Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Anix, proszę o podanie dokładnej lokalizacji.
speedy123, poprosiłem o diagnostykę stacji. Wrócę z odpowiedzią jak tylko się czegoś dowiem.
Edycja: Otrzymałem informacje, że stacja pracuje prawidłowo. Nie notujemy również w okolicy żadnych zakłóceń zewnętrznych, które mogły by wpływać na zasięg. Zmiana poziomu sygnału może jednak wynikać z jakichś zmian w okolicznej infrastrukturze.
speedy123, poprosiłem o diagnostykę stacji. Wrócę z odpowiedzią jak tylko się czegoś dowiem.
Edycja: Otrzymałem informacje, że stacja pracuje prawidłowo. Nie notujemy również w okolicy żadnych zakłóceń zewnętrznych, które mogły by wpływać na zasięg. Zmiana poziomu sygnału może jednak wynikać z jakichś zmian w okolicznej infrastrukturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam, dziś od rana nie mam zasięgu w miejscowości Czersk 89-650, sprawdzane na różnych telefonach :/
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
guilis3, odpowiedz udzielona pod drugim postem. Proszę o niedublowanie wpisów w różnych wątkach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 sie 2020, o 10:29
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam.
Od bardzo długiego czasu w miejscowości Łoje (Gmina Sieciechów) oraz Borek (Gmina Gniewoszów) nie mam zasięgu. W miejscowości Łoje nie jest możliwe wykonywanie połączeń zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku. O skorzystaniu z internetu w telefonie w ogóle nie ma mowy. Umowę w sieci Plus posiadam od około 14 lat i nigdy nie było tak źle. Ze względu na pracę muszę być cały czas pod telefonem, w takiej sytuacji sobie tego nie wyobrażam, więc będę zmuszona rozwiązać umowę i udać się do konkurencji. Nadmieniam, że w konkurencyjnej sieci nie ma takich problemów...
Czy coś się zmieni w tej kwestii?
Jeśli nie ma planów na poprawę zasięgu w tych miejscowościach, to jakie są możliwości rozwiązania umowy?
Oczekując na odpowiedź, przesyłam pozdrowienia.
Od bardzo długiego czasu w miejscowości Łoje (Gmina Sieciechów) oraz Borek (Gmina Gniewoszów) nie mam zasięgu. W miejscowości Łoje nie jest możliwe wykonywanie połączeń zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku. O skorzystaniu z internetu w telefonie w ogóle nie ma mowy. Umowę w sieci Plus posiadam od około 14 lat i nigdy nie było tak źle. Ze względu na pracę muszę być cały czas pod telefonem, w takiej sytuacji sobie tego nie wyobrażam, więc będę zmuszona rozwiązać umowę i udać się do konkurencji. Nadmieniam, że w konkurencyjnej sieci nie ma takich problemów...
Czy coś się zmieni w tej kwestii?
Jeśli nie ma planów na poprawę zasięgu w tych miejscowościach, to jakie są możliwości rozwiązania umowy?
Oczekując na odpowiedź, przesyłam pozdrowienia.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj Arszemelika,
- planach rozbudowy na ten rok niestety nie przewidują nic dla stacji w Twoim rejonie.
Rozwiązaniem zastępczym może być jednak skorzystanie z WiFi Calling.
Co do rozwiązania umowy - jeśli umowy są jeszcze w kontrakcie, to decyzję w sprawie nie naliczania kary, może podjąć jedynie Departament Reklamacji. Jeśli zdecydujesz się na wysłanie reklamacji, to możemy pomóc w szybszym jej rozpatrzeniu.
- planach rozbudowy na ten rok niestety nie przewidują nic dla stacji w Twoim rejonie.
Rozwiązaniem zastępczym może być jednak skorzystanie z WiFi Calling.
Co do rozwiązania umowy - jeśli umowy są jeszcze w kontrakcie, to decyzję w sprawie nie naliczania kary, może podjąć jedynie Departament Reklamacji. Jeśli zdecydujesz się na wysłanie reklamacji, to możemy pomóc w szybszym jej rozpatrzeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam!
Z początkiem sierpnia przeniosłem się do sieci Plus. Od początku, będąc w pracy wewnątrz budynku prawie nie mam zasięgu, chwilami w ogóle nie mam, a internetu to nie ma całkowicie. Jeżeli nawet uda się komuś połączyć ze mną to urywa połączenie. Krótko mówiąc przez 8 godzin dziennie nie da się korzystać z telefonu. Miejscowość Brzostek, Powiat dębicki, woj. Podkarpackie.
Chciałbym zapytać czy tak wygląda normalnie tutaj zasięg?
Pozdrawiam!
Łukasz
Z początkiem sierpnia przeniosłem się do sieci Plus. Od początku, będąc w pracy wewnątrz budynku prawie nie mam zasięgu, chwilami w ogóle nie mam, a internetu to nie ma całkowicie. Jeżeli nawet uda się komuś połączyć ze mną to urywa połączenie. Krótko mówiąc przez 8 godzin dziennie nie da się korzystać z telefonu. Miejscowość Brzostek, Powiat dębicki, woj. Podkarpackie.
Chciałbym zapytać czy tak wygląda normalnie tutaj zasięg?
Pozdrawiam!
Łukasz
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj Łukasz_,
- wiemy o tej sytuacji. Nasz dział techniczny już zajmuje się sprawą. Zgłoszeniu nadano numer: GCTR-0026663.
Przepraszam za wszelkie utrudnienia z tym zaiązane.
- wiemy o tej sytuacji. Nasz dział techniczny już zajmuje się sprawą. Zgłoszeniu nadano numer: GCTR-0026663.
Przepraszam za wszelkie utrudnienia z tym zaiązane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- PrawoSława
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 sie 2020, o 11:22
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Szanowi Państwo, czy siec Plus ma zamiar dowiesić się do BTSa w Tomczycach gm.Mogielnica (p4) lub Władysławów gm.Sadkowice(maszt p4) , ze względu na brak zasięgu u mnie zasięgu 2G/3G/LTE / muszę korzystać z sieci p4play która dzięki ww nadajnikom daje doskonały zasięg u mnie w Wólce Gostomskiej i Brzostowcu, Kłopoczynie . Plus ma zasięg tylko na zewnątrz budynku notoryczne błąd sieci. Szybkości internetu na dwóch ww miejscowościach z anteną kierunkową to aż 3,9Mbps.
Miałem wziąć telefon stacjonarny, internet i telefon gdyż mam CP lecz brak zasięgu i poprawy sytuacji skutecznie mnie blokuje.
Plus jedynie dowiesza nowe pasma jak LTE900 i nowe sektory lecz nie poprawia to dla mnie i mieszkańców sytuacji. Wiem, że Plus nie buduje BTSwó tak jak czyni to p4 lecz skoro już stoją może warto się dowiesić by dać chociaż podobny zasięg jak P4(telefony , modemy sprawne sprawdzanie na wielu numerach telefonów)
Miałem wziąć telefon stacjonarny, internet i telefon gdyż mam CP lecz brak zasięgu i poprawy sytuacji skutecznie mnie blokuje.
Plus jedynie dowiesza nowe pasma jak LTE900 i nowe sektory lecz nie poprawia to dla mnie i mieszkańców sytuacji. Wiem, że Plus nie buduje BTSwó tak jak czyni to p4 lecz skoro już stoją może warto się dowiesić by dać chociaż podobny zasięg jak P4(telefony , modemy sprawne sprawdzanie na wielu numerach telefonów)
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
PrawoSława,
- aktualnie w podanych lokalizacjach nie mamy niestety żadnych planów rozbudowy sieci.
- aktualnie w podanych lokalizacjach nie mamy niestety żadnych planów rozbudowy sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Szanowni Państwo!
Od kwietnia tego roku zaczął się problem z zasięgiem w waszej sieci. Na początku zasięg ginął na jakiś czas, ale zawsze wracał, na obecną chwilę zasięgu nie ma prawie cały czas! Nikt nie może się do nas dodzwonić, nasze połączenia są odrzucane (brak sygnału). Jakiś czas temu dokupiliśmy sobie możliwość oglądania filmów- nie muszę chyba dodawać że w ogóle nie da się z tego korzystać, czyli płacimy za coś, czego nie da się wykorzystać? Internet w telefonie nie łączy w ogóle, internet domowy z routera ledwo zipie i się rozłącza (sprzęt jest sprawny, sprawdzone!). Ze względu na charakter mojej pracy muszę być ciągle pod telefonem, ale jak to zrobić bez zasięgu? Niedawno w miejscowości obok podłączono antenę 5G sieci Orange- od tamtej pory wszystkie inne sieci, które nie miały u nas zasięgu śmigają a Plus padł. Jesteśmy klientami około 14 lat, ale w obecnej chwili rozważamy zmianę sieci, bo czujemy się po prostu olani. Miejscowość Godzisz, gmina Jedlińsk. Na waszej mapie niby zasięg jest- teoretycznie, a praktycznie nic się zrobić nie da. Robiliśmy też test na szybkość internetu- prawie równa 0, gdzie inne sieci mają super parametry.
Od kwietnia tego roku zaczął się problem z zasięgiem w waszej sieci. Na początku zasięg ginął na jakiś czas, ale zawsze wracał, na obecną chwilę zasięgu nie ma prawie cały czas! Nikt nie może się do nas dodzwonić, nasze połączenia są odrzucane (brak sygnału). Jakiś czas temu dokupiliśmy sobie możliwość oglądania filmów- nie muszę chyba dodawać że w ogóle nie da się z tego korzystać, czyli płacimy za coś, czego nie da się wykorzystać? Internet w telefonie nie łączy w ogóle, internet domowy z routera ledwo zipie i się rozłącza (sprzęt jest sprawny, sprawdzone!). Ze względu na charakter mojej pracy muszę być ciągle pod telefonem, ale jak to zrobić bez zasięgu? Niedawno w miejscowości obok podłączono antenę 5G sieci Orange- od tamtej pory wszystkie inne sieci, które nie miały u nas zasięgu śmigają a Plus padł. Jesteśmy klientami około 14 lat, ale w obecnej chwili rozważamy zmianę sieci, bo czujemy się po prostu olani. Miejscowość Godzisz, gmina Jedlińsk. Na waszej mapie niby zasięg jest- teoretycznie, a praktycznie nic się zrobić nie da. Robiliśmy też test na szybkość internetu- prawie równa 0, gdzie inne sieci mają super parametry.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj MargoC,
- w tym roku w podanej lokalizacji nie mamy niestety żadnych planów rozbudowy sieci.
- w tym roku w podanej lokalizacji nie mamy niestety żadnych planów rozbudowy sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam czy mógł bym się dowiedzieć co z moim zgłoszeniem?
Nr zgłoszenia C00000001683591.
Nr zgłoszenia C00000001683591.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witaj nfs141,
poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania zgloszenia.nfs141 pisze:Nr zgłoszenia C00000001683591.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Miło zgłoszenie właśnie zostało zamknięte a problem nadal występuje. Brawo plus lider technologi lte
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
nfs141, jeśli odpowiedz jest niezgodna z Twoimi oczekiwaniami proponuję, tym samym kanałem, napisać odwołanie z żądaniem ponownego rozpatrzenia i wyjaśnień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ