Ile może trwać takie uruchomienie?Daniel_Plus pisze:mjpl
BT34181 - stacja została już zrealizowana. Czekamy teraz na komercyjne uruchomienie.
Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 gru 2017, o 11:46
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
mjpl, nie ma sztywnych terminów. Uruchomienie następuje po wykonaniu konfiguracji, testów oraz uzyskaniu niezbędnych pozwoleń. Może to trwać od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam , W Legnicy ul. Jaworzyńska 252 całkowity brak zasięgu plusa, Telefon sprawny bo w Chojnowie działa normalnie. Co może być przyczyną?
Ostatnio zmieniony 1 paź 2018, o 10:18 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy nie dublować postów w różnych wątkach.
Powód: Prosimy nie dublować postów w różnych wątkach.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam. Czy planowane jest uruchomienie nowego BTS w okręgu miejscowości Kietlów, Osetno, Ryczeń jest to woj. dolnośląskie, powiat 56-200 Góra. Jest tu totalna dziura z zasięgiem. Tydzień temu w miejscowości Kietlów Play postawił BTS, my też chcemy mieć zasięg
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Plusie, od jakiegoś czasu ponownie doświadczam problemów z połączeniami głosowymi.
Będąc w sieci już prawie 4 lata, już się do tego przyzwyczaiłem i na wieleprzypadków nie zwróciłem uwagi.
Jednak ostatnie kilka połączeń głosowych dało mi znowu domyślenia - co jest nie tak!
Dzwoniłem do żony.
Sygnał sieci doskonały - ~-dBm, sieć druga około - 80 dBm.
Wartości sygnały sprawdzane netmonitorem.
Rozmowa zaczęła się w HD Voice, skończyła na co drugim słowie w 2G ...
O dziwo, żona nie doświadczyłą problemów z jakością połączenia.
Przypadki, gdzie słyszalne było pogorszenie jakości rozmowy miałem dużo.
Właściwie za każdym razem odpalam programy monitorujące sygnał sieci i sprawdzam, czy aby sygnał nie jest zbyt słaby.
Przypadków, gdzie siła sygnału spadała mi poniżej -100dBm nie zanotowałem.
Są to przypadki nie do odtworzenia!
Składanie jakichkolwiek reklamacji mija się z celem, bo odpowiedź z Działu Plusa jest mi z góry znana (reklamowałem podobne zachowania sieci w 2015r).
W związku z tym, zastanawiam się nad zmianą operatora, a w Plusie kupię sobie Plush Internet, bo to działa bdb.
Będąc w sieci już prawie 4 lata, już się do tego przyzwyczaiłem i na wieleprzypadków nie zwróciłem uwagi.
Jednak ostatnie kilka połączeń głosowych dało mi znowu domyślenia - co jest nie tak!
Dzwoniłem do żony.
Sygnał sieci doskonały - ~-dBm, sieć druga około - 80 dBm.
Wartości sygnały sprawdzane netmonitorem.
Rozmowa zaczęła się w HD Voice, skończyła na co drugim słowie w 2G ...
O dziwo, żona nie doświadczyłą problemów z jakością połączenia.
Przypadki, gdzie słyszalne było pogorszenie jakości rozmowy miałem dużo.
Właściwie za każdym razem odpalam programy monitorujące sygnał sieci i sprawdzam, czy aby sygnał nie jest zbyt słaby.
Przypadków, gdzie siła sygnału spadała mi poniżej -100dBm nie zanotowałem.
Są to przypadki nie do odtworzenia!
Składanie jakichkolwiek reklamacji mija się z celem, bo odpowiedź z Działu Plusa jest mi z góry znana (reklamowałem podobne zachowania sieci w 2015r).
W związku z tym, zastanawiam się nad zmianą operatora, a w Plusie kupię sobie Plush Internet, bo to działa bdb.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
a2000adam, odpisałem Ci w drugim wątku. Proszę nie pisz w kilku tematach z tym samym problemem.
Angest, niestety, nie ma obecnie takich planów.
SACZI, czy żona również ma Plus? W takim wypadku sugerowałbym problem z aparatem.
Angest, niestety, nie ma obecnie takich planów.
SACZI, czy żona również ma Plus? W takim wypadku sugerowałbym problem z aparatem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Nie, drugi nr jest w T-Mobile, ale jak pisałem, to nie jest sprawa siły sygnału.Michał_Plus pisze:
SACZI, czy żona również ma Plus? W takim wypadku sugerowałbym problem z aparatem.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
U mnie, kolejny raz pojawił się problem z otrzymywaniem informacji dot. przebywania poza granicami kraju.
Standardowo Plus czy inny Operator, wysyła informację,o kosztach etc. Jedną taką reklamację już złożyłem, czekam na rozwiązanie, bo się po prostu niezgadzam z naliczonymi kosztami.
Ale...Problem nadal się pojawia. Problem występuje nadal na tym samym modelu telefonu, na którym wcześniej tych problemów nie było. Ostatnio 23 września, przebywałem poza granicami Polski, przez niemal cały dzień, a wiadomość sms z informacjami, dostałem dopiero następnego dnia, gdy już byłem w kraju.
W sumie, post nie jest "reklamacją" czy też skargą. Warto, abyście o tym wiedzieli, bo myślę,że pojawia się to zbyt często i sądząc po wpisach.
Standardowo Plus czy inny Operator, wysyła informację,o kosztach etc. Jedną taką reklamację już złożyłem, czekam na rozwiązanie, bo się po prostu niezgadzam z naliczonymi kosztami.
Ale...Problem nadal się pojawia. Problem występuje nadal na tym samym modelu telefonu, na którym wcześniej tych problemów nie było. Ostatnio 23 września, przebywałem poza granicami Polski, przez niemal cały dzień, a wiadomość sms z informacjami, dostałem dopiero następnego dnia, gdy już byłem w kraju.
W sumie, post nie jest "reklamacją" czy też skargą. Warto, abyście o tym wiedzieli, bo myślę,że pojawia się to zbyt często i sądząc po wpisach.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
do Specjalisty Plusa Brak zasięgu w miejscowości Sarnówek/Dębowa Wola,5 km od Ostrowca Św. Mam 5 telefony/abonament na firmę i od jakiegoś czasu kompletny brak zasięgu,nawet SMSy przychodzą po 2 dniach .W ostatnim czasie Play potrafił postawić nadajniki ale tylko dla swojej sieci więc zmuszony jestem do rezygnacji z waszych usług na rzecz Playa przed końcem umowy. Czy muszę płacić kary umowne jeśli operator nie wywiązuje się z dostarczenia sygnału np.na terenie siedziby firmy
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
yamah, przekazałem zapytanie w sprawie zasięgu. Gdy czegoś się dowiem to przekażę informację na forum.
Kara umowna jest za zerwanie jej przed czasem i wyliczana proporcjonalnie w zależności od tego, ile miesięcy pozostało do końca umowy. W przypadku braku sygnału lub innych zastrzeżeń dotyczących jakości sieci należy złożyć reklamację: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacjyamah pisze:Czy muszę płacić kary umowne jeśli operator nie wywiązuje się z dostarczenia sygnału np.na terenie siedziby firmy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam. Chciałabym dowiedzieć się czy w mojej lokalizacji Huta Nowa gmina Bieliny woj. świętokrzyskie są prowadzone jakieś prace nad przywróceniem zasięgu? Miało być lepiej w ostatnim kwartale a od wczoraj jest jeszcze gorzej bo w mieszkaniu miałam słabiutki zasięg na oknie teraz mam tylko alarmowe. Od wczoraj jestem poza zasięgiem sieci. Co mam zrobić i czy jest sens czekać czy będzie lepiej. Proszę o uczciwą odpowiedź. Tak dłużej nie może być.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj Stela ,
- tak, aktualnie trwają prace na naszej stacji w Twojej okolicy. Przepraszam za utrudnienia z tym związane.
- tak, aktualnie trwają prace na naszej stacji w Twojej okolicy. Przepraszam za utrudnienia z tym związane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Stela, obecnie stacja obsługująca tę okolicę nie pracuje, ponieważ trwa przebudowa. Przepraszamy za niedogodności z tym związane. Prace zakończą się najszybciej jak to tylko możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kolejny raz Strachocina k. Sanoka woj. Podkarpackie
Witam,
Od ponad tygodnia wszyscy co mają Plusa czy mvno zależnych od Plusa (a2mobile) mają b.duże problemy z byciem dostępnym dla dzwoniących do nich, odbieraniem połączeń jak i wykonywaniem połączeń.
Zazwyczaj ludzie Ci są obsługiwani przez BTS Sanok BT22404.
Macie tu w okolicy pozwolenie (24635 oraz 20611) zlokalizowane na terenie/obok podziemnego magazynu gazu. Pogłoski głoszą, że też tam coś macie i być może w tym tkwi problem, bo często mam tak, że niby jestem w zasięgu, ale nie mogę nigdzie się połączyć.
Coś się stało w ostatnich tygodniach... bardzo dużo osób ma problemy. Ja już testuję innego dostawcę.
Wybaczcie, ale nie będę składał raportów jakie numery, kiedy itd. problem jest rozległy...albo ten bts albo wasze repeatery...coś nie działa tak jak powinno...
Pozdrawiam !
Od ponad tygodnia wszyscy co mają Plusa czy mvno zależnych od Plusa (a2mobile) mają b.duże problemy z byciem dostępnym dla dzwoniących do nich, odbieraniem połączeń jak i wykonywaniem połączeń.
Zazwyczaj ludzie Ci są obsługiwani przez BTS Sanok BT22404.
Macie tu w okolicy pozwolenie (24635 oraz 20611) zlokalizowane na terenie/obok podziemnego magazynu gazu. Pogłoski głoszą, że też tam coś macie i być może w tym tkwi problem, bo często mam tak, że niby jestem w zasięgu, ale nie mogę nigdzie się połączyć.
Coś się stało w ostatnich tygodniach... bardzo dużo osób ma problemy. Ja już testuję innego dostawcę.
Wybaczcie, ale nie będę składał raportów jakie numery, kiedy itd. problem jest rozległy...albo ten bts albo wasze repeatery...coś nie działa tak jak powinno...
Pozdrawiam !
Ostatnio zmieniony 23 paź 2018, o 10:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
encholex, sprawdź czy są jakieś problemy w okolicy BT22404 i wrócę z odpowiedzią. Dwie podane przez Ciebie lokalizacje
nie są aktywne w żaden sposób.encholex pisze:(24635 oraz 20611)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ