Teraz jest 26 wrz 2018, o 14:32

Zostaw Kontakt





Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

mjpl

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 12 gru 2017, o 10:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post14 gru 2017, o 07:48

We wrześniu br. zgłaszałem problem z zasięgiem w miejscowości Kiełczów (dolnośląskie).
Otrzymałem informację, że do końca roku 2017 ma zostać zamontowany nadajnik w pobliskiej miejscowości Wilczyce, który ma rozwiązać problem.

Czy jest jakaś dokładniejsza informacja, że ten nadajnik zostanie na pewno zamontowany do końca roku?
Czy może się okazać tak, że po nowym roku otrzymam informację, że nadajnik zostanie zamontowany przykładowo do końca 1 kwartału 2018 roku i tak to będzie przekładane?

Jest to trochę irytujące, że 2km od granicy Wrocławia nie można normalnie rozmawiać przez komórkę, bo jest taki problem z zasięgiem.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4858
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 539 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post14 gru 2017, o 12:35

mjpl,
- stacja w miejscowości Wilczyce powstanie najprawdopodobniej w trzecim kwartale 2018 r.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mjpl

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 12 gru 2017, o 10:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post14 gru 2017, o 12:53

Ewa_Plus napisał(a):mjpl,
- stacja w miejscowości Wilczyce powstanie najprawdopodobniej w trzecim kwartale 2018 r.


Przecież to jest kpina z klienta!
Dlaczego jest podawana informacja w biurze obsługi, że do końca roku 2017?
Przecież to jest jawne wprowadzanie w błąd skoro dostaję dwie różne informacje. I to jeszcze Pani pisze 3 kwartał ale "najprawdopodobniej" jak na infolinii dostałem informację, że do końca roku 2017

Czy taki problem z zasięgiem i ewidentne przekazywanie nieprawdziwych informacji mogą być powodem do rezygnacji z umowy?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4858
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 539 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post14 gru 2017, o 13:20

mjpl napisał(a):Czy taki problem z zasięgiem i ewidentne przekazywanie nieprawdziwych informacji mogą być powodem do rezygnacji z umowy?

- decyzję w sprawie wcześniejszego rozwiązania umowy bez naliczania kary może podjąć tylko Departament Reklamacji. Informacje o sposobach złożenia reklamacji znajdziesz tutaj.

Informacje na temat planów budowy nowej stacji, jakie uzyskałeś we wrześniu były prawidłowe.
Przewidywane terminy mogą jednak ulegać przesunięciom z rożnych przyczyn, zwykle niezależnych od nas (np. sprawy urzędowe).

W obecnej chwili przewidywany termin to 3 kwartał przyszłego roku, co nie znaczy, że być może uda się uruchomić stację wcześniej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

TomPL

PlusManiak

  • Posty: 121
  • Dołączył(a): 12 cze 2013, o 08:59
  • Lokalizacja: Warmia
  • Podziękował : 11 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Model telefonu: NOKIA 700 Symbian Belle

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post14 gru 2017, o 14:32

"Opóźnienie może się zwiększyć lub zmniejszyć" - słyszałeś to pewnie nie raz ;)
Offline
Avatar użytkownika

marchelmza

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 2 lis 2017, o 19:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush ABO L
  • Model telefonu: Redmi Note 4

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post14 gru 2017, o 18:40

marchelmza napisał(a):
Basia_Plus napisał(a):marchelmza,

marchelmza napisał(a): bedziemy to testowac dalej

daj proszę znać, jaki będzie efekt.
Chełmża masz na terenie zakładu energetycznego. Po testach w ustawieniu na sztywno 3g problem nie wystepuje natomiast w LTE kilka razy dziennie rozmowa zanika. Nie słychać nas a my słyszymy dobrze i połączenie cały czas trwa

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Testy trwają nadal. Żona kilka dni nie miała przerwy na ustawieniu 3G. Więc coś jest z LTE

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4858
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 539 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post15 gru 2017, o 12:29

marchelmza,
Daniel_Plus napisał(a):marchelmza, w ciągu miesiąca będą prowadzone prace modernizacyjne najbliższej stacji BT43872. Prace będę na pasmach: GSM, U900, LTE800, LTE900, LTE1800 i LTE2600. Aktualnie trudno jest odnieść się do problemów z połączeniami, zwłaszcza, że stacja jest bardzo blisko Twojego miejsca zamieszkania. Zaczekajmy zatem na wynik prac, który powinien pojawić się w styczniu.

- zgodnie z sugestią Daniela_Plus poczekajmy do zakończenia prac.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mwojcik86

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 10 gru 2017, o 11:42
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post22 gru 2017, o 22:27

Część, dzięki za info, być może rzeczywiście źle ująłem ten"komin garbarni" ale chodziło mi o ta okolice :)
W moim odczuciu coś się zmieniło, bo do tej pory zawsze jako lokalizację telefonu jak byłem w domu pokazywało Łodygowice (jak rozumiem lokalizacja jest podawana jako nadajnik do którego jestem zalogowany) obecnie pokazuje Żywiec, zapewne nadajnik na ul. Kabaty.
Dziwi mnie to bo lokalizacja mojego domu jest taka że telefon/router powinien "widzieć" nadajnik w Łodygowicach bez przeszkód a ten w Żywcu jest za dwoma górkami (jeśli znasz okolice to mieszkam na granicy Pietrzykowic i Łodygowic). Kupując Internet z plusa sprawdzałem jak śmiga LTE i było super (w spokojnym okresie doby, rankiem transfer 25-30Mbps nie był niczym wyjątkowym a wieczorami standardem było 6-8Mbps) obecnie 3Mbps są dużym sukcesem a 1,5 standardem a i 0,5Mbps się zdarza...
Sprawdzałem na BTSearch i nie widzę w Łodygowicach nadajnika LTE a dałbym sobie rękę uciąć że był dawniej.

Jak dalej tak będzie będę musiał rozważyć zmianę dostawcy netu, bo to co jest teraz to nie to czego oczekuje po LTE.



HAL 9000 napisał(a):
mwojcik86 napisał(a):Witam, od pewnego czasu zasięg w miejscowości Pietrzykowice (34-326) jest o wiele słabszy jeśli chodzi o LTE. Po sprawdzeniu okazało się że nadajnik który był zlokalizowany w Łodygowicach na kominie byłej garbarni już nie funkcjonuje - czy jest to sprawa tymczasowa czy tak będzie docelowo? Obecna prędkość internetu na się nijak do LTE ( kiedyś standardem było 10Mbps i więcej, obecnie standard to 1,5Mbps w porywach do 4)
Prędkości takie są notowane zarówno na SIM internetu mobilnego z Huawei B315s jaki i SIM plus abonament.

Z góry dzięki za info.


W Lodygowicach nigdy nie bylo nadajnika Plusa na kominie garbarni, stacja znajduje sie na wiezy T-Mobile, tuz przy drodze na Zywiec. Kilka dobrych lat temu stacja Plusa znajdowala sie na wiezy w ok. Spacerowej, ale po tym nie ma sladu.

Planowana jest stacja w Buczkowicach na wiezy T-Mobile, ale nie sadze, ze to zmieni sytuacje w Pietrzykowicach.
Sygnal masz pewnie z zywieckiej stacji BT-22128, komin cieplowni przy ul. Kabaty 4 i byc moze ta stacja przytyka sie z powodu duzej ilosci uzytkownikow.
Offline
Avatar użytkownika

Moothie

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 23 gru 2017, o 23:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy J7 2017

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post23 gru 2017, o 23:30

Witam. W piątek mój tata zawarł umowę z plusem, nie mieszkam razem z nim, lecz gdy przebywałem przez jeden dzień u niego nie miałem żadnych problemów z zasięgiem, gdy wróciłem do mojego stałego miejsca zamieszkania Zofibór woj. Lubelskie, powiat Łukowski problemy z zasięgiem zaczęły się pojawiać w domu zasięg jest bardzo słaby ciągle albo nie ma żadnych kresek, lub jest jedna maksymalnie trzy. Podczas rozmów zasięg często urywa, są zakłucenia, albo i nawet brak zasięgu. Chcę się dowiedzieć czy istnieje jakaś szansa na poprawienie zasięgu w mojej miejscowości. Patrząc na mapę zasięgu to praktycznie tylko miejscowość w której mieszkam jest "odcięta" od zasięgu, mam nadzieję że problem będzie dało się jakoś naprawić, a ja stanę się zadowolonym klientem.

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

HAL 9000

Szalony PlusManiak

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): 3 lis 2016, o 18:14
  • Podziękował : 97 razy
    Otrzymał podziękowań: 42 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post24 gru 2017, o 13:01

mwojcik86 napisał(a):Część, dzięki za info, być może rzeczywiście źle ująłem ten"komin garbarni" ale chodziło mi o ta okolice :)
W moim odczuciu coś się zmieniło, bo do tej pory zawsze jako lokalizację telefonu jak byłem w domu pokazywało Łodygowice (jak rozumiem lokalizacja jest podawana jako nadajnik do którego jestem zalogowany) obecnie pokazuje Żywiec, zapewne nadajnik na ul. Kabaty.
Dziwi mnie to bo lokalizacja mojego domu jest taka że telefon/router powinien "widzieć" nadajnik w Łodygowicach bez przeszkód a ten w Żywcu jest za dwoma górkami (jeśli znasz okolice to mieszkam na granicy Pietrzykowic i Łodygowic). Kupując Internet z plusa sprawdzałem jak śmiga LTE i było super (w spokojnym okresie doby, rankiem transfer 25-30Mbps nie był niczym wyjątkowym a wieczorami standardem było 6-8Mbps) obecnie 3Mbps są dużym sukcesem a 1,5 standardem a i 0,5Mbps się zdarza...
Sprawdzałem na BTSearch i nie widzę w Łodygowicach nadajnika LTE a dałbym sobie rękę uciąć że był dawniej.

Jak dalej tak będzie będę musiał rozważyć zmianę dostawcy netu, bo to co jest teraz to nie to czego oczekuje po LTE.



HAL 9000 napisał(a):
mwojcik86 napisał(a):Witam, od pewnego czasu zasięg w miejscowości Pietrzykowice (34-326) jest o wiele słabszy jeśli chodzi o LTE. Po sprawdzeniu okazało się że nadajnik który był zlokalizowany w Łodygowicach na kominie byłej garbarni już nie funkcjonuje - czy jest to sprawa tymczasowa czy tak będzie docelowo? Obecna prędkość internetu na się nijak do LTE ( kiedyś standardem było 10Mbps i więcej, obecnie standard to 1,5Mbps w porywach do 4)
Prędkości takie są notowane zarówno na SIM internetu mobilnego z Huawei B315s jaki i SIM plus abonament.

Z góry dzięki za info.


W Lodygowicach nigdy nie bylo nadajnika Plusa na kominie garbarni, stacja znajduje sie na wiezy T-Mobile, tuz przy drodze na Zywiec. Kilka dobrych lat temu stacja Plusa znajdowala sie na wiezy w ok. Spacerowej, ale po tym nie ma sladu.

Planowana jest stacja w Buczkowicach na wiezy T-Mobile, ale nie sadze, ze to zmieni sytuacje w Pietrzykowicach.
Sygnal masz pewnie z zywieckiej stacji BT-22128, komin cieplowni przy ul. Kabaty 4 i byc moze ta stacja przytyka sie z powodu duzej ilosci uzytkownikow.


W zwiazku z tym pytanie do konsultantow - jakie pasma sa aktywne na stacji BT-20593 zlokalizowanej w Lodygowicach na wiezy T-Mobile
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4858
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 539 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post27 gru 2017, o 13:55

mwojcik86,HAL 9000,
- BT20593 działa, pasma: GSM, U900, LTE800, LTE1800

Moothie,
- czy próbowałeś przełączania trybu sieci z 3G na 2G? Jak wówczas sytuacja wygląda?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
Ron(28 gru 2017, o 11:11)
Offline
Avatar użytkownika

Moothie

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 23 gru 2017, o 23:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy J7 2017

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post27 gru 2017, o 22:09

Ewa_Plus napisał(a):mwojcik86,HAL 9000,
- BT20593 działa, pasma: GSM, U900, LTE800, LTE1800

Moothie,
- czy próbowałeś przełączania trybu sieci z 3G na 2G? Jak wówczas sytuacja wygląda?

Tak próbowałem przełączania się na inne tryby sieci i sytuacja wygląda podobnie, często rozłącza gdy rozmawiam z kimś, a internet wcale nie chce działać i od dzisiaj męczę się ciągle z tym że nie chce mnie połączyć z siecią plus, gdy chce do kogoś napisać sms wyskakuje komunikat: "Obecnie nie można wysłać wiadomości. Zostanie ona wysłana po udostępnieniu usługi."
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4858
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 539 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post28 gru 2017, o 11:01

Moothie,
- w najbliższym czasie nie mamy w planach rozbudowy w Twojej okolicy.
Możliwe, że antena zewnętrzna na dachu pozwoliłaby złapać LTE (z BT11944) i wtedy wifi calling mógłby być rozwiązaniem w domu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Moothie

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 23 gru 2017, o 23:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy J7 2017

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post28 gru 2017, o 12:44

Ewa_Plus napisał(a):Moothie,
- w najbliższym czasie nie mamy w planach rozbudowy w Twojej okolicy.
Możliwe, że antena zewnętrzna na dachu pozwoliłaby złapać LTE (z BT11944) i wtedy wifi calling mógłby być rozwiązaniem w domu.


Jaki jest koszt tej anteny, czy może jest ona montowana przez operatora na czas trwania umowy? Jeszcze się spytam jeśli chciałbym odstąpić od umowy bez konsekwencji ze względu na bardzo słaby zasięg w mojej okolicy to jaki mam na to czas i czy to jest możliwe? Z góry dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4858
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 539 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post28 gru 2017, o 13:15

Moothie,
- muszę doprecyzować, bo trochę na wyrost napisałam o tej antenie. Antena pomogłaby tylko przy Internecie. Jeśli Ty masz u nas tylko umowę na numer głosowy, to nie wiele to zmieni. No chyba, że masz i jedno i drugie.
Jeśli chodzi o rozwiązanie umowy przed czasem i bez konsekwencji, to decyzję w tej sprawie może podjąć tylko Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości