Dziś bardzo się rozczarowałem Plusem. W nocy była zmiana czasu i telefony nie przestawiły się na nowy czas. Okazało się, że Plus całkowicie zaprzestał dystrybucji aktualnego czasu poprzez sieć (NITZ).
O naprawienie tej funkcjonalności walczyliśmy w tym wątku i szczęśliwie udało się to naprawić w sieci Plus podczas modernizacji sieci w 2015 roku:
https://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=12700&start=30#p164807Ta funkcjonalność działała 26 kwi 2015 po modernizacji sieci i później przez wiele lat.
Dziś była zmiana czasu z letniego na zimowy i okazało się że telefony nie przestawiły się.
Po sprawdzeniu modemem i przejrzeniu co sieć przesyła na telefony/modemy okazało się, że już wcale nie przesyła sygnału czasu. Prośba o naprawę.
Testowałem na 2 telefonach i modemie oraz 3 kartach sim Plus/Aero2 więc to nie jest problem telefonu:
Alcatel OT-282 to prosty telefon tylko 2G dla seniora
Samsung Solid B2710 to prosty solidny telefon 2G/3G.
Huawei E3131-s2 - to prosty modem usb 2G/3G.
Prośba o nie pisanie że na smartfonie działa bo te ciągną czas z Internetu, a poza tym mają zapisaną datę zmiany czasu w pamięci więc przestawiają zegarek bez udziału sieci GSM.Technicznie uszkodzona funkcjonalność automatycznej aktualizacji czasu nazywa się NITZ:
Network Identity and Time Zone (NITZ)
Opcjonalna część oficjalnego standardu GSM fazy 2+
Lokalizacja BTS: Pułtusk, ul. Kolejowa 8 (komin PEC)
Prośba o interwencję, naprawę i informację kiedy będzie naprawione.