Przejście z play do plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Przejście z play do plusa
ozoszki, już staram się to wyjaśnić.
Na tę chwilę mogę Ci napisać tylko tyle, że datę przeniesienia numeru wyznacza zawsze operator "dawca".
Czy mógłbyś przesłać mi jeszcze przez ten formularz swój PESEL? Masz może kopię tych pism złożonych u dotychczasowego operatora?
Na tę chwilę mogę Ci napisać tylko tyle, że datę przeniesienia numeru wyznacza zawsze operator "dawca".
Czy mógłbyś przesłać mi jeszcze przez ten formularz swój PESEL? Masz może kopię tych pism złożonych u dotychczasowego operatora?
Re: Przejście z play do plusa
Numery 507 179 111 i 792 393 882 przeniesione zostały z dniem 1.04.2013r. i tylko drugi z nich jest aktywny (chociaż nie powinien). Pierwszy z tych numerów został tego dnia przekazany do Plusa co potwierdziłem w rozmowie z konsultantem Play w salonie i biurze obsługi klienta. Oczywiście dysponuję korespondencją z Play ale to nie po ich stronie leży problem tylko po stronie Plusa bo to Plus nie aktywował przekazanego przez Play numeru.
Re: Przejście z play do plusa
Mam bardzo złe przeczucia... Czyżby Plus nie potrafił sobie poradzić z aktywowaniem numeru??? Czy chociaż tutaj ktoś rzetelnie może odpowiedzieć co się stało, że wciąż mam nieaktywny numer??? Proszę zwrócić uwagę, że przez brak aktywnego numeru nie mogę wykonać chociażby przelewu w banku... Ja naprawdę potrzebuję fachowej pomocy, czy uzyskam ją tutaj?
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Przejście z play do plusa
ozoszki, oczywiście wszytko wyjaśnimy.
Co do zbyt wczesnego przeniesienia numeru to jest tak jak już napisałem - datę wyznacza operator "dawca". Chyba, że we wniosku został wybrany tryb z zachowaniem okresu wypowiedzenia a nie po zakończeniu promocji.
Jak ustalę co z aktywacją to dam Ci znać.
edycja:
Oba numery są już aktywne.
Co do zbyt wczesnego przeniesienia numeru to jest tak jak już napisałem - datę wyznacza operator "dawca". Chyba, że we wniosku został wybrany tryb z zachowaniem okresu wypowiedzenia a nie po zakończeniu promocji.
Jak ustalę co z aktywacją to dam Ci znać.
edycja:
Oba numery są już aktywne.
Re: Przejście z play do plusa
Bardzo dziękuję, otrzymałem również powiadomienie z salonu Plus, że mam do odebrania nową kartę SIM, ponieważ na tej którą dostałem ten numer nadal jest nieaktywny. Sprawdziłem dokumenty i niestety nie ma wzmianki aby przenieść numery po okresie promocji. Więc po raz kolejny niekompetencja pracownika Plus doprowadzi z pewnością do nałożenia na mnie kary przez Play. Kilkukrotnie upewniałem się podczas sporządzania dokumentów, że numer przeniesiony zostanie z chwilą zakończenia umowy w Play. Pracownik zapewniał mnie, że tak będzie i niestety... Bardzo żałuje tej decyzji przejścia do Plus, same kłopoty. Kiedy osobiście kierowałem pisma do Play z wnioskiem o przeniesienie numeru wszystko było w porządku bo otrzymałem pisemną odpowiedź, że ten drugi numer przeniesiony zostanie z dniem 3.10.2013r., a pracownik Plus spaprał zwyczajnie swoją robotę. A jak wierząc, że mam do czynienia z fachowcami podpisałem podsunięte mi dokumenty. Szkoda, że tak zaczyna się moja przygoda z Plusem tym bardziej, że raz już przenosiłem numer i nie było wtedy żadnych problemów.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Przejście z play do plusa
ozoszki, obawiam się, że czegoś tu nie rozumiem. Czy to przeniesienie robiłeś w końcu z pełnomocnictwem dla Plusa czy samodzielnie skierowałeś wniosek do Play?
Z tego wynika, że sam składałeś wniosek o przeniesienie...ozoszki pisze:Kiedy osobiście kierowałem pisma do Play z wnioskiem o przeniesienie numeru wszystko było w porządku bo otrzymałem pisemną odpowiedź, że ten drugi numer przeniesiony zostanie z dniem 3.10.2013r
Przejście z numerem - OBA MA.
Witam.
Z końcem kwietnia kończy mi się umowa z Play. Zrobiłem już wymówienie i teraz szukam oferty dla siebie, oczywiście chcę przejść z numerem. Właśnie wróciłem z salonu z propozycjami. Dostałem np. listę 16 możliwości Oba Ma.
Mam pytanie:
Czy można zamienić telefon w danym zestawie (np. Samsung Galaxy mini 2 + Tablet Galaxy Tab 2 WiFi)?
Czy kwota 79,90(takim abonamentem jestem zainteresowany)będzie obowiązywała przez całą umowę?
Czy za internet 2,5 GB nie trzeba później dopłacać?
Czy tablety samsunga mają 7 czy 10 cali (za panią która mnie obsługiwała wyświetlała się reklama z tabletem10,1)?
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam i dziękuję
Jeżeli taki temat już był to przepraszam.
Z końcem kwietnia kończy mi się umowa z Play. Zrobiłem już wymówienie i teraz szukam oferty dla siebie, oczywiście chcę przejść z numerem. Właśnie wróciłem z salonu z propozycjami. Dostałem np. listę 16 możliwości Oba Ma.
Mam pytanie:
Czy można zamienić telefon w danym zestawie (np. Samsung Galaxy mini 2 + Tablet Galaxy Tab 2 WiFi)?
Czy kwota 79,90(takim abonamentem jestem zainteresowany)będzie obowiązywała przez całą umowę?
Czy za internet 2,5 GB nie trzeba później dopłacać?
Czy tablety samsunga mają 7 czy 10 cali (za panią która mnie obsługiwała wyświetlała się reklama z tabletem10,1)?
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam i dziękuję
Jeżeli taki temat już był to przepraszam.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przejście z numerem - OBA MA.
Ta promocja przewiduje tylko dwa zestawy z Tablet Galaxy Tab II WIFICzy można zamienić telefon w danym zestawie (np. Samsung Galaxy mini 2 + Tablet Galaxy Tab 2 WiFi)?
Samsung Galaxy Ace II + Tablet Galaxy Tab II WIFI i Samsung Galaxy S III mini + Tablet Galaxy Tab WIFI
TakCzy kwota 79,90(takim abonamentem jestem zainteresowany)będzie obowiązywała przez całą umowę?
Pakiet kosztuje 20 zł - jest to dodatkowa opłata do abonamentu.Czy za internet 2,5 GB nie trzeba później dopłacać?
10.1Czy tablety samsunga mają 7 czy 10 cali (za panią która mnie obsługiwała wyświetlała się reklama z tabletem10,1)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z numerem - OBA MA.
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź.
Szkoda, że nie można mieszać składowych zestawów.
Oferta za 79,90 bardzo mi się podobała. Pani w salonie powiedziała mi, że w kwocie 79,90 będzie się zawierało: 600 min. i 2,5 gb internetu. Pytałem o to dodatkowe 20 pln i powiedziała, że nic takiego nie ma.
No to muszę się mocno zastanowić bp 100 to trochę dla mnie za dużo. A już byłem prawie przekonany:)
Dla porównania: teraz w Play mam abonament za 49 w tym ok 500 min. i 1 gb.
Pozdrawiam
Szkoda, że nie można mieszać składowych zestawów.
Oferta za 79,90 bardzo mi się podobała. Pani w salonie powiedziała mi, że w kwocie 79,90 będzie się zawierało: 600 min. i 2,5 gb internetu. Pytałem o to dodatkowe 20 pln i powiedziała, że nic takiego nie ma.
No to muszę się mocno zastanowić bp 100 to trochę dla mnie za dużo. A już byłem prawie przekonany:)
Dla porównania: teraz w Play mam abonament za 49 w tym ok 500 min. i 1 gb.
Pozdrawiam
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Przejście z play do plusa
Tomek R., są dwie opcje:
- OMG 59,90 zł (600 min) + 20 zł pakiet 2,5 GB;
- OMG 79,90 zł (1000 min) + 20 zł pakiet 2,5 GB.
Re: Przejście z play do plusa
No i to mi się podoba:) 600 minut z pewnością mi wystarczy. Żebym jeszcze mógł sobie wziąć tablet samsunga z telefonem galxy mini 2 :)
A jak to jest z przejściem z numerem. Złożyłem wymówienie w Play z końcem kwietnia. Od 1 maja mój numer ma przejść na kartę.
Czy zakup oferty i procedury z przejęciem numeru lepiej załatwić przez internet czy w punkcie? Jak Twoim zdanie będzie lepiej?
No i jak jest z dostępnością zestawów?
Dziękuję.
A jak to jest z przejściem z numerem. Złożyłem wymówienie w Play z końcem kwietnia. Od 1 maja mój numer ma przejść na kartę.
Czy zakup oferty i procedury z przejęciem numeru lepiej załatwić przez internet czy w punkcie? Jak Twoim zdanie będzie lepiej?
No i jak jest z dostępnością zestawów?
Dziękuję.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Przejście z play do plusa
Na razie jeszcze nie ma możliwości zrealizowania przeniesienia numeru przez Internet. Możesz to zrobić telefonicznie lub w punkcie - to jak już Ci będzie wygodniej, bo oferta jest taka sama.
A tego zestawu z tabletem Samsunga aktualnie brakuje na magazynie, ale już ustalam, kiedy możemy spodziewać się dostawy.
A tego zestawu z tabletem Samsunga aktualnie brakuje na magazynie, ale już ustalam, kiedy możemy spodziewać się dostawy.
Re: Przejście z play do plusa
Przepraszam, że truję.
Jestem na 50% zdecydowany na przejście do Plusa (abonament 600 min i 2,5 gb).
Czy w abonamencie i poza nim naliczanie jest sekundowe? (być może infantylne pytanie ale w Play jestem od samego początku i tam tak było).
Czy mógłbyś mi napisać dokładne modele tabletów? (na wydrukowanej kartce nazwy się trochę różnią, a chciałbym trochę o nich poczytać).
Który tablet (z tych tańszych) wybrałbyś dla siebie;)?(niestety na samsunga w tej konfiguracji obecnie mnie nie stać).
Na zestawy z tańszymi tabletami długo się czeka?
Jaki będę miał całkowity koszt przejścia z Play do Plusa (poza pierwszym abonamentem)?
Dziękuje i pozdrawiam
Jestem na 50% zdecydowany na przejście do Plusa (abonament 600 min i 2,5 gb).
Czy w abonamencie i poza nim naliczanie jest sekundowe? (być może infantylne pytanie ale w Play jestem od samego początku i tam tak było).
Czy mógłbyś mi napisać dokładne modele tabletów? (na wydrukowanej kartce nazwy się trochę różnią, a chciałbym trochę o nich poczytać).
Który tablet (z tych tańszych) wybrałbyś dla siebie;)?(niestety na samsunga w tej konfiguracji obecnie mnie nie stać).
Na zestawy z tańszymi tabletami długo się czeka?
Jaki będę miał całkowity koszt przejścia z Play do Plusa (poza pierwszym abonamentem)?
Dziękuje i pozdrawiam
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przejście z play do plusa
Tomek R.Tomek R. pisze:Czy w abonamencie i poza nim naliczanie jest sekundowe? (być może infantylne pytanie ale w Play jestem od samego początku i tam tak było).
Tak w obu przypadkach sekundowe.
Tablet MODECOM FreeTAB 9701Tomek R. pisze:Czy mógłbyś mi napisać dokładne modele tabletów? (na wydrukowanej kartce nazwy się trochę różnią, a chciałbym trochę o nich poczytać).
Tablet Prestigio PMP7100D DUO
Tablet Modecom FreeTAB-MC-TAB-1002
Tablet Modecom FreeTAB 9701 HDX1
Tablet Kiano PRO 10 Dual
Regulamin
Zależy od odstępności danego zestawu na stanie magazynu.Tomek R. pisze:Na zestawy z tańszymi tabletami długo się czeka?
Proponuje zrealizowanie zamówienia przez kontakt tel: http://plus.pl/indywidualna/Pomoc/Popro ... aOKontakt/
Na pierwszej fakturze będą naliczone następujące opłaty:Jaki będę miał całkowity koszt przejścia z Play do Plusa (poza pierwszym abonamentem)?
-oplata aktywacyjna 49 zł.
- Abonament naliczony proporcjonalnie od momentu aktywacji do końca cyklu rozliczeniowego do którego karta została przydzielona (zazwyczaj nie więcej niż 8 dni.)
- Abonament naliczony z góry za miesiąc do przodu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z play do plusa
Moja sprawa dotyczy przejścia do Plusa co prawa nie z Play a z T-Mobile. To co się dzieje wokół tego, jest skandaliczne!!
Otóż:
28.03 złożyłem wniosek o przeniesienie numeru z terminem 5dniowym.
3.04 T-Mobile wyłączył mi numer i oddał go Plus`owi
4.04 W Punkcie Pusa, podpisałem umowę na świadczenie usług. Wówczas wydano mi kartę SIM i zapewniono, że w nocy numer będzie włączony. W umowie wyznaczono termin rozpoczęcia świadczenia usług na ten sam dzień, czyli 4.04
5.04 Numer nie był nadal aktywny a zatem udałem się ponownie z interwencją do punku Plusa. Tam zapewniono mnie, że wszystko jest ok i mam czekać. To samo powiedziano mi w telefonicznym BOA.
Przez cały weekend nic się w tej sprawie nie ruszyło.
8.04 Ponowna inwerwencja w BOA - odpowiedź, wszystko ok, proszę czekać. Nieusatysfakcjonowany udałem się do punku Plusa a tam... dowiedziałem się, że mój numer nie zostanie aktywowany ponieważ mam nieuregulowaną karę umowną w T-Mobile. Trochę mnie to zaskoczyło, ponieważ T-Mobile nie wyznaczył mi ani wysokości kary ani terminu jej zapłaty... ale niech tam. Zaproponowano mi wpłatę kaucji na poczet przyszłych rachunków w wysokości 1500zł. Co też uczyniłem. Wówczas wydano mi kolejną kartę SIM, ponieważ poprzednia straciła ważność. Miała być ona aktywowana w nocy. Oczywiście nie została aktywowana.
9.04 Interwencja w BOA, odpowiedź - wszystko jest ok. Interwencja w punkcie, wszystko jest OK. A numer nie działa.
10.04 Wściekły na całą sytuację zarządałem rozwiązania umowy z zastrzeżeniem, że przechodzę do innego operatora, skoro Plus nie potrafi mi włączyć numeru przez 6dni. Wówczas dowiedziałem się, że muszę zapłacić karę umowną. Pytam za co? Za to że mam umowę na usługę, która nie jest świadczona? To jest skandal!!
Skierowałem zapytanie do UKE, co mam robić w tej sprawie. Polecono mi złożenie reklamacji. W przypadku gdy ona nie poskutkuje, zgłoszenie oficjalne prośby o interwencję.
Tak też zrobiłem. O godz. 14.25 na ręce pani Moniki.D, złożyłem oficjalną reklamację. Sprawa nieco drgęła ponieważ dzisiaj rano otrzymałem od pani Moniki odpowiedź iż: "Mój numer nie został aktywowany, ponieważ wydawane mi dotąd karty SIM były nieprawidłowe i system je odrzucał". (Szkoda, że nikt wcześniej tego nie zauważył). Ta sama pani zapewniła mnie, że jeszcze dzisiaj mam się zgłosić do punktu Plusa po odbiór 3ciej, właściwej karty oraz, że numer najpóźniej w nocy będzie aktywny. Skontaktował się ze mną również pracownik punku, który zaprosił mnie na godzinę 14.00.
11.04. Zgodnie z ustaleniami o 14.00 pojawiłem się w punkcie Plusa a tam otrzymałem odpowiedź że: "karta jeszcze nie dotarła". Ręce opadają.
W związku z powyższym jutro składam oficjalne zawiadomienie do UKE wraz z prośbą o interwencję. W związku z powyższym będę żądał również odszkodowania.
Prowadzę działalność gospodarczą, jestem również dziennikarzem. Brak aktywnego numeru uniemożliwia mi normalne prowadzenie firmy: /konktakt z klientami, pracownikami, wysyłanie przelewów bankowych/ oraz wykonywanie obowiązków służbowych w zawodzie dziennikarza.
Przepraszam, ale moja cierpliwość się skończyła
Otóż:
28.03 złożyłem wniosek o przeniesienie numeru z terminem 5dniowym.
3.04 T-Mobile wyłączył mi numer i oddał go Plus`owi
4.04 W Punkcie Pusa, podpisałem umowę na świadczenie usług. Wówczas wydano mi kartę SIM i zapewniono, że w nocy numer będzie włączony. W umowie wyznaczono termin rozpoczęcia świadczenia usług na ten sam dzień, czyli 4.04
5.04 Numer nie był nadal aktywny a zatem udałem się ponownie z interwencją do punku Plusa. Tam zapewniono mnie, że wszystko jest ok i mam czekać. To samo powiedziano mi w telefonicznym BOA.
Przez cały weekend nic się w tej sprawie nie ruszyło.
8.04 Ponowna inwerwencja w BOA - odpowiedź, wszystko ok, proszę czekać. Nieusatysfakcjonowany udałem się do punku Plusa a tam... dowiedziałem się, że mój numer nie zostanie aktywowany ponieważ mam nieuregulowaną karę umowną w T-Mobile. Trochę mnie to zaskoczyło, ponieważ T-Mobile nie wyznaczył mi ani wysokości kary ani terminu jej zapłaty... ale niech tam. Zaproponowano mi wpłatę kaucji na poczet przyszłych rachunków w wysokości 1500zł. Co też uczyniłem. Wówczas wydano mi kolejną kartę SIM, ponieważ poprzednia straciła ważność. Miała być ona aktywowana w nocy. Oczywiście nie została aktywowana.
9.04 Interwencja w BOA, odpowiedź - wszystko jest ok. Interwencja w punkcie, wszystko jest OK. A numer nie działa.
10.04 Wściekły na całą sytuację zarządałem rozwiązania umowy z zastrzeżeniem, że przechodzę do innego operatora, skoro Plus nie potrafi mi włączyć numeru przez 6dni. Wówczas dowiedziałem się, że muszę zapłacić karę umowną. Pytam za co? Za to że mam umowę na usługę, która nie jest świadczona? To jest skandal!!
Skierowałem zapytanie do UKE, co mam robić w tej sprawie. Polecono mi złożenie reklamacji. W przypadku gdy ona nie poskutkuje, zgłoszenie oficjalne prośby o interwencję.
Tak też zrobiłem. O godz. 14.25 na ręce pani Moniki.D, złożyłem oficjalną reklamację. Sprawa nieco drgęła ponieważ dzisiaj rano otrzymałem od pani Moniki odpowiedź iż: "Mój numer nie został aktywowany, ponieważ wydawane mi dotąd karty SIM były nieprawidłowe i system je odrzucał". (Szkoda, że nikt wcześniej tego nie zauważył). Ta sama pani zapewniła mnie, że jeszcze dzisiaj mam się zgłosić do punktu Plusa po odbiór 3ciej, właściwej karty oraz, że numer najpóźniej w nocy będzie aktywny. Skontaktował się ze mną również pracownik punku, który zaprosił mnie na godzinę 14.00.
11.04. Zgodnie z ustaleniami o 14.00 pojawiłem się w punkcie Plusa a tam otrzymałem odpowiedź że: "karta jeszcze nie dotarła". Ręce opadają.
W związku z powyższym jutro składam oficjalne zawiadomienie do UKE wraz z prośbą o interwencję. W związku z powyższym będę żądał również odszkodowania.
Prowadzę działalność gospodarczą, jestem również dziennikarzem. Brak aktywnego numeru uniemożliwia mi normalne prowadzenie firmy: /konktakt z klientami, pracownikami, wysyłanie przelewów bankowych/ oraz wykonywanie obowiązków służbowych w zawodzie dziennikarza.
Przepraszam, ale moja cierpliwość się skończyła