Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 119
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Byłem w salonie Plusa w Galerii Katowickiej no i skończyło się tak jak podejrzewałem. Pani powiedziała że nie mają jak sprawdzić karty SIM i że z takimi problemami mam dzwonić na dział techniczny (oczywiście cytowałem wasze zaradzenia). Za to zaproponowała wymianę karty SIM, lecz skąd będę mieć pewność że po zapłaceniu 25zł (wymiana SIM) będę mieć LTE+
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
krupniok200, proponowałbym przesłać zgłoszenie w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Instrukcja jak je złożyć znajduje się tutaj. Zawrzyj w nim również informację, który punkt Cię odesłał.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 119
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Trochę nie zrozumiałem. Ta reklamacja ma dot. sytuacji w punkcie stacjonarnym (wasze zaradzenie o sprawdzenie karty) czy ogólnie całej (brak LTE+)?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
krupniok200, w reklamacji opisz proszę problem z brakiem możliwości połączenia internetowego z agregacją pasm. Niezależnie od tego proponuję też kontakt z Xiaomi, aby upewnić się, że Twój telefon z danym oprogramowanie umożliwia uzyskanie LTE+ (LTE900 + LTE1800). Być może w innej sieci uzyskujesz agregację innych pasm, stąd brak tej opcji z kartą Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 119
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Co do oprogramowania to jestem pewien, że nie jest tego wina, bo jak wam pokazywałem screena z zasięgiem LTE+ playa to była agreagacja LTE900 + LTE1800 oraz złapałem LTE1800 + LTE2600.
Reklamacje napiszę, dzięki wielkie za pomoc do tej pory :)
Reklamacje napiszę, dzięki wielkie za pomoc do tej pory :)
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Bardzo dziękuję. Jak będę na miejscu, to sprawdzę, czy nastąpiła poprawaMichał_Plus pisze:mpmdembi, skorygowaliśmy ustawienie anten. Zrestartuj, na wszelki wypadek urządzenie i daj znać czy nastąpiła poprawa.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Czy są plany rozbudowy sieci/zasięgu w tym rejonie http://beta.btsearch.pl/?dataSource=loc ... 08&zoom=14 , bo są takie miejsca głownie w głębi lasów że zasięgu w ogóle nie ma.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
xut2zs, brak planów w najbliższym czasie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Optymalizacja sieci Plus jest wręcz "wzorcowa"!
Wczoraj w centrum Rzeszowa:
(wnętrza Galerii MIllenium)
- brak LTE (UMTS 2100 HSPA+DC, 95dBm)
- brak internetu
- brak możliwości nawiązywania połączeń głosowych...
Jak już udało się złapać zasięg (parking galerii Rzeszów), speed test pokazywał takie wartości:
https://www.speedtest.net/my-result/a/4513763712
Dzisiaj jakby od niechcenia z samego rana odpalam speedtest, a tu prędkość poddźwiękowa:
https://www.speedtest.net/my-result/a/4516120433
(mała mieścina na podkarpaciu).
W zasadzie takie zachowanie sieci powoduje, że nie da się jej użytkować.
EDIT
Dodam, że w drugim telefonie (testowym) mam kartę prepaid T-Mobile z lejkiem na prędkość transmisji danych max 15 mbs.
Mimo ograniczonych maksymalnych prędkości, karta jest znacznie bardziej używalna niż ta z Plusa, bo po prostu działa stabilnie ...
Wczoraj w centrum Rzeszowa:
(wnętrza Galerii MIllenium)
- brak LTE (UMTS 2100 HSPA+DC, 95dBm)
- brak internetu
- brak możliwości nawiązywania połączeń głosowych...
Jak już udało się złapać zasięg (parking galerii Rzeszów), speed test pokazywał takie wartości:
https://www.speedtest.net/my-result/a/4513763712
Dzisiaj jakby od niechcenia z samego rana odpalam speedtest, a tu prędkość poddźwiękowa:
https://www.speedtest.net/my-result/a/4516120433
(mała mieścina na podkarpaciu).
W zasadzie takie zachowanie sieci powoduje, że nie da się jej użytkować.
EDIT
Dodam, że w drugim telefonie (testowym) mam kartę prepaid T-Mobile z lejkiem na prędkość transmisji danych max 15 mbs.
Mimo ograniczonych maksymalnych prędkości, karta jest znacznie bardziej używalna niż ta z Plusa, bo po prostu działa stabilnie ...
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
SACZI,
- czy obecnie w podanej lokalizacji (Galeria Milenium) dalej występuje taka sytuacja?
- czy obecnie w podanej lokalizacji (Galeria Milenium) dalej występuje taka sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Nie wiem, nie planuję tam w najbliższym czasie jechać.
Po przemyśleniach, sieć po prostu została przeciążona i stała się niewydolna.
Wystarczyło wyjść poza zasięg pikokmórki (UMTS2100) i usługi działały poprawnie.
Po przemyśleniach, sieć po prostu została przeciążona i stała się niewydolna.
Wystarczyło wyjść poza zasięg pikokmórki (UMTS2100) i usługi działały poprawnie.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
czy może coś wiadomo o tym WASZYM zasięgu.Michał_Plus pisze:1wheler1, poprosiłem jeszcze techników o sprawdzenie sieci w tej okolicy. Jak tylko dostanę odpowiedz to napiszę.
Nie ukrywam że, szlak mnie trafia od kiedy do wasz przeszedłem "tu się pytam sam siebie co mnie podkusiło" bo będąc w domu, muszę biegać po całej chacie i ku...łapać zasięg, czuję że cofnąłem się o 20 lat (tylko nie w wieku)
W domu nie da się rozmawiać, rozmowa szarpie się, jest zniekształcony głos, i rozłącza połączenie.
W innych sieciach w lesie jest lepszy zasięg.
NO takiej tragedii to jeszcze nie widziałem. 21wiek a w mieście nie ma zasięgu - GRATULUJĘ WAM i sobie też - NAIWNOŚCI
zapisałem się na testy wifi calling, z nadzieją że porozmawiam przez wifi, aale niestety kolejny zonk - brak odpowiedzi ze strony PLUS
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
1wheler1, niski poziom zasięgu jest spowodowany przede wszystkim zabudowania i obciążeniem stacji, dlatego jest problem z dotarciem sygnału do Twojej lokalizacji. Jak słusznie zauważyłeś, zaplanowana nowa stacja BT30874 będzie dalej niż obecnie istniejące, ale na drodze sygnału może być znacznie mniej zakłóceń. Można się więc spodziewać, że poprawi ona sytuację. Niemniej jednak oprócz budowy wspomnianej stacji obecnie nie zaplanowanych innych prac. Być może pojawi się coś w nowym roku
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam, w miejscowości Wokowice powiat brzeski, małopolska od dłuższego czasu ogromne problemy z zasięgiem czy to w budynku, czy na zewnątrz trzeba wręcz cudu żeby złapać zasięg o normalnym rozmawianiu przez telefon nie ma co myśleć. Jest to bardzo irytujące ponieważ ja ze swojej strony dotrzymuję warunków umowy a mimo to nie mogę normalnie korzystać z telefonu, gdybym ja warunków nie dotrzymał to od razu zablokowalibyście mi możliwość wykonywania połączeń, wy jednak ze swojej strony nie robicie nic żeby coś poprawić a zasięg to wasza sprawa. Sprawa zgłoszona do was 23 sierpnia i do dzisiaj brak jakiejkolwiek reakcji. Tutaj pytanie dlaczego jest taki problem z zasięgiem i czy macie łaskawie zamiar coś z tym w końcu zrobić?? Jeśli nic nie ulegnie poprawie to będę wnioskował o sądowne rozwiązanie umowy. W moim domu trzy osoby mają z wami umowy (każdy ma problem z zasięgiem) i jeśli nic się nie zmieni to żadna nie zostanie przedłużona.
Czekam na merytoryczną odpowiedź.
Pozdrawiam.
Czekam na merytoryczną odpowiedź.
Pozdrawiam.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
domiplus
Podaj proszę dokładniejszą lokalizację (ulicę). Z jakiego urządzenia korzystasz (model)? Ile kresek zasięgu pokazuje telefon? Czy był restartowany?
W jakiej formie przekazałeś zgłoszenie i jaki jest jego numer?domiplus pisze:Sprawa zgłoszona do was 23 sierpnia i do dzisiaj brak jakiejkolwiek reakcji.
Podaj proszę dokładniejszą lokalizację (ulicę). Z jakiego urządzenia korzystasz (model)? Ile kresek zasięgu pokazuje telefon? Czy był restartowany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ