stan konta
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 lut 2020, o 12:52
Re: stan konta
Transmisja danych i do góry LTE wszystko niby ok, ale nie mogę załadować stron
wyskakuje ta witryna jest nieosiągalna serwer http://www.google.com"target="_blank potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź. Wypróbuj te rozwiązania sprawdź połączenie ERR_TIMED_OUT
A na aplikacji przykładowo Application Error The conection to the server was unsuccessful.
Tak jakby połączenie jest,ale siła sygnału jest chyba zbyt niska by cokolwiek działało...
wyskakuje ta witryna jest nieosiągalna serwer http://www.google.com"target="_blank potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź. Wypróbuj te rozwiązania sprawdź połączenie ERR_TIMED_OUT
A na aplikacji przykładowo Application Error The conection to the server was unsuccessful.
Tak jakby połączenie jest,ale siła sygnału jest chyba zbyt niska by cokolwiek działało...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
Asia_,
czyli podsumujmy: aktualnie saldo konta jest dodatnie (około 10 zł), w pakiecie jest ponad 9 GB i ta sytuacja zaczęła występować po wspomnianym doładowaniu, zgadza się?
czyli podsumujmy: aktualnie saldo konta jest dodatnie (około 10 zł), w pakiecie jest ponad 9 GB i ta sytuacja zaczęła występować po wspomnianym doładowaniu, zgadza się?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
Asia_,
to nie powinno mieć żadnego wpływu, ale spróbujmy jeszcze zresetować usługę GPRS (wył./wł.). Kod na dezaktywację *101*00*02#; ponowna aktywacja *101*11*02# oraz przeprowadzić ponowną konfigurację telefonu: https://ustaw.plus.pl/"target="_blank
Po tych czynnościach przeloguj proszę również urządzenie (wył./wł.).
to nie powinno mieć żadnego wpływu, ale spróbujmy jeszcze zresetować usługę GPRS (wył./wł.). Kod na dezaktywację *101*00*02#; ponowna aktywacja *101*11*02# oraz przeprowadzić ponowną konfigurację telefonu: https://ustaw.plus.pl/"target="_blank
Po tych czynnościach przeloguj proszę również urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
Asia_,
a w jakiej lokalizacji się znajdujesz?
a w jakiej lokalizacji się znajdujesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
Asia_,
nie widzę żadnych zgłoszeń z tego rejonu. Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację bezpośrednio na koncie numeru.
nie widzę żadnych zgłoszeń z tego rejonu. Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację bezpośrednio na koncie numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ