stan konta
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
amaryl556,
nie wiem zatem co dokładnie masz na myśli.
Zasilenia można zrealizować z numeru abonamentowego. Szczegóły tutaj.
Z salda numeru Plus Mix nie ma możliwości zasilenia innego konta (przekazania środków). Umowa na tym numerze jest już zrealizowana?
nie wiem zatem co dokładnie masz na myśli.
Zasilenia można zrealizować z numeru abonamentowego. Szczegóły tutaj.
Z salda numeru Plus Mix nie ma możliwości zasilenia innego konta (przekazania środków). Umowa na tym numerze jest już zrealizowana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: stan konta
Dziękuję. Odpowiadając: umowa w mixie została zrealizowana ponad rok temu, ale dalej doładowania następują na taką samą kwotę 30zł. Sprawdzając konto numeru w MixPlus zawsze mam komunikat: „stan konta i tu wymieniona jest kwota np. 834 zł. Konto ważne np. do 24.11.2019 r. do godz. 7.00” Czy z tej kwoty 834zł Operator nie może automatycznie pobrać takiej kwoty na doładowanie?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
amaryl556,
Jeżeli na tym numerze umowa jest już zrealizowana, to można przenieść go do oferty Plus na Kartę, gdzie mamy taką usługę jak Rok Ważności Konta, która polega na tym, że po jej włączeniu należy zasilić konto kwotą 5 zł i wówczas ważność numeru ustawia się na +365 dni. Czyli nie trzeba wówczas zasilać konta, a zgromadzone środki można wykorzystać np. na aktywację promocji.
Z jakich usług żona korzysta na tym numerze (połączenia, SMS-y, transmisja danych)?
Zerknij proszę na zestawienie pakietów i promocji w ofercie Plus na Kartę: viewtopic.php?f=99&t=17888. Może taryfa Plus Elastyczna na Kartę albo Nowy Plush spełniłaby oczekiwania małżonki.
Nie.amaryl556 pisze:Czy z tej kwoty 834zł Operator nie może automatycznie pobrać takiej kwoty na doładowanie?
Jeżeli na tym numerze umowa jest już zrealizowana, to można przenieść go do oferty Plus na Kartę, gdzie mamy taką usługę jak Rok Ważności Konta, która polega na tym, że po jej włączeniu należy zasilić konto kwotą 5 zł i wówczas ważność numeru ustawia się na +365 dni. Czyli nie trzeba wówczas zasilać konta, a zgromadzone środki można wykorzystać np. na aktywację promocji.
Z jakich usług żona korzysta na tym numerze (połączenia, SMS-y, transmisja danych)?
Zerknij proszę na zestawienie pakietów i promocji w ofercie Plus na Kartę: viewtopic.php?f=99&t=17888. Może taryfa Plus Elastyczna na Kartę albo Nowy Plush spełniłaby oczekiwania małżonki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: stan konta
Dziękuję. Prawie wszystko już wiem.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
amaryl556,
informacje jak dokonać migracji znajdziesz tutaj. W razie pytań czy wątpliwości - pisz proszę.
informacje jak dokonać migracji znajdziesz tutaj. W razie pytań czy wątpliwości - pisz proszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dziwny stan konta po przeniesieniu numeru do Plusa
Witam. Trzy dni temu przeniosłem numer do Plusa. Dzisiaj zauważyłem, że dzieją się dziwne rzeczy z moim stanem konta, za każdym razem gdy sprawdzam ile mam środków to pokazuje mi inną kwotę, i to w ciągu kilku minut: 10,98zł za chwile 10,91zł -- 28,33zł -- 10,10zł--- 26,52zł... Na koncie powinienem mieć rzeczywiście niecałe 30 zł. Dlaczego tak się dzieje???
Ostatnio zmieniony 3 lut 2020, o 18:03 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
Witaj allekama,
rozłącz proszę transmisję danych w telefonie, a następnie zweryfikuj saldo konta.
rozłącz proszę transmisję danych w telefonie, a następnie zweryfikuj saldo konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: stan konta
Joanna_Plus pisze:Witaj allekama,
rozłącz proszę transmisję danych w telefonie, a następnie zweryfikuj saldo konta.
Nie pomogło. Dalej pokazuje różne kwoty...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
allekama,
jeżeli transmisja danych jest cały czas wyłączona, widzisz zmienny stan konta pod kodem *100#?
jeżeli transmisja danych jest cały czas wyłączona, widzisz zmienny stan konta pod kodem *100#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: stan konta
Witam,
doładowałam telefon za 50 zł, stan konta wskazywał 67,49 pobrało mi za pakiet 25 zł.Internet słabiej działał. Po czym stan konta zaczął wskazywać 10,16. Nie pomaga wyłączenie i ponowne włączenie tel, oraz sprawdzanie stanu konta z transmisją danych czy też nie. Co mam zrobić?
Aktywna taryfa Nowy Plush
Aktywne usługi: LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms),Wideorozmowy, GPRS,Niski kredyt,SMS o koszcie,Roaming
Aktywne promocje:Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu(limit 9.88GB, w tym limit UE 2,65GB)
doładowałam telefon za 50 zł, stan konta wskazywał 67,49 pobrało mi za pakiet 25 zł.Internet słabiej działał. Po czym stan konta zaczął wskazywać 10,16. Nie pomaga wyłączenie i ponowne włączenie tel, oraz sprawdzanie stanu konta z transmisją danych czy też nie. Co mam zrobić?
Aktywna taryfa Nowy Plush
Aktywne usługi: LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms),Wideorozmowy, GPRS,Niski kredyt,SMS o koszcie,Roaming
Aktywne promocje:Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu(limit 9.88GB, w tym limit UE 2,65GB)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: stan konta
Nie, żeby się zalogować muszę mieć kod puk. Żeby go uzyskać muszę zadzwonić do Działu Obsługi Klienta?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
Asia_,
kod PUK możesz uzyskać kontaktując się telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. Wybierając tę drugą formę kontaktu, należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
kod PUK możesz uzyskać kontaktując się telefonicznie bądź mailowo z naszym BOK. Wybierając tę drugą formę kontaktu, należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: stan konta
Już wszystko znalazłam, dziękuję. Natomiast internet nadal nie działa, tylko aplikacja fb mi jako tako działa. To skutek pogody? Przedtem zawsze działał.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stan konta
Asia_,
a jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia?
a jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ