Teraz jest 5 gru 2020, o 09:06


Zostaw Kontakt



Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1965
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 226 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post21 paź 2020, o 12:09

Hyperiusz478,

Hyperiusz478 napisał(a):Jeśli do piątku nie będzie dobrej oferty składam wypowiedzenia na wszystkie numery i się żegnamy z Plusem.
Poprosiłam konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Waniss

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 7 lut 2018, o 09:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post21 paź 2020, o 16:40

Joanna_Plus napisał(a):Witaj Waniss,
Waniss napisał(a):Czy jest możliwość zmiany umowy na Internet (inna ilość GB)

Masz tutaj na myśli przedłużenie tej umowy oraz zmianę planu cenowego?

Umowa jeszcze trwa I do jej ukończenia na teraz jest jeszcze ponad rok. Czy w takim przypadku jest możliwość dodania tego O czym pisałem I zmiany ilości GB?
Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20944
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 62 razy
    Otrzymał podziękowań: 1769 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post22 paź 2020, o 09:38

Waniss,
Waniss napisał(a):zmiany ilości GB?

Prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują czy promocja, która obowiązuje na wspomnianym numerze, umożliwia podniesienie abonamentu i zwiększenie ilości GB w pakiecie podstawowym.
W tym przypadku przedłużenie umowy i zmiana planu cenowego, będzie możliwa na 8 miesięcy przed końcem dotychczasowej umowy.

Jeżeli chodzi o nową aktywację, to możesz zostawić dane przez baner w moim podpisie. Oddzwoni wówczas nas konsultant i przestawi aktualnie obowiązujące promocje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zif

Szalony PlusManiak

  • Posty: 259
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 67 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post23 paź 2020, o 03:38

Mialem wczoraj telefon z *2699 - czyli niby nie jakas zewnetrzna agencja sciemniaczy, a przedluzeniowka Plusa. Po tej rozmowie mam kilka porad:
Nie zaczyna sie rozmowy od "bylismy umowieni na rozmowe dzis o (tu aktualny czas)", jesli jest to klamstwem, i zadnych takich ustalen wczesniej nie bylo.
Jesli klient mowi, ze chce isc w kierunku ciecia kosztow, nie proponuje mu sie abonamentu drozszego o "zaledwie 10 zl, ale jest duzo internetu".
Jesli dzwoni sie w sprawie przedluzenia umowy internetowej, nie wyskakuje sie z nielimitowanymi polaczeniami i 2 GB transferu.

Jutro leci wypowiedzenie; w sumie to zaczynam rozwazac mocne ograniczenie kontaktow z Plusem, poza pierwszym Smartdomem, na ktorym firma za wiele nie zarabia.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20944
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 62 razy
    Otrzymał podziękowań: 1769 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post23 paź 2020, o 09:00

zif,

najmocniej przepraszam za tę sytuację. Przykro mi, że tak wyglądała ta rozmowa. Dziękuję za powyższe sugestie, przekazałam je do wspomnianej komórki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Hyperiusz478

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 31 sty 2016, o 14:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post24 paź 2020, o 09:45

Marta_Plus napisał(a):Hyperiusz478,

Hyperiusz478 napisał(a):Jeśli do piątku nie będzie dobrej oferty składam wypowiedzenia na wszystkie numery i się żegnamy z Plusem.
Poprosiłam konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.


Też jestem po kolejnej rozmowie z DUK, jednak potwierdzam to co napisał kolega zif.

Jeśli na przedłużenie umowy proponuje mi się (po raz kolejny) 4 GB internetu współdzielonego na dwa numery :-? to nie mamy o czym rozmawiać (u konkurencji na dzień dobry tańszy abo, internetu minimum 2x więcej i bez umowy).

Po weekendzie załatwiam wypowiedzenie i bye, bye.
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

mikolaj78

Prawie PlusManiak

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): 26 paź 2013, o 19:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post26 paź 2020, o 10:00

Mikrofon w moim telefonie zaczął działać losowo, więc czas na nowy sprzęt i przedłużenie umowy. W tej sytuacji poproszę o kontakt najlepiej poprzez PW .

Pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1965
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 226 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post26 paź 2020, o 10:54

Witaj mikolaj78,

podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mikolaj78

Prawie PlusManiak

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): 26 paź 2013, o 19:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post26 paź 2020, o 11:41

Marta_Plus napisał(a):Witaj mikolaj78,

podeślij zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
Dzięki, tak zrobię.

Pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1965
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 226 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post26 paź 2020, o 12:35

mikolaj78,

mikolaj78 napisał(a):Dzięki, tak zrobię.

Pozdrawiam
Dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam Twoją prośbę do konsultanta DUK. Pozdrawiam również.

EDYCJA:
Sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

krisjax

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 22 lis 2017, o 11:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post1 lis 2020, o 08:05

Proszę o kontakt z DUK oferta która została mi przedstawiona jest gorsza od teraz co posiadam .
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post2 lis 2020, o 10:00

krisjax,
krisjax napisał(a):Proszę o kontakt z DUK

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bart223

PlusManiak

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 23:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post2 lis 2020, o 13:29

Proszę o kontakt z DUK, chciałbym dowiedzieć się jakie obecnie oferty przedłużeniowe na telefon i internet mi przysługują dzięki wprowadzonym dziś zmianom w pakietach.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post2 lis 2020, o 13:46

bart223,

bart223 napisał(a):Proszę o kontakt z DUK

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

piekny78

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 30 mar 2018, o 07:51
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post2 lis 2020, o 17:06

Jestem klientem Plusa od 24 lat. Proszę o kontakt z DUK, zaproponowana mi oferta przez DOK nie satysfakcjonuje mnie. Rozważam zmianę operatora.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 19 gości