Strona 623 z 626

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 8 paź 2020, o 16:29
przez Marta_Plus
Witaj ponownie Connor,

z uzyskanych informacji wynika, że były próby kontaktu z Tobą w celu wyjaśnienia sprawy związanej z dostępnością oferty w sklepie internetowym.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 8 paź 2020, o 19:12
przez Connor
Zapewne Pani Marta zapomniała i nie napisał(a):Ale nie mogliśmy ich przekazać za pośrednictwem maila. Musiał to zrobić konsultant. Inaczej się nie dało.
A ja po prostu chcę się zaznajomić z ofertami przedłużenia abonamentu i wybrać (lub nie) najdogodniejszą. Obecnie jestem zmuszany do wysłuchiwania konsultanta i jego argumentacji dlaczego potrzebuje internetu, którego nie potrzebuje. Bo niedawno miałem taką rozmowę.

Ale najwidoczniej to przerasta możliwości Plusa.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 9 paź 2020, o 11:18
przez Andrzej330
Wysłałem na e-maila numer telefonu. Pozdrawiam.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 9 paź 2020, o 15:55
przez Marta_Plus
Connor,

Connor napisał(a):A ja po prostu chcę się zaznajomić z ofertami przedłużenia abonamentu i wybrać (lub nie) najdogodniejszą.
a jak obecnie wygląda sytuacja?

Andrzej330,

dziękuję za wiadomość - przekazałam sprawę do przyśpieszonej realizacji.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 12 paź 2020, o 09:22
przez Hyperiusz478
Basia_Plus napisał(a):Witaj Hyperiusz478,

Hyperiusz478 napisał(a):proszę o kontakt DUK.

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.


Minęły dwa tygodnie i cisza. Jak zwykle. :-x
Nie dość, że musimy się prosić o kontakt, to macie klienta gdzieś. :evil:
Jak nie to nie......

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 12 paź 2020, o 10:53
przez Joanna_Plus
Hyperiusz478,
Hyperiusz478 napisał(a):Minęły dwa tygodnie i cisza.

Przykro mi z tego powodu. Najmocniej przepraszam za tę sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 14 paź 2020, o 17:45
przez Hyperiusz478
Joanna_Plus napisał(a):Hyperiusz478,
Hyperiusz478 napisał(a):Minęły dwa tygodnie i cisza.

Przykro mi z tego powodu. Najmocniej przepraszam za tę sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt.


W końcu zadzwonił konsultant z DUK. Nie mogłem rozmawiać, więc poprosiłem o telefon w godzinach popołudniowych. No i po południu zadzwonił jakiś gość z jakiegoś departamentu (nie pamiętam nazwy), po czym w ramach przedłużenia umowy zaproponował warunki gorsze niż obecnie.

Żenada to za mało..... :!: :!: :!:

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 14 paź 2020, o 17:54
przez olatobi
Dzień dobry, proszę o kontakt z konsultantem DUK celu przedłużenia umowy.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 15 paź 2020, o 09:01
przez Joanna_Plus
Witaj olatobi,
Joanna_Plus napisał(a):prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 18 paź 2020, o 18:24
przez elquatro
Witam, kończy mi się umowa w Plusie. Mogę prosić o przedstawienie oferty przez DUK?

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 19 paź 2020, o 09:09
przez Joanna_Plus
Witaj elquatro,

prośba jak powyżej.

PRZEDŁUŻENIE I ZMIANA UMOWY Z DOBRANIEM NOWEGO NUMERU

PostNapisane: 19 paź 2020, o 17:19
przez Waniss
Witam,
Posiadam abonament: TV+Telefon (2 numery)+Internet.
Czy jest możliwość zmiany umowy na Internet (inna ilość GB), a jednocześnie dobranie nowego numeru również do Internetu, bez routera przed końcem umowy?
Umowa normalnie kończy się za ponad rok (na telewizję dłużej).
Pozdrawiam serdecznie :)

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 19 paź 2020, o 18:43
przez Hyperiusz478
Od prawie tygodnia znowu cisza. Widać jak Plusowi zależy na wieloletnim kliencie.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 20 paź 2020, o 09:20
przez Joanna_Plus
Witaj Waniss,
Waniss napisał(a):Czy jest możliwość zmiany umowy na Internet (inna ilość GB)

Masz tutaj na myśli przedłużenie tej umowy oraz zmianę planu cenowego?

Hyperiusz478,
Hyperiusz478 napisał(a):W końcu zadzwonił konsultant z DUK.

Hyperiusz478 napisał(a):Od prawie tygodnia znowu cisza.

Mogę prosić o doprecyzowanie. Naszemu konsultantowi udało się dodzwonić i przedstawić aktualnie obowiązującą ofertę.

Re: Przedłużenie umowy

PostNapisane: 21 paź 2020, o 11:01
przez Hyperiusz478
Joanna_Plus napisał(a):

Hyperiusz478,
Hyperiusz478 napisał(a):W końcu zadzwonił konsultant z DUK.

Hyperiusz478 napisał(a):Od prawie tygodnia znowu cisza.

Mogę prosić o doprecyzowanie. Naszemu konsultantowi udało się dodzwonić i przedstawić aktualnie obowiązującą ofertę.


Konsultant DUK zadzwonił 14.10.2020 rano ale nie mogłem rozmawiać. Po południu zadzwonił ktoś znowu z innego działu, ale oferta była gorsza od obecnej, więc podziękowałem.
Do dzisiaj, czyli 21.10.2020 żadnej innej oferty nie było.

Jeśli do piątku nie będzie dobrej oferty składam wypowiedzenia na wszystkie numery i się żegnamy z Plusem.