UJEMNE SALDO NA KONCIE.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Neekeo
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 lut 2021, o 13:44

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Neekeo »

ja również, napisałem reklamacje czekam na odpowiedz od plusa dam znac co z tego wyniknie pozdrawiam
Zawodowy Investor/Informatyk
Zawsze do pomocy! :D
lukassheep
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 lut 2021, o 15:07

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: lukassheep »

Dzień dobry.

Wasze salda przy moim to pikuś :D

Dziś przeglądałem instagram ogólnie internetową prasę poranną około 9:30 i przestały się ładować zdj. W tym czasie przyszedł sms o treści "Koncza Ci sie srodki na koncie. Pamietaj aby doladowac konto"

Pakiet aktywny więc spadła prędkość.

Patrzę w aplikacji ile mi pozostało GB do wykorzystania i oczywiście 0. Myślę ok doładuje konto. I tutaj jak grom z nieba, nogi z gumy nagle a saldo -3885 PLN !!! Plus elastyczny na katrę !!!

Czy załatwię to w BOK stacjonarnym? Czy lepiej przez Formularz?

Nie ukrywam poziom stresu +10.000 %
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj lukassheep,

sprawa jest w toku. Proszę jeszcze o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bootowalny
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 lut 2021, o 19:11

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: bootowalny »

Dzień dobry,

Mam dosyć świeżą kartę od Plusa kupioną nieco ponad miesiąc temu. Włożona do routera, aby korzystać z Internetu tam gdzie obecnie przebywam i nie mam stałego łącza. Dziś przestał działać, więc domyśliłem się, że wyczerpałem limit. Chciałem zasilić i także spotkałem się z 4 cyfrowym minusem.

Czy każde konto, które ma ten problem, należy zgłosić reklamację, czy biorąc pod uwagę, że wygląda to na nieodosobniony przypadek, tylko bardziej masowy problem, to wystarczy cierpliwie poczekać, aż problem zostanie rozwiązany?
Awatar użytkownika
Neekeo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2021, o 13:44

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Neekeo »

@bootowalny
Plus ma dzisiaj spore problemy z tego co pisała Pani Joanna wszystko powinno być za niedługo dobrze.
Ja np zgłosiłem reklamacje ale chyba to nie jest wymagane Pozdrawiam.
Zawodowy Investor/Informatyk
Zawsze do pomocy! :D
lukassheep
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 lut 2021, o 15:07

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: lukassheep »

Witam ponownie i poproszę o sprawne przeprowadzenie mojej reklamacji.
Wszelkie niezbędne dane podałem w mailu
nr sprawy to zapewne #2036390
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj bootowalny,
Joanna_Plus pisze:sprawa jest w toku.
Na tę chwilę czekamy jeszcze na zamknięcie wszystkich czynności z tym związanych.

Witaj lukassheep,
lukassheep pisze:#2036390
Poprosiłam o odpowiedź na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
studentcyrku
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 lut 2021, o 00:19

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: studentcyrku »

Dzień dobry,
Spotkałem się dziś z dość dziwną sytuacją, dostałem komunikat że kończą mi się środki na koncie a moje saldo wynosi -111,15 zł.
Problem jest w tym że do dzisiaj miałem pakiet w ramach pakietu 120GB na 3 miesiące. Pakiet został aktywowany 17 stycznia o godzinie 18:40. Natomiast dostałem SMS o tym że moje środki zostały wyczerpane o godzinie 18:08 i straciłem z konta 36 zł. W tym samym momencie również otrzymałem SMS że pakiet został wyłączony. Szkoda tylko, że wtedy jak już mi naliczyło ujemne saldo.

Rozmawiałem z Obsługą klienta na infolinii i dowiedziałem się tylko tyle że mój pakiet skończył się 17 stycznia i w teorii nie powinienem mieć tego pakietu do dziś. Co gorsza dowiedziałem się również że SMS o końcu pakietu nie dochodzą do mnie wcześniej ponieważ nie resetowałem telefonu zbyt długo co jest dla mnie ABSURDALNĄ sytuacji ponieważ nie spotkałem się z takim argumentem w żadnej innej sieci. Jak również z tym że według Pana z obsługi klienta to normalne że nie zostałem poinformowany wcześniej, że skończył mi się pakiet i że pobrało mi z konta całe pieniądze oraz naliczyło ujemne SALDO. Idąc tym twierdzeniem skoro nie zostałem poinformowany o końcu pakietu i normalne że dalej naliczało mi już normalne koszty to dlaczego nagle teraz odcięło mi Internet na ujemnym saldzie, przecież skoro klient nie jest o tym informowany to powinno albo wyłączyć transfer przy progu salda 0 zł albo naliczać ujemne saldo w nieskończoność.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj studentcyrku,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer zgłoszenia, to postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
studentcyrku
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 lut 2021, o 00:19

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: studentcyrku »

Witam ponownie i poproszę o sprawne przeprowadzenie mojej reklamacji.
Podałem wszystkie ważne informacje w formularzu.
nr sprawy to #2043839
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Basia_Plus »

Witaj studentcyrku,
studentcyrku pisze:nr sprawy to #2043839
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
f3niksio
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 lip 2021, o 00:10

ujemne saldo

Post autor: f3niksio »

MAM UJEMNE SALDO NA KONCIE (-129,40)!!! JAK TO MOŻLIWE, ŻEBY W TEL. NA KARTĘ, BEZ ABONAMENTU MIEĆ UJEMNE SALDO W WYSOKOŚCI 129,40 PLN??!? OD 4 DNI NIE MOGĘ UŻYWAĆ TELEFONU, WYKONYWAĆ POŁĄCZEŃ, WYSYŁAĆ SMSÓW Z POWODU BRAKU ŚRODKÓW NA KONCIE!!!, prosze o jak najszybszy zwrot moich pieniędzy i usunięcie ujemnego salda, nie do pojęcia to jest
Ostatnio zmieniony 10 paź 2022, o 10:13 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono wątki ten sam temat.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: ujemne saldo

Post autor: Ron »

Numer telefonu usuń z tematu i zrób zgłoszenie (Reklamację). W odpowiedzi dostaniesz numer zgłoszenia i możesz tutaj podać numer tego zgłoszenia.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: UJEMNE SALDO NA KONCIE.

Post autor: Joanna_Plus »

f3niksio,
Ron pisze: 9 paź 2022, o 18:58 zrób zgłoszenie (Reklamację).
Możesz skorzystać z tego formularza. W korespondencji należy zamieścić numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ