connor,
- podeślij opis tej sytuacji na bok@plus.pl wraz z numerami telefonów i podaj nam tutaj numer zgłoszenia. Poprosimy i zweryfikowanie.
Ps. Pamiętaj, żeby w mailu podać dane identyfikacyjne (lub Plus Kod). Wtedy szybciej pójdzie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Connor

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 12 wrz 2014, o 22:04
  • Lokalizacja: Mogilno
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post6 paź 2020, o 18:34

Ewa_Plus napisał(a):podaj nam tutaj numer zgłoszenia.
A proszę bardzo -#1772725
Offline
Avatar użytkownika

szuetam20@tlen.pl

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): 1 sie 2019, o 22:04
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post6 paź 2020, o 19:23

Szok, dzwonił Pan i nie może przedstawić lepszej oferty niż dostałem prawie dwa lata temu. Chcąc mieć po 24GB na numer muszę płacić prawie 100zl za abonament.
Inaczej 75zl zadwa numery po 12 GB internetu na każdy. Chyba już oferty na a kartę mają lepsze warunki... Kiedyś bylo drugi nr za połówkę a trzeci za złotówkę. Teraz drugi nr max obniżki 25zl a trzeci 10? Im więcej tym gorzej.

Proszę by inni się pochwalili jaki mogli dostać najlepszy abonament. Widać jakby do każdego podchodzili indywidualnie. Kto się da to oskrobiemy?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post7 paź 2020, o 09:18

Connor,

Connor napisał(a):A proszę bardzo -#1772725

dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

IGotMyselfAGun

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 7 paź 2020, o 13:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post7 paź 2020, o 13:45

Witam serdecznie,

Pod koniec miesiąca kończy mi się dwuletnia umowa.
Otrzymalem propozycję skontaktowania się poprzez zostawienie numeru. Rozmawiałem z konsultantami dwukrotnie, jednakże za każdym razem przedstawiali mi taka samą ofertę, a na prośbę o kontakt z DUK jeden z nich stwierdził, że najpierw muszę złożyć wypowiedzenie umowy. Mogę prosić o wsparcie w skontaktowaniu z działem utrzymania klienta?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post7 paź 2020, o 13:55

Witaj IGotMyselfAGun,

IGotMyselfAGun napisał(a):Mogę prosić o wsparcie w skontaktowaniu z działem utrzymania klienta?

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej330

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 6 paź 2020, o 06:28
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post7 paź 2020, o 20:16

Przedstawię swoją sytuację. Zadzwonił do mnie konsultant, przedstawił ofertę na abonament telefoniczny. Była podobna do tej którą miałem, tylko trochę więcej internetu. W ramach SmartDOMU mam drugą umowę na internet o 50 procent taniej i 10 zł. taniej do tego dodatkowo na abonament telefoniczny. Konsultant przedstawił ofertę, wszystko pozostałe miało zostać po staremu, czyli SmartDOM i dodatkowy rabat na abonament. Tak mnie zapewniał. Zgodziłem się i kliknąłem w linka. Jakie było moje zdziwienie jak po jakimś czasie przyszedł zawyżony rachunek już bez zniżek w ramach SmartDOMU. UWAŻAJCIE konsultanci co innego mówią a co innego jest w umowie. Zaraz powiecie, że trzeba było czytać aneks. Zgadza się, ale będąc tyle lat w plusie, nie spodziewałem się takiego oszustwa. Na szczęście mam nagranie z rozmowy i dane konsultanta i na pewno to wykorzystam. Nie rozumiem tylko takiego podejścia. Mam jeszcze kilka umów w plusie i na pewno wszystko przeniosę do innego operatora, a jest to 4 abonamenty, 3 internety i tv. Więc nie zarobią na mnie nic. Tak się traci klientów. Brawo. Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post8 paź 2020, o 09:02

Andrzej330,

z pozycji forum nie mamy podglądu do konta numeru, aby wyjaśnić kwestię naliczenia rabatu na Twoim numerze. Proponuję złożenie reklamacji w tej sprawie. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej330

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 6 paź 2020, o 06:28
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post8 paź 2020, o 14:43

Nie dostałem numeru zgłoszenia. Tylko smsa, że reklamacja została przyjęta. Składałem przez swoje konto na plus online.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1965
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 226 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post8 paź 2020, o 15:13

Andrzej330,

podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Connor

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 12 wrz 2014, o 22:04
  • Lokalizacja: Mogilno
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post8 paź 2020, o 15:38

Witam ponownie.
Otrzymałem odpowiedź od Plus Reklamacje.

Poza stwierdzeniem, że rabat 10 zł zostaje utrzymany (czytaj nie dałem się naciągnąć) to dostałem taką informację:
Odnosząc się do kwestii dostępności oferty na przedłużenie umowy poprzez stronę internetową wyjaśniam, że dostępność poszczególnych ofert może być uzależniona od kanału sprzedaży.
Teraz proszę o przełożenie to na język polski.

Bo dla mnie to wygląda na masło maślane:
Oferty na stronie internetowej uzależnione są od ich dostępności na stronie internetowej.

Kończy mi się cierpliwość.
Idę sprawdzić oferty u konkurencji.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 18 gości