Przeniesienie numeru do innej sieci.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj borys92,

w przypadku przeniesienia numeru saldo konta przepada.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Slawomir
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 22 mar 2018, o 23:47

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.

Post autor: Slawomir »

Po trzech miesiącach prób stwierdzam ze nie ma możliwości aby przenieść numer od innego operatora do sieci Plus na kartę. To tylko marketingowa sciema. :-x :-x :-x
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.

Post autor: Joanna_Plus »

Slawomir,

co takiego się stało?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
arcich
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 4 mar 2013, o 17:45

Przeniesienie numer do innej sieci - odrzucono

Post autor: arcich »

Witam,

złożyłem wniosek o przeniesienie numeru telefonu z Państwa sieci do sieci Play w tym tygodniu. Dzisiaj otrzymałem informację zwrotną, że przeniesienie mojego numeru nie było możliwe ponieważ typ usług we wniosku ( abonament lub numer na kartę) jest inny niż u Was w systemie.

Wniosek był składany w moim imieniu natomiast numer jest przypisany na moją Mamę. Jestem upoważniony do wykonywania wszelkich zmian, więc z tym problemem nie powinno być. Ponadto umowa z Wami wygasła z dniem wykorzystania wszystkich doładowań.

Przy składaniu wniosku o przeniesieniu numeru zaznaczyłem, że korzystam z oferty na kartę (doładowania). Moja obecna taryfa do JA+MIX

Co może być powodem odrzucenia wniosku ?
Ostatnio zmieniony 19 paź 2018, o 13:59 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj arcich,
arcich pisze:Wniosek był składany w moim imieniu natomiast numer jest przypisany na moją Mamę.
Przeniesienia może dokonać tylko właściciel numeru.
arcich pisze:Przy składaniu wniosku o przeniesieniu numeru zaznaczyłem, że korzystam z oferty na kartę (doładowania). Moja obecna taryfa do JA+MIX
To jest oferta kontraktowa, więc traktowana jest jak postpaid (abonament).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
arcich
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 4 mar 2013, o 17:45

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.

Post autor: arcich »

W takim razie bez względu na to iż wykonałem wszystkie doładowania dwa miesiące temu i umowa jest nieważna to i tak aby przenieść numer musi wlaściciel numeru osobiście złożyć taki wniosek? Czy osoba która ma upowaznienie nie może tego wykonać?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.

Post autor: Joanna_Plus »

arcich,
arcich pisze:W takim razie bez względu na to iż wykonałem wszystkie doładowania dwa miesiące temu i umowa jest nieważna to i tak aby przenieść numer musi wlaściciel numeru osobiście złożyć taki wniosek?
Zatem umowa została zakończona, ale właściciel nie uległ zmianie.
arcich pisze:Czy osoba która ma upowaznienie nie może tego wykonać?
To jest upoważnienie notarialne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pyzaczek
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 mar 2019, o 03:13

Wyrejestrowanie numeru plus i przejście do Orange na aboname

Post autor: pyzaczek »

Witam.
Jakiś czas temu chciałam przenieść numer narzeczonego z plusa na kartę do Orange na abonament. Niestety obecny operator sieci narzeczonego (plus) odrzucił prośbę przeniesienia numeru informując, że dane podane w Orange różnia się od danych podanych w plusie. Narzeczony niestety nie pamięta co mogło by być sprzeczne. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji?
Ostatnio zmieniony 18 mar 2019, o 09:54 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do właściwego działu.
QDO
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj pyzaczek,
pyzaczek pisze:Niestety obecny operator sieci narzeczonego (plus) odrzucił prośbę przeniesienia numeru informując, że dane podane w Orange różnia się od danych podanych w plusie.
Dobrze rozumiem, że u nas numer zarejestrowany jest na narzeczonego, a zawarcia umowy po przeniesieniu, chcesz dokonać Ty?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rozczarowanie
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 lip 2019, o 10:04

Problem z połączeniami wychodzącymi na konkretne numery

Post autor: Rozczarowanie »

Witam wszystkich,

Szukam pomocy przy rozwiązaniu, wydawać by się mogło dosyć prostego case'a - tylko z sieci Plus z numerów z ofertą MIX/na kartę nie ma możliwości połączenia się z konkretnymi numerami, które zostały przeniesione do konkretnego operatora. Problem ten nie występuje z numerów od innych operatorów oraz z numerów sieci Plus z taryfą abonamentową.
Mianownik wspólny: sieć Plus i taryfa prepaid

Pryz próbie połączenia się na te numery, połączenie jest od razu zrywane, brak komunikatów w słuchawce, na ekranie telefonu pojawia się komunikat "zakończono połączenie", dotyczy to również wysyłania SMSów.

Problem został zgłaszany dwukrotnie na infolinie Plusa bez żadnego rozwiązania - moje zgłoszenia są zamykane bez żadnej informacji zwrotnej. To naganne podejście działu technicznego zmusza mnie do kolejnych połączeń na infolinie, a tam od nowa muszę wałkować temat i odpowiadać na pytania typu "Czy sprawdzał Pan tę kartę SIM w innym smartphonie?"

Mam wrażenie, że żaden z pracowników nie potrafi wykonać prostej weryfikacji - spróbować połączyć się z numeru z Plusa w ofercie prepaid z numerami podanymi w zgłoszeniu. NIKT Z DZIAŁU TECHNICZNEGO NIE POTRAFI TEGO ZROBIĆ.

Sprawa ciągnie się już naprawdę długo i mam dosyć wydzwaniania na infolinię. Czy jest ktoś na forum kto mógłby mi pomóc? Powoli mam wrażenie, że jedyną możliwością rozwiązania sprawy będzie interwencja UKE :(


Pozdrawiam,
Rozczarowany Klient
Ostatnio zmieniony 30 lip 2019, o 11:11 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Rozczarowanie,
Rozczarowanie pisze:nie ma możliwości połączenia się z konkretnymi numerami, które zostały przeniesione do konkretnego operatora.
Jeżeli sytuacja występuje od momentu przeniesienia tych numerów, problem powinien zostać zgłoszony do operatora, do którego nastąpiło przeniesienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rozczarowanie
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 lip 2019, o 10:04

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.

Post autor: Rozczarowanie »

Jeżeli sytuacja występuje od momentu przeniesienia tych numerów, problem powinien zostać zgłoszony do operatora, do którego nastąpiło przeniesienie.
Nawet w sytuacji kiedy problem występuje tylko z numeraów z MIX i na karte? Z telefonu z abonamentu Plus mogę połączyć się prawidłowo, więc wskazuje to na problem w sieci Plus.

Dodam, że przy tych połączeniach w ogóle nie dochodzi do routingu, telefon zakańcza połączenie bez jakiegokolwiek komunikatu głosowego.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.

Post autor: Joanna_Plus »

Rozczarowanie,

tak
Joanna_Plus pisze: Jeżeli sytuacja występuje od momentu przeniesienia tych numerów
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rozczarowanie
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 lip 2019, o 10:04

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.

Post autor: Rozczarowanie »

@Joanna_Plus
Problem jest tylko z numerów z Plusa na kartę, od innych operatorów wszystko działa prawidłowo, a Ty odsyłasz mnie do operatora z którym nawet nie mam umowy, żebym tam zgłaszał problem?
Mam zastrzeżenia co do Twojej wiedzy w tym temacie, ale trudno, będę walczył na infolinii.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.

Post autor: Joanna_Plus »

Rozczarowanie,
Rozczarowanie pisze:nie ma możliwości połączenia się z konkretnymi numerami, które zostały przeniesione do konkretnego operatora.
Założyłam, że jest również jakaś inna, alternatywna forma kontaktu z właścicielem/użytkownikiem tych numerów (skoro wiadomo, że zostały one właśnie przeniesione), tym samym, że jest możliwości poinformowania go o dokonaniu takiego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ