Pani Ewo, mam czasami taki dziwny problem - tak raz na tydzień, czasami częściej, tracę zasięg na 2G i 3G. Dzieje się to tam, gdzie na pewno ten zasięg powinien zawsze być. Na ikonce poziomu sygnału jest zero kresek i komunikat przy próbie połączenia "brak sieci". Przełączam wtedy na LTE bądź na 5G i za chwilę wracam na 2G i jest ok, trzyma. Zaznaczam, że na LTE jest zawsze ok. No i tak znowu, aż do następnego razu - czy tak wygląda ze strony operatora proces odchodzenia od 2G i 3G ? Czasami czekam na ważny telefon, a tu klops, nikt nie może się do mnie dodzwonić.koka pisze:Działa dziękuję bardzoEwa_Plus pisze:koka,
- wyłącz/włącz telefon. 5G powinno już działać.
Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 cze 2021, o 20:27
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Plus nie odchodzi na razie od 2G ani od 3G. Problem bardziej wygląda na problem z terminalem albo kartą SIM. Czy masz możliwość przełożenia karty SIM do innego telefonu i sprawdzenia czy dzieje się to samo?
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
tak nie za bardzo, na krótko tak, ale nigdy nie wiadomo, kiedy problem się pojawi ... czasami to jest raz na tydzień a czasami raz w miesiącu ... może trzeba zacząć od karty, ale wymieniałem ją przy kupnie telefonu, czyli jakieś pół roku temumariusz9a pisze:... Czy masz możliwość przełożenia karty SIM do innego telefonu i sprawdzenia czy dzieje się to samo?
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Wachock k. Starachowic. Resztki sygnalu outdoor only. Kiedy planowane jest zalatanie tej wstydliwej dziury w zasiegu
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
koka,
- a może to coś związanego z pogodą? Nie pamiętasz, czy w momencie występowania utrudnień nie było jakiś burzy, czy silnych wiatrów?
Nisan_26,
- w obecnych planach rozwoju sieci nie widać niestety planów dla tej okolicy
- a może to coś związanego z pogodą? Nie pamiętasz, czy w momencie występowania utrudnień nie było jakiś burzy, czy silnych wiatrów?
Nisan_26,
- w obecnych planach rozwoju sieci nie widać niestety planów dla tej okolicy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
nie, nie - to nie ten trop tak mniej więcej od początku listopada to się ani razu nie przytrafiło - czekam, kiedy znowu mnie dopadnieEwa_Plus pisze:koka,
- a może to coś związanego z pogodą? Nie pamiętasz, czy w momencie występowania utrudnień nie było jakiś burzy, czy silnych wiatrów?
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
koka,
- jak się znowu przytrafi, to spróbuj na chwilę włączyć tryb samolotowy. Tak na 3-5 sekund.
Zobacz, czy potem sygnał wróci.
- jak się znowu przytrafi, to spróbuj na chwilę włączyć tryb samolotowy. Tak na 3-5 sekund.
Zobacz, czy potem sygnał wróci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam,
mieszkam 2 kilometry w linii prostej od wieży-nadajnika sieci Plus - miejscowość Joniec 09-131.
Zwykle sytuacja jest taka, że sieć działa względnie ok, ale w okresie letnim kiedy w okolicy pojawia się duża ilość działkowców zauważalne jest zjawisko przeciążenia nadajnika (jest zasięg ale np. internet działa mozolnie).
Główny problem z tym nadajnikiem jest taki, że gdy tylko nie ma prądu nadajnik przestaje działać. I tu moje pytanie czy nadajnik nie ma swojego zasilania awaryjnego? Wydaje mi się, że kilka lat temu nadajnik zawsze pracował poprawnie gdy np. po burzy nie było przez kilka godzin prądu. Teraz zasięg znika dosłownie w chwili zaniku zasilania "miejskiego".
Czy można coś z tym zrobić? To jest norma, że nadajnik nie ma zasilania gwarantowanego?
Ponadto w dniu dzisiejszym chyba jest jakaś awaria, bo zasięg znacznie osłabł, a nawet gdy uda się złapać 2-3 kreski to i tak internet mobilny praktycznie nie działa - strony się nie wczytują.
mieszkam 2 kilometry w linii prostej od wieży-nadajnika sieci Plus - miejscowość Joniec 09-131.
Zwykle sytuacja jest taka, że sieć działa względnie ok, ale w okresie letnim kiedy w okolicy pojawia się duża ilość działkowców zauważalne jest zjawisko przeciążenia nadajnika (jest zasięg ale np. internet działa mozolnie).
Główny problem z tym nadajnikiem jest taki, że gdy tylko nie ma prądu nadajnik przestaje działać. I tu moje pytanie czy nadajnik nie ma swojego zasilania awaryjnego? Wydaje mi się, że kilka lat temu nadajnik zawsze pracował poprawnie gdy np. po burzy nie było przez kilka godzin prądu. Teraz zasięg znika dosłownie w chwili zaniku zasilania "miejskiego".
Czy można coś z tym zrobić? To jest norma, że nadajnik nie ma zasilania gwarantowanego?
Ponadto w dniu dzisiejszym chyba jest jakaś awaria, bo zasięg znacznie osłabł, a nawet gdy uda się złapać 2-3 kreski to i tak internet mobilny praktycznie nie działa - strony się nie wczytują.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
tbart,
- nasza stacja pracująca w tym rejonie (jak i wszystkie inne) posiada zasilanie awaryjne i pracuje w momencie przerwy w zasilaniu.
Poprosiłam też o o sprawdzenie stacji i dostałam odp. że w dzisiejszych statystykach dostępności stacji nie zarejestrowano przerwy w pracy stacji.
- nasza stacja pracująca w tym rejonie (jak i wszystkie inne) posiada zasilanie awaryjne i pracuje w momencie przerwy w zasilaniu.
Poprosiłam też o o sprawdzenie stacji i dostałam odp. że w dzisiejszych statystykach dostępności stacji nie zarejestrowano przerwy w pracy stacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
przytrafiło się dziś rano zrobiłem zgodnie z Pani sugestią i działa, sygnał wrócił co to oznacza ?Ewa_Plus pisze:koka,
- jak się znowu przytrafi, to spróbuj na chwilę włączyć tryb samolotowy. Tak na 3-5 sekund.
Zobacz, czy potem sygnał wróci.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Dwukrotnie wysyłałem zgłoszenie problemów z zasięgiem.Ewa_Plus pisze:tbart,
- nasza stacja pracująca w tym rejonie (jak i wszystkie inne) posiada zasilanie awaryjne i pracuje w momencie przerwy w zasilaniu.
Poprosiłam też o o sprawdzenie stacji i dostałam odp. że w dzisiejszych statystykach dostępności stacji nie zarejestrowano przerwy w pracy stacji.
Pierwszy raz wysyłałem w lipcu 2021. Zgłoszenie 2320103. W zgłoszeniu podawałem kiedy dokładnie występowały problemy. Np. 14 lipca 2021 w godz. 23-24 lub 9 lipca 2021 od 18:00 do 20:00.
Otrzymałem następującą odpowiedź: "Zgodnie z odpowiedzią wyjaśniam, że we wskazanym czasie występowały nieprawidłowości w pracy stacji bazowej, które mogły powodować opisane przez Pana problemy. Obecnie stacja pracuje poprawnie."
Ale kilka tygodni później znowu zdarzyło się, że w okolicy nie było prądu i pojawił się dokładnie ten sam temat czyli dosłownie w chwili, w której wyłączono prąd znikał zasięg na telefonach.
Drugi raz zgłosiłem problem w październiku (te same objawy). Ale tym razem otrzymałem odpowiedź, że brak jest podstaw do uznania reklamacji bo moje umowy zawarte z Polkomtelem nie są umowami o dostarczenie sygnału o stałych parametrach do danego punktu odbioru :)
Pozostaje mi poczekać do kolejnej większej awarii zasilania w okolicy. Zobaczymy co będzie. Może w tym momencie już faktycznie problemy nie występują. Taką mam nadzieję :)
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
koka, restartowane jest połączenie ze stacją.
tbart, stacje posiadają podtrzymanie. Jednak jak każde zasilanie awaryjne jest oo w stanie pracować przez pewien czas. Awaria zasilania może następować jednak stopniowo, odcięcie prądu w budynkach mieszkalnych, przez rozdzielnię, nie oznacza że nastąpiła dopiero w tym momencie.
tbart, stacje posiadają podtrzymanie. Jednak jak każde zasilanie awaryjne jest oo w stanie pracować przez pewien czas. Awaria zasilania może następować jednak stopniowo, odcięcie prądu w budynkach mieszkalnych, przez rozdzielnię, nie oznacza że nastąpiła dopiero w tym momencie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
20992 dziala juz komercyjnie? Jakie pasma i po ile sektorow? Czy w zwiazku z tym stacja bazowa przy ul. Modrzewiowej zostala lub zostanie wylaczona?Nisan_26
- niebawem powinna ruszyć. Jak nic złego się nie wydarzy, to plan uzyskania pozwolenia na użytkowanie będzie 19.11.2021
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Nisan_26, tak, GUL900 i L1800. Po 3. Nie mam informacji kiedy nastąpi dezaktywacja Modrzewiowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 paź 2021, o 11:38
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Przesłałem maila i co?Coś zostało wyjaśnione?Zmienione?Bo ja nadal nie mam zasięgu...