stan konta

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Asia_
Nowy
Posty: 8
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 lut 2020, o 12:52

Re: stan konta

Post autor: Asia_ »

Transmisja danych i do góry LTE wszystko niby ok, ale nie mogę załadować stron
wyskakuje ta witryna jest nieosiągalna serwer http://www.google.com"target="_blank potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź. Wypróbuj te rozwiązania sprawdź połączenie ERR_TIMED_OUT
A na aplikacji przykładowo Application Error The conection to the server was unsuccessful.
Tak jakby połączenie jest,ale siła sygnału jest chyba zbyt niska by cokolwiek działało...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: stan konta

Post autor: Joanna_Plus »

Asia_,

czyli podsumujmy: aktualnie saldo konta jest dodatnie (około 10 zł), w pakiecie jest ponad 9 GB i ta sytuacja zaczęła występować po wspomnianym doładowaniu, zgadza się?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Asia_
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 12 lut 2020, o 12:52

Re: stan konta

Post autor: Asia_ »

Dokładnie tak.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: stan konta

Post autor: Joanna_Plus »

Asia_,

to nie powinno mieć żadnego wpływu, ale spróbujmy jeszcze zresetować usługę GPRS (wył./wł.). Kod na dezaktywację *101*00*02#; ponowna aktywacja *101*11*02# oraz przeprowadzić ponowną konfigurację telefonu: https://ustaw.plus.pl/"target="_blank
Po tych czynnościach przeloguj proszę również urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Asia_
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 12 lut 2020, o 12:52

Re: stan konta

Post autor: Asia_ »

Niestety nie pomogło.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: stan konta

Post autor: Joanna_Plus »

Asia_,

a w jakiej lokalizacji się znajdujesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Asia_
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 12 lut 2020, o 12:52

Re: stan konta

Post autor: Asia_ »

Budzisław Kościelny
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: stan konta

Post autor: Joanna_Plus »

Asia_,

nie widzę żadnych zgłoszeń z tego rejonu. Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację bezpośrednio na koncie numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Asia_
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 12 lut 2020, o 12:52

Re: stan konta

Post autor: Asia_ »

Dobrze, dziękuję.
ODPOWIEDZ