Strona 629 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 11 sty 2021, o 13:49
autor: Marta_Plus
prz3mazz,

przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności. Konsultant DUK niezwłocznie się z Tobą skontaktuje.

Re: Rozwiązanie umowy

: 14 sty 2021, o 18:37
autor: MaciejLKR
Witam.
Czy jest możliwość o telefon kogoś z DUK w sprawie przedłużenia umowy i przedstawienia warunków.

Re: Przedłużenie umowy

: 14 sty 2021, o 19:02
autor: Marta_Plus
Witaj MaciejLKR,

poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą w tej sprawie. Prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Re: Przedłużenie umowy

: 14 sty 2021, o 19:11
autor: MaciejLKR
Poszło, dziękuję.

Re: Przedłużenie umowy

: 15 sty 2021, o 11:02
autor: Basia_Plus
MaciejLKR,
MaciejLKR pisze:Poszło
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 17 sty 2021, o 06:19
autor: jestemsamolotem
Ostatnio wprowadziliście ofertę "Na raty bez kosztów abonamentu". Czy ja dobrze rozumiem, że to jest oferta tylko dla nowych klientów? Przy próbie przedłużenia umowy na plus.pl mogłem wybrać tylko abonamenty za 30/50/75 zł.

Re: Przedłużenie umowy

: 18 sty 2021, o 11:11
autor: Marta_Plus
jestemsamolotem,
jestemsamolotem pisze:Ostatnio wprowadziliście ofertę "Na raty bez kosztów abonamentu". Czy ja dobrze rozumiem, że to jest oferta tylko dla nowych klientów?
Tak, to promocja skierowana do nowych Klientów. Jeśli chciałbym poznać ofertę dotyczącą przedłużenia umowy, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK, z którym będziesz mógł porozmawiać.

Re: Przedłużenie umowy

: 25 sty 2021, o 12:22
autor: pszprega
Witam. Czy przy przedłużeniu umowy jest również weryfikacja płatniczą? I czy może zdarzyć się tak że nie będę mógł przedłużyć umowy nawet na samą kartę sim że względu na zaległości w Waszej sieci od ok.5lat? Pozatym jeśli będę mógł przedłużyć umowę to czy będę mógł zrobić to z urządzeniem czy tylko jak już sama kartą sim? Wiem ogólnie że decyduje o tym działa aktywacji ale może na forum dowiem się trochę więcej niż tylko to. Głównie interesuje mnie to czy jest weryfikacja płatniczą również przy przedłużeniu umowy czy tylko nową umowa. Jeszcze jedna sprawa czy to jest prawda że jeśli płaci się regularnie rachunki do po 6 miesiącach można wziąść kolejną umowę bez weryfikacji platniczej(oczywiście nawet jeśli ma się jakieś stare zadłużenia w Waszej sieci)? Z góry dzięki za odpowiedź i pomoc. :)

Re: Przedłużenie umowy

: 25 sty 2021, o 18:27
autor: Marta_Plus
Witaj pszprega,
pszprega pisze:Czy przy przedłużeniu umowy jest również weryfikacja płatniczą?
Nie.
pszprega pisze:Jeszcze jedna sprawa czy to jest prawda że jeśli płaci się regularnie rachunki do po 6 miesiącach można wziąść kolejną umowę bez weryfikacji platniczej(oczywiście nawet jeśli ma się jakieś stare zadłużenia w Waszej sieci)?
Jeżeli jesteś już Abonentem sieci Plus powyżej czterech miesięcy i regularnie opłacasz rachunki, możesz aktywować kolejny numer przedstawiając tylko dowód osobisty.
pszprega pisze:Pozatym jeśli będę mógł przedłużyć umowę to czy będę mógł zrobić to z urządzeniem czy tylko jak już sama kartą sim?
Oba warianty powinny być dostępne. Jeśli byłbyś zainteresowany poznaniem oferty i przedłużeniem umowy, mogę zlecić kontakt w tej sprawie konsultanta DUK. Podeślij wówczas numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Re: Przedłużenie umowy

: 28 sty 2021, o 02:46
autor: speedy123
Witam, Za około miesiąc kończą się mi umowy na dwa telefony. Czy jest możliwość aby ktoś z DUK skontaktował się w celu przedstawienia oferty? Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 28 sty 2021, o 11:01
autor: Joanna_Plus
Witaj speedy123,

wyślij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz podaj swoją nazwę użytkownika. Przekaże wówczas prośbę o kontakt naszego pracownika.

Koniec umowy

: 2 lut 2021, o 21:48
autor: Justyna7911
W styczniu skończyła się 2 letnia umowa w sieci Plus i nikt nie kontaktuje się ze mną w celu przedłużenia umowy . Od 20 lat jestem w sieci Plus i to bardzo dziwna sytuacja , zawsze mnustwo telefon teraz cisza . Jeśli nic nie zrobię to umowa pozostanie na takich samych warunkach , bo przyznam , że są atrakcyjne 2 abonamenty i internet ( wszystko na firmę ) . Rozważałam przeniesienie jeszcze jednego numeru.

Re: Przedłużenie umowy

: 3 lut 2021, o 06:08
autor: KK83
Witam, czy mógłbym prosić o kontakt z Działu Utrzymania Klienta ? Moja umowa skończyła się i chciałbym poznać Państwa ofertę. Pozdrawiam Krzysztof

Re: Przedłużenie umowy

: 3 lut 2021, o 11:32
autor: Marta_Plus
Witaj Justyna7911, KK83,

poproszę konsultanta DUK o kontakt z Wami w sprawie przedstawienia oferty na przedłużenie umowy. Prześlijcie tylko proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości należy dodać słowo: FORUM oraz zawrzeć też swoją nazwę użytkownika.

Długi czas oczekiwania na przedłużenie umowy

: 11 lut 2021, o 16:29
autor: weronika00
W poniedziałek przedłużyłam jedną umowę przez stronę internetową. We wtorek drugą - telefonicznie, gdzie miałam do podpisania aneks online. Miałam oczekiwać na kuriera z umową i sprzętem do pierwszej umowy, oraz samym sprzętem do drugiej.
Pierwsza umowa od poniedziałku wisi jako "w realizacji", o drugiej w ogóle ani widu, ani słuchu. Za parę dni wyjeżdżam, potem mam planowany zabieg w szpitalu. Byłam pewna, że od poniedziałku do piątku, dawno już doczekam kuriera i umowy. Byłam wcześniej klientką Play. Przedłużenie umowy odbywało się w jeden dzień, a półtora dnia później był już kurier. Zaczynam się zastanawiać nad rezygnacją z tych przedłużeń, skoro w Plusie trzeba czekać tygodniami. Czy to standard, czy jakaś wyjątkowa sytuacja?