Plus Forum • Zobacz wątek - Pakiet internetowy problem

Teraz jest 16 sie 2018, o 03:20

Zostaw Kontakt





Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19263
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1581 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post15 sty 2018, o 10:27

Brzozq,
Joanna_Plus napisał(a):Usługa GPRS jest włączona i widoczna pod kodem *101#?

Brzozq napisał(a):Nie jest widoczna.

Aktywacji dokonasz kodem *101*11*02#.
Brzozq napisał(a):Włączenie GPRS kosztuje?

Włączenie usługi jest bezpłatne.
Po tej czynności i przeprowadzeniu konfiguracji należy przelogować urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Brzozq

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 sty 2018, o 17:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Mix
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Pakiet internetowy problem

Post15 sty 2018, o 16:24

Brzozq napisał(a):Włączenie GPRS kosztuje?

Włączenie usługi jest bezpłatne.
Po tej czynności i przeprowadzeniu konfiguracji należy przelogować urządzenie (wył./wł.).[/quote]

Nadal nie działa
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3213
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 291 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post15 sty 2018, o 16:52

Brzozq,

Brzozq napisał(a):Nadal nie działa

jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Czy saldo konta jest aktualnie dodatnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Waniss

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 7 lut 2018, o 09:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Pnk bez limitu
  • Model telefonu: Samsung J5 2017 Sony E4

Internet

Post7 lut 2018, o 09:28

Witam. Piszę tutaj pierwszy raz i nie wiem czy w dobrym dziale. Jeżeli nie to przepraszam.
Mam problem z internetem na kartę od plusa. Moja taryfa to Pnk Bez Limitu i mam włączony pakiet 1 gb na 30 dni. Nie mogę go żadnym kodem wyłączyć. Może coś źle wpisuje? Czy możecie podać mi poprawny kod do wyłączenia internetu 1 GB w sieci Plus z taryfą Pnk bez limitu?
Ostatnio edytowano 7 lut 2018, o 10:11 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3614
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 274 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Internet

Post7 lut 2018, o 09:50

@ Waniss,

jeżeli to standardowy pakiet przewidziany dla tej taryfy to powinieneś go wyłączyć kodem: *136*00*12#.
Możesz również zalogować się do Plus Online lub aplikacji mobilnej i jeśli pakiet będzie widoczny to po prostu wyłączysz go.
W przypadku gdy kod nie zadziała lub pakiet w Plus Online będzie niewidoczny pozostaje Ci kontakt z DOK: 601 102 601 (opłata wg posiadanej taryfy) lub 2601 (opłata za całe połączenie 1,97 zł).
Offline
Avatar użytkownika

Waniss

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 7 lut 2018, o 09:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Pnk bez limitu
  • Model telefonu: Samsung J5 2017 Sony E4

Re: Pakiet internetowy problem

Post7 lut 2018, o 10:55

Dziękuję za odpowiedź. Wpisywałem ten kod rano i pisało, że promocja jest już nieaktywna lub ni była aktywowana, teraz przed chwilą przyszedł mi sms, że usługa została wyłączona. Nie wpisywałem żadnego kodu.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19263
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1581 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post7 lut 2018, o 11:16

Waniss,

pakiet nie jest już widoczny pod kodem 136#, tak? Jeżeli nie posiadasz innych pakietów na tym numerze, to pamiętaj o wyłączeniu transmisji danych, aby nie zostały naliczone jakieś dodatkowe koszty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Waniss

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 7 lut 2018, o 09:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Pnk bez limitu
  • Model telefonu: Samsung J5 2017 Sony E4

Re: Pakiet internetowy problem

Post7 lut 2018, o 13:42

Pakiet nie jest już widoczny. Wyłączyłem już dawno, bo w domu mam WiFi. Dziękuję bardzo za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

witcher86

Prawie PlusManiak

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): 14 lut 2014, o 08:18
  • Lokalizacja: Mrągowo
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Full abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy Note 8

Re: Pakiet internetowy problem

Post14 lut 2018, o 18:45

Witam,
Mam podobny problem z wyłączeniem pakietu.
Posiadam pakiet promocyjny w Ja + mix na 3GB Internetu i nie mogę go wyłączyć.

Gdy sprawdzam pakiety *136#
Pokazuje: "Ja + Internet 3GB 1"
Nie mogę żadnym kodem tego dezaktywowac.
Offline
Avatar użytkownika

krzyss79

Szalony PlusManiak

  • Posty: 227
  • Dołączył(a): 3 lut 2013, o 22:15
  • Lokalizacja: Małopolskie
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 18 razy
  • Moja taryfa: Ja+...
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 4

Re: Internet

Post14 lut 2018, o 22:07

Spróbuj tak
sl@w_es napisał(a):@ Waniss,


Możesz również zalogować się do Plus Online lub aplikacji mobilnej i jeśli pakiet będzie widoczny to po prostu wyłączysz go.
W przypadku gdy kod nie zadziała lub pakiet w Plus Online będzie niewidoczny pozostaje Ci kontakt z DOK: 601 102 601 (opłata wg posiadanej taryfy) lub 2601 (opłata za całe połączenie 1,97 zł).
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3213
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 291 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post15 lut 2018, o 10:21

Witaj witcher86,

czy udało się pakiet wyłączyć?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

witcher86

Prawie PlusManiak

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): 14 lut 2014, o 08:18
  • Lokalizacja: Mrągowo
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Full abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy Note 8

Re: Pakiet internetowy problem

Post15 lut 2018, o 18:39

Basia_Plus napisał(a):Witaj witcher86,

czy udało się pakiet wyłączyć?

Tak udało się wyłączyć za pomocą aplikacji mobilnej.
Dziękuję wszystkim. Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Margolb

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 26 lut 2018, o 16:41
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + na kartę
  • Model telefonu: Redmi 3s

Re: Pakiet internetowy problem

Post26 lut 2018, o 16:52

Witam, mam problem z pakietem internetu. Mam taryfę ja + na kartę i od kilku miesięcy korzystałam z pakietu ja + 1gb na 30 dni za 10 zł. Ostatnio zdarzyło się że moje konto straciło ważność i internet przestał działać. Po doładowania konta nadal jednak nie działa. Po wpisywaniu kodu *136# pojawiała się informacja że pakiet internetu jest aktywny do 8 marca (dziś 26 luty). Bardzo mi zależy na tym internecie więc wyłączyłam pakiet kodem *136*00*15# po czym aktywowałam raz jeszcze kodem *136*11*15#. Mimo to internet nadal nie działa.
Środki na koncie posiadam i konto jest aktywne.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19263
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1581 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post26 lut 2018, o 16:59

Witaj Margolb,
Margolb napisał(a):Po doładowania konta nadal jednak nie działa.

Jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? Model posiadanego telefonu, to ten podany w opisie profilu? Podaj proszę co aktualnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kod *136#? W jakiej technologii następuje połączenie (3G, LTE)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ogrod87

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 8 sty 2013, o 16:38
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: LG L90 II

Re: Pakiet internetowy problem

Post2 mar 2018, o 13:37

Podepnę się pod ten temat, bo nie mogę nic znaleźć.
Mam włączony cykliczny pakiet Ja + Internet 6GB (15 zł/miesiąc).
Kończy mi się pakiet, zostanie odnowiony pojutrze (04.03.2018).
Czy mogę jakoś go szybciej "zresetować", aby pobrało mi te 15 zł i był odnowiony pakiet?

Ewentualnie jakiś pakiet dokupić na te dwa dni? Potrzebuję pilnie internetu w telefonie i nie mogę pozwolić, by nie mieć.
Moja taryfa to JA + MIX
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości