Plus Forum • Zobacz wątek - Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Teraz jest 21 sie 2018, o 07:22

Zostaw Kontakt





Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1354
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 314 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post4 maja 2018, o 15:38

Gumis190, od kilku dni może występować problem z połączeniami głosowymi i transmisją danych. Dział techniczny pracuje nad jego rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności z tym związane :-/
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Gumis190

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 10:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush
  • Model telefonu: Galaxy s8plus

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post8 maja 2018, o 15:48

A wiadomo kiedy nastąpi powrót do pełnej sprawności nadajnika?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1354
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 314 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post9 maja 2018, o 11:25

Gumis190, niestety sprawa jest nadal w toku. Nie posiadam informacji o terminie zakończenia utrudnień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tomekw1965

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 maja 2018, o 10:59
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Galaxy S8

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post11 maja 2018, o 11:06

Witam,
Mam pytanie czy w Myszkowie (42-300) są jakieś problemy. Od jakiegoś czasu nie można uzyskać połączenia?
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1354
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 314 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post11 maja 2018, o 11:28

tomekw1965, na jednej z 2 stacji w Myszkowie są prowadzone prace co może powodować czasowe problemy w dostępie do usług. Przepraszamy za niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Daniel_Plus otrzymał podziękowanie od
tomekw1965(14 maja 2018, o 06:34)
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek82

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 18 sty 2014, o 09:07
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post18 maja 2018, o 08:57

Witam , mamy już 18 maj (43-170) (52,2394/210362) i nadal z telefonu można swobodnie korzystać tylko przy oknie nie wspominając o super szybkim lte 0,49/.1.2 , takie korzystanie z telefonu ogranicza w cholerę.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1354
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 314 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post18 maja 2018, o 09:38

Krzysiek82, LTE900 nie jest jeszcze dostępne komercyjnie. Stacja, która obsługuje Twoją lokalizację jest na tyle mocno obciążona, że ma to wpływ zarówno na prędkość internetu, jak i poziom sygnału. Jest to bezpośrednio związane z dużą liczbą użytkowników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek82

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 18 sty 2014, o 09:07
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post18 maja 2018, o 11:32

Daniel_Plus napisał(a):Krzysiek82, LTE900 nie jest jeszcze dostępne komercyjnie. Stacja, która obsługuje Twoją lokalizację jest na tyle mocno obciążona, że ma to wpływ zarówno na prędkość internetu, jak i poziom sygnału. Jest to bezpośrednio związane z dużą liczbą użytkowników.

Tak a wystarczy wyjść z bloku , przejść się 500m od bloku i internet spokojnie osiąga wysokie prędkości , skoro płacę za usługę to wymagam , jeżeli nie spełniacie jej wg umowy to poleci pismo o rozwiązanie umowy bo plus nie umie ogarnąć nadajników w XXI wieku.
Offline
Avatar użytkownika

tomekw1965

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 maja 2018, o 10:59
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Galaxy S8

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post21 maja 2018, o 14:03

Daniel_Plus napisał(a):tomekw1965, na jednej z 2 stacji w Myszkowie są prowadzone prace co może powodować czasowe problemy w dostępie do usług. Przepraszamy za niedogodności.


Witam, mam problem w firmie. Telefony służbowe od 2-3 tygodni nie można wykonywać połączeń. Szefostwo ma zamiar zmienić dostawcę. Tak się nie da żyć, kiedy skończycie? I najgorzej jest w poniedziałki.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4838
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 535 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post21 maja 2018, o 16:00

Krzysiek82,
- oczywiście masz takie prawo. Decyzję w tej sprawie może podjąć Departament Reklamacji.

tomekw1965,
- sprawdzam tę lokalizację i wrócę z odpowiedzią.

Edit:
tomekw1965,
- w dalszym ciągu trwa remont komina, na którym zainstalowana jest nasza stacja. Nie znamy dat zakończenia tych prac.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tomekw1965

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 maja 2018, o 10:59
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Galaxy S8

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post22 maja 2018, o 12:08

Ewa_Plus napisał(a):tomekw1965,
- w dalszym ciągu trwa remont komina, na którym zainstalowana jest nasza stacja. Nie znamy dat zakończenia tych prac.



Dziękuję za informację ale co my mamy zrobić. Od 2 tygodni nie można wykonywać połączeń z firmy ani do firmy. Co mamy powiedzieć kontrahentom, którzy nie mogą się do nas dodzwonić?
Offline
Avatar użytkownika

developer11

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 13 maja 2017, o 10:34
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post23 maja 2018, o 08:40

tomekw1965 napisał(a):
Ewa_Plus napisał(a):tomekw1965,
- w dalszym ciągu trwa remont komina, na którym zainstalowana jest nasza stacja. Nie znamy dat zakończenia tych prac.



Dziękuję za informację ale co my mamy zrobić. Od 2 tygodni nie można wykonywać połączeń z firmy ani do firmy. Co mamy powiedzieć kontrahentom, którzy nie mogą się do nas dodzwonić?

co masz zrobić? przejść się do salonu wypowiedzieć umowę z winy operatora, nękać ich telefonami, mailami, pismami. A przede wszystkim idź do prawnika, który w razie czego (jakby minusik się buntował) pomoże......

Nie odpuszczaj
Offline
Avatar użytkownika

developer11

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 13 maja 2017, o 10:34
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post23 maja 2018, o 08:46

Ewa_Plus napisał(a):szymon84,
- szkoła niestety wypowiedziała nam umowę.

Niestety? chyba stety !!!
Bardzo dobrze szkoła zrobiła. Oby więcej takich zachowań.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4838
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 535 razy

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post23 maja 2018, o 17:25

tomekw1965,
- jeśli wszystko przebiegnie z godnie z planem i pogoda nie popsuje szyków, to do końca miesiąca powinno wszystko wrócić do normy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tomekw1965

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 maja 2018, o 10:59
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Galaxy S8

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post23 maja 2018, o 20:23

Dziękuję za informację.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości