Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

copperhead90,
Joanna_Plus pisze:jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
copperhead90
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: copperhead90 »

Teraz nie pojawia się żaden komunikat, po prostu nie ładuje strony, aplikacje działajace przez internet równiez nie działaja.
Pare dni temu wyskakiwał komunikat , ktory przekierowywał na strone plusa celem uzupełnienia środków na koncie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

copperhead90,

po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) sytuacja nadal występuje? Ile aktualnie wynosi saldo konta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
copperhead90
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: copperhead90 »

Oczywiście próbowałem wł/wył.
Saldo 0,03 PLN
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

copperhead90,

saldo konta jest faktycznie bardzo niskie. Ono może w tym przypadku powodować takie utrudnienia. Prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
copperhead90
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: copperhead90 »

Mimo wszystko jest dodatnie.

#619218
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

copperhead90,
copperhead90 pisze:#619218
Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
copperhead90
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: copperhead90 »

dziękuję

EDIT:

Nie wiem co było nie tak, ale już naprawione :)

raz jeszcze dziękuję!
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

copperhead90,

cieszę się, że już wszystko działa :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kokosz84
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 18 wrz 2014, o 12:48

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: kokosz84 »

Witam, nie wiem czy ten problem był poruszany czy nie...
zgłaszałem kilka razy problem mailowo na BOK ale nie został nadal rozwiązany wiec może w końcu ktoś tutaj się tym zajmie.

Na starterach w ofercie na kartę w taryfie Internet na Kartę nie działa internet LTE przy próbie zestawienia połączenia z punktem dostępu APN: internet. Po zmianie na APN:plus działa prawidłowo lub przy wymuszeniu połączenia 3G.
nadmieniam iż w regulaminie usługi par3. pkt 11 jest zapis
11.Bonus obejmuje dostęp do Internetu poprzez Punkt Dostępu (APN): Internet oraz plus

na starterach wcześniejszych z taryfą ja+ internet na kartę problemu nie ma

bardzo proszę aby ktoś w końcu usunął ten problem gdyż wszystkie urządzenia (modemy, routery) są domyślnie skonfigurowane na apn:internet i takowy po włożeniu karty nie łączy się!


pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj kokosz84,

chodzi o taryfę Plus Elastyczna na Kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kokosz84
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 18 wrz 2014, o 12:48

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: kokosz84 »

Joanna_Plus pisze:Witaj kokosz84,

chodzi o taryfę Plus Elastyczna na Kartę?
tak przepraszam nie doprecyzowałem - Plus Elastyczna na Kartę czyli aktualnie obowiązująca taryfa

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

kokosz84,

w przypadku tej taryfy, APN-em dedykowanym do LTE jest plus. Dziękuję za powyższą sugestię. Przekazałam ją dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzegorzf90
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 31 mar 2019, o 18:37

Aktywny pakiet a brak internetu

Post autor: grzegorzf90 »

Witam co z tym mixem, mam wykupione pakiety, na koncie kase a gdy wchodzę w przeglądarke to wyskakuje mi komunikat że mam doładować konto.
Ostatnio zmieniony 1 kwie 2019, o 08:27 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Aktywny pakiet a brak internetu

Post autor: sl@w_es »

@ grzegorzf90,

pakiety, kasa na koncie - OK, a jak z ważnością konta *100#?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ