Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Michał_Plus »

Anix, proszę o podanie dokładnej lokalizacji.

speedy123, poprosiłem o diagnostykę stacji. Wrócę z odpowiedzią jak tylko się czegoś dowiem.

Edycja: Otrzymałem informacje, że stacja pracuje prawidłowo. Nie notujemy również w okolicy żadnych zakłóceń zewnętrznych, które mogły by wpływać na zasięg. Zmiana poziomu sygnału może jednak wynikać z jakichś zmian w okolicznej infrastrukturze. :-(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
guilis3
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 sie 2020, o 16:36

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: guilis3 »

Witam, dziś od rana nie mam zasięgu w miejscowości Czersk 89-650, sprawdzane na różnych telefonach :/
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Michał_Plus »

guilis3, odpowiedz udzielona pod drugim postem. Proszę o niedublowanie wpisów w różnych wątkach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Arszemelika
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 11 sie 2020, o 10:29

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Arszemelika »

Witam.
Od bardzo długiego czasu w miejscowości Łoje (Gmina Sieciechów) oraz Borek (Gmina Gniewoszów) nie mam zasięgu. W miejscowości Łoje nie jest możliwe wykonywanie połączeń zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku. O skorzystaniu z internetu w telefonie w ogóle nie ma mowy. Umowę w sieci Plus posiadam od około 14 lat i nigdy nie było tak źle. Ze względu na pracę muszę być cały czas pod telefonem, w takiej sytuacji sobie tego nie wyobrażam, więc będę zmuszona rozwiązać umowę i udać się do konkurencji. Nadmieniam, że w konkurencyjnej sieci nie ma takich problemów...
Czy coś się zmieni w tej kwestii?
Jeśli nie ma planów na poprawę zasięgu w tych miejscowościach, to jakie są możliwości rozwiązania umowy?

Oczekując na odpowiedź, przesyłam pozdrowienia.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Arszemelika,
- planach rozbudowy na ten rok niestety nie przewidują nic dla stacji w Twoim rejonie.
Rozwiązaniem zastępczym może być jednak skorzystanie z WiFi Calling.

Co do rozwiązania umowy - jeśli umowy są jeszcze w kontrakcie, to decyzję w sprawie nie naliczania kary, może podjąć jedynie Departament Reklamacji. Jeśli zdecydujesz się na wysłanie reklamacji, to możemy pomóc w szybszym jej rozpatrzeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Łukasz_
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 sie 2020, o 12:33

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Łukasz_ »

Witam!
Z początkiem sierpnia przeniosłem się do sieci Plus. Od początku, będąc w pracy wewnątrz budynku prawie nie mam zasięgu, chwilami w ogóle nie mam, a internetu to nie ma całkowicie. Jeżeli nawet uda się komuś połączyć ze mną to urywa połączenie. Krótko mówiąc przez 8 godzin dziennie nie da się korzystać z telefonu. Miejscowość Brzostek, Powiat dębicki, woj. Podkarpackie.
Chciałbym zapytać czy tak wygląda normalnie tutaj zasięg?
Pozdrawiam!
Łukasz
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Łukasz_,
- wiemy o tej sytuacji. Nasz dział techniczny już zajmuje się sprawą. Zgłoszeniu nadano numer: GCTR-0026663.
Przepraszam za wszelkie utrudnienia z tym zaiązane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
PrawoSława
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 sie 2020, o 11:22

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: PrawoSława »

Szanowi Państwo, czy siec Plus ma zamiar dowiesić się do BTSa w Tomczycach gm.Mogielnica (p4) lub Władysławów gm.Sadkowice(maszt p4) , ze względu na brak zasięgu u mnie zasięgu 2G/3G/LTE / muszę korzystać z sieci p4play która dzięki ww nadajnikom daje doskonały zasięg u mnie w Wólce Gostomskiej i Brzostowcu, Kłopoczynie . Plus ma zasięg tylko na zewnątrz budynku notoryczne błąd sieci. Szybkości internetu na dwóch ww miejscowościach z anteną kierunkową to aż 3,9Mbps.
Miałem wziąć telefon stacjonarny, internet i telefon gdyż mam CP lecz brak zasięgu i poprawy sytuacji skutecznie mnie blokuje.
Plus jedynie dowiesza nowe pasma jak LTE900 i nowe sektory lecz nie poprawia to dla mnie i mieszkańców sytuacji. Wiem, że Plus nie buduje BTSwó tak jak czyni to p4 lecz skoro już stoją może warto się dowiesić by dać chociaż podobny zasięg jak P4(telefony , modemy sprawne sprawdzanie na wielu numerach telefonów)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Ewa_Plus »

PrawoSława,
- aktualnie w podanych lokalizacjach nie mamy niestety żadnych planów rozbudowy sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MargoC
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 sie 2020, o 12:23

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: MargoC »

Szanowni Państwo!
Od kwietnia tego roku zaczął się problem z zasięgiem w waszej sieci. Na początku zasięg ginął na jakiś czas, ale zawsze wracał, na obecną chwilę zasięgu nie ma prawie cały czas! Nikt nie może się do nas dodzwonić, nasze połączenia są odrzucane (brak sygnału). Jakiś czas temu dokupiliśmy sobie możliwość oglądania filmów- nie muszę chyba dodawać że w ogóle nie da się z tego korzystać, czyli płacimy za coś, czego nie da się wykorzystać? Internet w telefonie nie łączy w ogóle, internet domowy z routera ledwo zipie i się rozłącza (sprzęt jest sprawny, sprawdzone!). Ze względu na charakter mojej pracy muszę być ciągle pod telefonem, ale jak to zrobić bez zasięgu? Niedawno w miejscowości obok podłączono antenę 5G sieci Orange- od tamtej pory wszystkie inne sieci, które nie miały u nas zasięgu śmigają a Plus padł. Jesteśmy klientami około 14 lat, ale w obecnej chwili rozważamy zmianę sieci, bo czujemy się po prostu olani. Miejscowość Godzisz, gmina Jedlińsk. Na waszej mapie niby zasięg jest- teoretycznie, a praktycznie nic się zrobić nie da. Robiliśmy też test na szybkość internetu- prawie równa 0, gdzie inne sieci mają super parametry.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj MargoC,
- w tym roku w podanej lokalizacji nie mamy niestety żadnych planów rozbudowy sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nfs141
Starszy Plusmaniak
Posty: 153
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:20

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: nfs141 »

Witam czy mógł bym się dowiedzieć co z moim zgłoszeniem?
Nr zgłoszenia C00000001683591.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Marta_Plus »

Witaj nfs141,
nfs141 pisze:Nr zgłoszenia C00000001683591.
poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania zgloszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nfs141
Starszy Plusmaniak
Posty: 153
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:20

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: nfs141 »

Miło zgłoszenie właśnie zostało zamknięte a problem nadal występuje. Brawo plus lider technologi lte
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5500
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Michał_Plus »

nfs141, jeśli odpowiedz jest niezgodna z Twoimi oczekiwaniami proponuję, tym samym kanałem, napisać odwołanie z żądaniem ponownego rozpatrzenia i wyjaśnień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ