Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
piotrekertoip, stacja jest w trakcie modernizacji. Dodajemy L2600.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 79
- Rejestracja: 27 lis 2011, o 18:35
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
O, to bardzo miła informacja o dodaniu L2600. Dziękuję za odpowiedź
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Brak zasięgu od kilku godzin w Józefowie nad Wisłą, powiat opolski, wojewodzctwo lubelskie
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
aneta9331, trwają prace modernizacyjne na stacji. Dodajemy sektory do istniejących pasm oraz L2100.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 21:58
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Czy jest jakaś awaria w Plusie, bo nie można się nigdzie dodzwonić? Miasto Włocławek.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
pawelbestia, otrzymaliśmy informacje o utrudnieniach. Prosimy o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Siec 5g oraz zwykla 2gz chodzi tragicznie od dwóch dni, kiedy problemy zostana rozwiazane? internet nie przekracza 0.4mb/s a płacić trzeba
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
siwy9156,
prace związane z utrudnieniami, o których pisał Michał, zostały już zakończone. Podaj proszę więcej szczegółów odnośnie wspomnianej sytuacji.
prace związane z utrudnieniami, o których pisał Michał, zostały już zakończone. Podaj proszę więcej szczegółów odnośnie wspomnianej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam, od ponad pół roku mam problem z połączeniami przychodzącymi. Osoba dzwoniąca do mnie zamiast sygnału słyszy komunikat: abonent czasowo nie dostępny, w tym czasie nie prowadzę żadnej rozmowy. Ja nie dostaję żadnego powiadomienia. Sms-y dochodzą normalnie. Problem 2 razy zgłaszany był na infolinię, karta była przekładana do innego aparatu tel., była również wymieniana karta Sim. 4 listopada byłam w Biurze Obsługi w Białymstoku ul. Lipowa, pracownik nie był zainteresowany moim problemem, kilka razy usłyszałam: niestety nie mogę Pani pomóc. To jest niedopuszczalne, że przez tyle miesięcy mam w/w problem i prawdopodobnie tracę kontrahentów. Zgłoszenia na infolinii nr C00000001655730 Z 1 maja oraz C00000001685540 z 18 sierpnia. Problem nasilił się w okresie od połowy października do chwili obecnej. Proszę o skuteczne rozwiązanie problemu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Iza51, poprosiłem o diagnostykę stacji. Wrócę z odpowiedzią jak tylko się czegoś dowiem.
Edycja: Analiza stacji nie wykazała problemów z jej działaniem. Nie mamy również żadnych wskazań o ewentualnych zakłóceniach zewnętrznych, które mogłyby wpływać na jej pracę.
Edycja: Analiza stacji nie wykazała problemów z jej działaniem. Nie mamy również żadnych wskazań o ewentualnych zakłóceniach zewnętrznych, które mogłyby wpływać na jej pracę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam!
Ponownie chciałbym zapytać jak wygląda sprawa ze zgłoszeniem GCTR-0026663. Biorąc pod uwagę jakość zasięgu, a raczej jego nagminny brak, sprawa nadal "w toku". W związku z czym mam pytanie czy są w ogóle podejmowane obecnie lub planowane jakieś kroki w tej sprawie.
Pozdrawiam
Łukasz
Ponownie chciałbym zapytać jak wygląda sprawa ze zgłoszeniem GCTR-0026663. Biorąc pod uwagę jakość zasięgu, a raczej jego nagminny brak, sprawa nadal "w toku". W związku z czym mam pytanie czy są w ogóle podejmowane obecnie lub planowane jakieś kroki w tej sprawie.
Pozdrawiam
Łukasz
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj Łukasz_,
z informacji jakie posiadamy, źródło zakłóceń zostało już przez UKE zlokalizowane. Zgłoszenie zostało rozwiązane i z jego opisu wynika, że problem nie powinien już występować.
Jeśli dana sytuacja nadal ma miejsce, podeślij zgłoszenie w tej sprawie na adres: bok@plus.pl"target="_blank, podając następujące informacje:
• dokładny opis sytuacji,
• swój numer telefonu,
• lokalizację,
• model aparatu.
Jeśli podasz nam numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z informacji jakie posiadamy, źródło zakłóceń zostało już przez UKE zlokalizowane. Zgłoszenie zostało rozwiązane i z jego opisu wynika, że problem nie powinien już występować.
Jeśli dana sytuacja nadal ma miejsce, podeślij zgłoszenie w tej sprawie na adres: bok@plus.pl"target="_blank, podając następujące informacje:
• dokładny opis sytuacji,
• swój numer telefonu,
• lokalizację,
• model aparatu.
Jeśli podasz nam numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Dzień dobry, od rana całkowity brak zasięgu Plusa w rejonie Zieleniec, Lasówka (dolnośląskie). Czy coś się dzieje?
12 lis 2020, o 17:34
Uściślę jeszcze - zasięgu brak na trzech telefonach. Jedna kreska zasięgu pokazała się po wjechaniu na najwyższy punkt Zieleńca.
Kod pocztowy 57-517.
12 lis 2020, o 17:34
Uściślę jeszcze - zasięgu brak na trzech telefonach. Jedna kreska zasięgu pokazała się po wjechaniu na najwyższy punkt Zieleńca.
Kod pocztowy 57-517.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2020, o 18:54 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
paulinas, nie mamy żadnych informacji o utrudnieniach w tym rejonie. Wcześniej nie występowały? Czy dotyczy to również trybu 2G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Wy nie widzicie problemów, a ja mam problem od kilku miesięcy, brak słów. Ostatnio przedwczoraj znowu nie było możliwe połączenie się ze mną. Chyba poszukam dobrego prawnika,Michał_Plus pisze:Iza51, poprosiłem o diagnostykę stacji. Wrócę z odpowiedzią jak tylko się czegoś dowiem.
Edycja: Analiza stacji nie wykazała problemów z jej działaniem. Nie mamy również żadnych wskazań o ewentualnych zakłóceniach zewnętrznych, które mogłyby wpływać na jej pracę.