Joanna_Plus pisze:jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia.
Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
copperhead90,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Teraz nie pojawia się żaden komunikat, po prostu nie ładuje strony, aplikacje działajace przez internet równiez nie działaja.
Pare dni temu wyskakiwał komunikat , ktory przekierowywał na strone plusa celem uzupełnienia środków na koncie.
Pare dni temu wyskakiwał komunikat , ktory przekierowywał na strone plusa celem uzupełnienia środków na koncie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
copperhead90,
po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) sytuacja nadal występuje? Ile aktualnie wynosi saldo konta?
po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) sytuacja nadal występuje? Ile aktualnie wynosi saldo konta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Oczywiście próbowałem wł/wył.
Saldo 0,03 PLN
Saldo 0,03 PLN
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
copperhead90,
saldo konta jest faktycznie bardzo niskie. Ono może w tym przypadku powodować takie utrudnienia. Prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
saldo konta jest faktycznie bardzo niskie. Ono może w tym przypadku powodować takie utrudnienia. Prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Mimo wszystko jest dodatnie.
#619218
#619218
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
copperhead90,
Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji tej sprawy.copperhead90 pisze:#619218
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
dziękuję
EDIT:
Nie wiem co było nie tak, ale już naprawione :)
raz jeszcze dziękuję!
EDIT:
Nie wiem co było nie tak, ale już naprawione :)
raz jeszcze dziękuję!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
copperhead90,
cieszę się, że już wszystko działa .
cieszę się, że już wszystko działa .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam, nie wiem czy ten problem był poruszany czy nie...
zgłaszałem kilka razy problem mailowo na BOK ale nie został nadal rozwiązany wiec może w końcu ktoś tutaj się tym zajmie.
Na starterach w ofercie na kartę w taryfie Internet na Kartę nie działa internet LTE przy próbie zestawienia połączenia z punktem dostępu APN: internet. Po zmianie na APN:plus działa prawidłowo lub przy wymuszeniu połączenia 3G.
nadmieniam iż w regulaminie usługi par3. pkt 11 jest zapis
11.Bonus obejmuje dostęp do Internetu poprzez Punkt Dostępu (APN): Internet oraz plus
na starterach wcześniejszych z taryfą ja+ internet na kartę problemu nie ma
bardzo proszę aby ktoś w końcu usunął ten problem gdyż wszystkie urządzenia (modemy, routery) są domyślnie skonfigurowane na apn:internet i takowy po włożeniu karty nie łączy się!
pozdrawiam
zgłaszałem kilka razy problem mailowo na BOK ale nie został nadal rozwiązany wiec może w końcu ktoś tutaj się tym zajmie.
Na starterach w ofercie na kartę w taryfie Internet na Kartę nie działa internet LTE przy próbie zestawienia połączenia z punktem dostępu APN: internet. Po zmianie na APN:plus działa prawidłowo lub przy wymuszeniu połączenia 3G.
nadmieniam iż w regulaminie usługi par3. pkt 11 jest zapis
11.Bonus obejmuje dostęp do Internetu poprzez Punkt Dostępu (APN): Internet oraz plus
na starterach wcześniejszych z taryfą ja+ internet na kartę problemu nie ma
bardzo proszę aby ktoś w końcu usunął ten problem gdyż wszystkie urządzenia (modemy, routery) są domyślnie skonfigurowane na apn:internet i takowy po włożeniu karty nie łączy się!
pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj kokosz84,
chodzi o taryfę Plus Elastyczna na Kartę?
chodzi o taryfę Plus Elastyczna na Kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
tak przepraszam nie doprecyzowałem - Plus Elastyczna na Kartę czyli aktualnie obowiązująca taryfaJoanna_Plus pisze:Witaj kokosz84,
chodzi o taryfę Plus Elastyczna na Kartę?
pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
kokosz84,
w przypadku tej taryfy, APN-em dedykowanym do LTE jest plus. Dziękuję za powyższą sugestię. Przekazałam ją dalej.
w przypadku tej taryfy, APN-em dedykowanym do LTE jest plus. Dziękuję za powyższą sugestię. Przekazałam ją dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 31 mar 2019, o 18:37
Aktywny pakiet a brak internetu
Witam co z tym mixem, mam wykupione pakiety, na koncie kase a gdy wchodzę w przeglądarke to wyskakuje mi komunikat że mam doładować konto.
Ostatnio zmieniony 1 kwie 2019, o 08:27 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Aktywny pakiet a brak internetu
@ grzegorzf90,
pakiety, kasa na koncie - OK, a jak z ważnością konta *100#?
pakiety, kasa na koncie - OK, a jak z ważnością konta *100#?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec