stan konta
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 paź 2013, o 09:30
stan konta
Witam! Od dawna nie mogę sprawdzić stanu mojego konta. Po wysłaniu sms *100# stan od kilku miesięcy jest taki sam zmienia się tylko data ważności konta. Chciałabym tez mieć możliwość sprawdzenia kosztów rozmów, ale nie wiem jak to zrobić.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
Witaj izabella1973,
czyli po wpisaniu kodu *100#, pojawia się zawsze ta sama wartość środków? Jak zasilasz konto, to po doładowaniu nadal widnieje tak sama kwota co przed zasileniem?
czyli po wpisaniu kodu *100#, pojawia się zawsze ta sama wartość środków? Jak zasilasz konto, to po doładowaniu nadal widnieje tak sama kwota co przed zasileniem?
Czy masz na myśli tę usługę: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3710?izabella1973 pisze:Chciałabym tez mieć możliwość sprawdzenia kosztów rozmów, ale nie wiem jak to zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 8 paź 2013, o 09:30
Re: stan konta
po zasileniu konto wzrasta, lecz nie maleje po wykonaniu rozmów i sms-ów
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
izabella1973,
a nie jest tak, że na koncie są aktywne promocje/pakiety w ramach których te połączenia/SMS-y są rozliczane, co tym samym nie powoduje pomniejszenia wartości salda głównego?
a nie jest tak, że na koncie są aktywne promocje/pakiety w ramach których te połączenia/SMS-y są rozliczane, co tym samym nie powoduje pomniejszenia wartości salda głównego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 8 paź 2013, o 09:30
Re: stan konta
problem jest taki że nie wiem, bo z umowy nie wynika jaka to taryfa czy są jakieś pakiety, a nie wiem jak to sprawdzić poza oczywiście wizytą w punkcie Plusa, ale mam trochę daleko
Re: Odp: stan konta
*121# *136# *147#
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
izabella1973,
za pomocą kodu *121# i *136# sprawdzisz aktywne pakiety i promocje.
za pomocą kodu *121# i *136# sprawdzisz aktywne pakiety i promocje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 8 paź 2013, o 09:30
Re: stan konta
Dziękuję bardzo! Już sprawdziłam i jest ok. Pozdrawiam
Po co informacje o stanie konta skoro to nie moje pieniądze.
Dzień dobry. Sprawdzając ważność konta i czas do doładowania widzę ciągle po zastosowaniu kodu, że stan konta dochodzi do 1000zł a konto ważnie jest jeszcze tylko np dwa dni. Po co na trzy cztery dni przed terminem przypominać o konieczności doładowania konta. Czy wymieniona kwota musi być pokazywana.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2019, o 11:59 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki.
Powód: Połączono wątki.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
Witaj amaryl556,
doprecyzuj proszę co konkretnie masz na myśli. Kod *100# ma nie pokazywać salda konta?
doprecyzuj proszę co konkretnie masz na myśli. Kod *100# ma nie pokazywać salda konta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: stan konta
Tak przecież są to pieniadze operatora. Wywiązuję się już po zakończeniu umowy i dalej doładowuję konto na rzecz Plusa by móc korzystać z usługJoanna_Plus pisze:Witaj amaryl556,
doprecyzuj proszę co konkretnie masz na myśli. Kod *100# ma nie pokazywać salda konta?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
amaryl556,
kod *100# służy do weryfikacji środków zgromadzonych na danym koncie. Jest to kwota, którą można wykorzystać na świadczone przez nas usługi. Sama ważność numeru jest widoczna po wpisaniu *125#.
kod *100# służy do weryfikacji środków zgromadzonych na danym koncie. Jest to kwota, którą można wykorzystać na świadczone przez nas usługi. Sama ważność numeru jest widoczna po wpisaniu *125#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: stan konta
Czyli jakie usługi? Jeżeli są środki na koncie to z nich można doładować numer czyż nie? Chyba że nic z tego nie rozumiem. Po każdym sprawdzeniu kodem 100 jest informacja do kiedy ważne jest konto.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
amaryl556,
Połączenia, SMS-y/MMS-y, aktywację pakietów/promocji, transmisję danych itp.amaryl556 pisze:Czyli jakie usługi?
Masz na myśli zasilenie innego konta? Posiadasz numer w ofercie Plus na Kartę czy Plus Mix?amaryl556 pisze:Jeżeli są środki na koncie to z nich można doładować numer czyż nie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: stan konta
Mam telefon w abonamencie. Żona ma w Mixie a ja jestem tylko osobą która doładowuje konto i sprawuje pieczę techniczno finansowa nad tym numerem.