Zamówienie

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
michał1123
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 paź 2013, o 17:50

Zamówienie

Post autor: michał1123 »

Słyszałem, że przez online to pierwszy kurier odbiera dokumenty, dowód.
Sprawdzają to i dopiero wysyłają karty i telefony.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Zamówienie

Post autor: pepcia2 »

Nie. Kurierowi pokazujesz dowód i dokument uwierzytelniający jaki podałeś przy zamawianiu. Dajesz kopie i odbierasz przesyłkę. Jeśli coś sie nie zgadza to kurier nie wydaje Ci paczki ;-)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie

Post autor: Joanna_Plus »

michał1123,

rozumiem, że pytasz o zakup nowej aktywacji przez sklep internetowy. Umowa na osobę indywidualną czy firmę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michał1123
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 9 paź 2013, o 17:50

Re: Zamówienie

Post autor: michał1123 »

indywidualną nowa taryfa ta z pakietem na próbę internet.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie

Post autor: Joanna_Plus »

michał1123,

jeżeli na osobę indywidualną to wygląda to dokładnie tak jak napisała pepcia2. Informacje na ten temat znajdziesz też w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mango0211
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 26 sie 2018, o 10:09

dostarczenie zamowienia

Post autor: mango0211 »

czy macie jakies opoznienie w dostarczaniu zamowien ? zammowienie mialo byc dostarczone dzis natomiast nie dostalam numeru przewozowego a dwie panie na infolinii udziely mi dwoch roznych informacji .
Ostatnio zmieniony 28 sie 2018, o 13:17 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie

Post autor: Joanna_Plus »

mango0211,

w jakim kanale sprzedaży to zamówienie było realizowane? Chodzi może o sklep internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mango0211
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 26 sie 2018, o 10:09

Re: Zamówienie

Post autor: mango0211 »

tak chodzi o sklep internetowy
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie

Post autor: Joanna_Plus »

mango0211,

w powyższej sytuacji opisz proszę pokrótce sprawę i wraz z numerem zamówienia wyślij na adres esklep@plus.pl. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mango0211
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 26 sie 2018, o 10:09

Re: Zamówienie

Post autor: mango0211 »

[#236995]
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie

Post autor: Joanna_Plus »

mango0211,
mango0211 pisze:[#236995]
Przekazałam sprawę dalej :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mango0211
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 26 sie 2018, o 10:09

Re: Zamówienie

Post autor: mango0211 »

sytuacja z zamowieniem nadal nie zostala rozwiazana pomimo wielu rozmow i sprzedaza internetowa i wymiana email. zostal wygenerowany numer przewozowy ustalony termin na dzis sprzedaz internetowa twierdzi ze kurier odebral zamowienie natomiast wasza firma kurierska tnt twierdzi ze takiego zamowienia wogole nie odebrali. trocche to juz zaczyna byc irytujace. wczoraj dostalam sms ze dostalam bedzie z opoznieniem i bedzie to dzien 29.08 czyli dzisiejszy natomiast dzis na infolini sie dowiedzialam ze nie wiedza kiedy zostanie dostarczone zamowienie i ze najprawdopodobniej nie bedzie to dzien dzisiejszy . troche zaczynam zalowac ze wybralam ta siec,
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie

Post autor: Joanna_Plus »

mango0211,
mango0211 pisze:zostal wygenerowany numer przewozowy ustalony termin na dzis
Jaka informacja odnośnie tej przesyłki pojawia się na stronie przewoźnika?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ