Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- gorbaczow
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 gru 2020, o 19:16
Re: Przedłużenie umowy
Czy konsultanci co dzwonia z ofertami na przedluzenie to moga juz do mnie nie dzwonic? Dzwonil dzisiaj jeden do mnie i wprawil mnie w niezly szok. Po 12 latach w Plusie oferuje mi abonament z telefonem o 400 zlotych drozszym niz w normalnej sprzedazy. Nie na Ali ani zadnym Banggoodzie. W Med...Exper....I próbuje mnie przekonac ze to oferta promocyjna przygotowana dla mnie. Serio? Pfffff... Juz napisalem rezygnację. Jutro podrzucam na maila. Moze DUK cos "wyduka". Ale po dzisiejszym telefonie to juz trace powoli nadzieje.
Wysłane z mojego moto g(8) plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g(8) plus przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
gorbaczow,
przykro mi, że nasza oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
przykro mi, że nasza oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
W sumie to moge napisac jeszcze jedna ciekawostkę. Jak nie pasuje do tego watku to przeniescie gdzie indziej. Po kiego grzyba oferujecie ludziom telefony obslugujace technologie 5G? Ale nie 5G w Plusie. Wasze 5G działa na zakresie 2600MHz a Vivo Y72 5G i Vivo V21 5G nie obsluguja 5G na tej czestotliwosci. Powinniscie wyprzedawac te badziewie a nie jeszcze oferowac je z abonamentami 5G i robic ludzi w bambuko.
Wysłane z mojego moto g(8) plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g(8) plus przy użyciu Tapatalka
Re: Przedłużenie umowy
-
- V.I.P.
- Posty: 1241
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Przedłużenie umowy
Plus też na swojej stronie w specyfikacji tych modeli potwierdza działanie swojego 5G na tych modelach, czyli raczej testowali skoro jest takie info.gorbaczow pisze:Wasze 5G działa na zakresie 2600MHz a Vivo Y72 5G i Vivo V21 5G nie obsluguja 5G na tej czestotliwosci
Re: Przedłużenie umowy
Vivo y72 5G
https://www.devicespecifications.com/en ... et="_blank
Vivo v21 5G
https://www.devicespecifications.com/en ... et="_blank
Inne strony twierdza podobnie
EDIT:
Wysłane z mojego moto g(8) plus przy użyciu Tapatalka
https://www.devicespecifications.com/en ... et="_blank
Vivo v21 5G
https://www.devicespecifications.com/en ... et="_blank
Inne strony twierdza podobnie
EDIT:
5G w Plusie to n38 a takiego zakresu producent nie podaje.
Wysłane z mojego moto g(8) plus przy użyciu Tapatalka
-
- V.I.P.
- Posty: 1241
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Przedłużenie umowy
No nie do końca:
No i na stronie operatora masz potwierdzenie przy każdym modelu VIVO, że działa, także nie wiem dlaczego miał by nie działać?Michał_Plus pisze:kkkrzysiek, pasmo to 2600MHz TDD. Band n38: 2570 MHz – 2620 MHz i n41 w zakresie pasm częstotliwości Band n38.
Re: Przedłużenie umowy
Najlepiej to jakby potwierdzil to ktos kto uzywa tego modelu w Plusie i mial okazje znalezc sie w zasiegu 5G. Na liscie ze strony plusa nie ma vivo.
Wysłane z mojego moto g(8) plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g(8) plus przy użyciu Tapatalka
-
- V.I.P.
- Posty: 1241
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Przedłużenie umowy
Zgaduje ze ta lista nie została zaktualizowana (brakuje takich modeli jak Mi11T, Reno 6 tez xD itp. ) - ale w samym sklepie na stronie jest oznaczenie plusowym 5G.
No i znalazłem też recenzje która potwierdza działanie 5G dla Y72 link:
No i znalazłem też recenzje która potwierdza działanie 5G dla Y72 link:
Zintegrowany modem 5G powinien teoretycznie działać we wszystkich polskich sieciach w tym standardzie, sam jednak miałem okazję sprawdzenia, jak spisuje się w sieci Plus. Teoretyczna, maksymalna prędkość pobierania danych 5G przez ten modem wynosi 2,77 Gbps. W praktyce udawało mi się osiągnąć wyniki rzędu 300-400 Mbps, a maksymalnie 414 Mbps, czyli nieco mniej niż wynosi deklarowana prędkość Plusa. Niestety, w Warszawie jest to maksimum tego, co udaje mi się uzyskać w Plusie, także w modelach wyższej klasy, więc rezultat Vivo Y72 5G nie jest zły.
Re: Przedłużenie umowy
Nieprawda, ponieważ działa w paśmie n41. Telefon z pasmem n38 nie zaloguje się do 5G.gorbaczow pisze:5G w Plusie to n38 a takiego zakresu producent nie podaje.
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry!
Proszę o kontakt z DUK w sprawie przedłużenia umowy na 3 numery firmowe - przed momentem wysłałem maila.
Proszę o kontakt z DUK w sprawie przedłużenia umowy na 3 numery firmowe - przed momentem wysłałem maila.
Re: Przedłużenie umowy
Podaj zwrotny numer zgłoszenia.esowa pisze:Dzień dobry!
Proszę o kontakt z DUK w sprawie przedłużenia umowy na 3 numery firmowe - przed momentem wysłałem maila.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj esowa,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.esowa pisze:przed momentem wysłałem maila.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
W dniu 17.11.2021 r. złożyłem wypowiedzenie umowy, która kończy się 14.01.2022 r. Pani z salonu zdziwiła się, że już mogę, że trochę szybko, ale na maila już 7.10 przyszło mi, że mogę. Dzwoniła do konsultanta i też potwierdził, że już mogę to zrobić. Wydrukowała wypowiedzenie. Dzisiaj przyszło mi pismo, że 21.12 umowa zostanie rozwiązana. Nie rozumiem co z tego wynika, przecież umowę mam do 14.01, a nie do 21.12. Ostatnia rata płatna do 5.01. W związku z tym mam 2 pytania do Państwa:
1.Czy nie chcą czasem wcisnąć mi jakiejś kary? Trochę się obawiam, bo płacę regularnie.
2. Rozumiem, że po 21.12 dezaktywują mi kartę SIM i będę musiał ponownie udać się do Plus w celu jej rejestracji?
Z góry dziękuję za ewentualne odpowiedzi.
W dniu 17.11.2021 r. złożyłem wypowiedzenie umowy, która kończy się 14.01.2022 r. Pani z salonu zdziwiła się, że już mogę, że trochę szybko, ale na maila już 7.10 przyszło mi, że mogę. Dzwoniła do konsultanta i też potwierdził, że już mogę to zrobić. Wydrukowała wypowiedzenie. Dzisiaj przyszło mi pismo, że 21.12 umowa zostanie rozwiązana. Nie rozumiem co z tego wynika, przecież umowę mam do 14.01, a nie do 21.12. Ostatnia rata płatna do 5.01. W związku z tym mam 2 pytania do Państwa:
1.Czy nie chcą czasem wcisnąć mi jakiejś kary? Trochę się obawiam, bo płacę regularnie.
2. Rozumiem, że po 21.12 dezaktywują mi kartę SIM i będę musiał ponownie udać się do Plus w celu jej rejestracji?
Z góry dziękuję za ewentualne odpowiedzi.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Bertling,
z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ