Odzyskanie, reaktywacja numeru.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj darkclouds, witaj Trzyzet,
darkclouds pisze:numer sprawy to #1709608.
Trzyzet pisze: Numer sprawy #1709773
Poprosiłam o przyśpieszenie odpowiedzi na powyższe korespondencje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Trzyzet
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 1 wrz 2020, o 01:14

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Trzyzet »

Powinno się was tam ozłocić, wszystko załatwione w 3 godziny robocze! Dzięki wielkie!
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

Trzyzet,

super :-), ciesze się, że się udało :-) i były możliwości przywrócenia numeru :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darkclouds
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 31 sie 2020, o 21:01

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: darkclouds »

Trzyzet pisze:Powinno się was tam ozłocić, wszystko załatwione w 3 godziny robocze! Dzięki wielkie!
A ja nadal czekam, mimo, że napisałem wcześniej. Dostałem tylko formułkę:
Pani zgłoszenie reklamacyjne z dnia 31.08.2020 r. przekazałam do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.

Czy mogę liczyć na jeszcze jakąś odpowiedź dzisiaj, pani Joanno?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

darkclouds,

tak jak już pisałam, Twoje zgłoszenie również przekazałam dalej.
darkclouds pisze:Czy mogę liczyć na jeszcze jakąś odpowiedź dzisiaj, pani Joanno?
Jak długo zajmie weryfikacja sprawy tego niestety nie wiem, ale na pewno odpowiedzą najszybciej jak to tylko możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Trzyzet
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 1 wrz 2020, o 01:14

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Trzyzet »

darkclouds pisze: A ja nadal czekam, mimo, że napisałem wcześniej. Dostałem tylko formułkę:
Wysłałeś ticket do złego działu. W przypadku wyłączenia numeru trzeba kierować ticket do działu reklamacji. Jutro powinni ci ogarnąć :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

Trzyzet,

wiadomość wysłana przy użyciu formularza, "idzie" tam gdzie trzeba ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: g-rs »

Wyciągnąłem swój stary telefon z szuflady bo potrzebuję. Korzystałem z taryfy Ja + na kartę I. Ważność konta skończyła się prawie rok temu - dokładnie 10.10.2019r. Nigdy nie dostałem żadnego SMS-a o blokadzie numeru. Czy teraz, jeśli ponownie zasilę numer, konto stanie się znów aktywne?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Ron »

g-rs pisze:...Korzystałem z taryfy Ja + na kartę I. Ważność konta skończyła się prawie rok temu - dokładnie 10.10.2019r. Nigdy nie dostałem żadnego SMS-a o blokadzie numeru...
Jeśli tego dnia skończyła się ważność na połączenia wychodzące, to powinno działać, ponieważ zgodnie z Cennikiem Ja+ na kartę I okres karencji wynosi 365 dni od dnia zawieszenia konta.
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: g-rs »

Ron pisze: Jeśli tego dnia skończyła się ważność na połączenia wychodzące, to powinno działać, ponieważ zgodnie z Cennikiem Ja+ na kartę I okres karencji wynosi 365 dni od dnia zawieszenia konta.
Dziękuję za odpowiedź. Włączyłem RWK, doładowałem i można korzystać :-)

Przy okazji... Fajnie by było, gdyby w TYM wątku dopisać jeszcze okres karencji od daty zawieszenia konta dla każdej z taryf skoro jest on inny w różnych taryfach.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

g-rs,
g-rs pisze: Dziękuję za odpowiedź. Włączyłem RWK, doładowałem i można korzystać
Super :-).
Sugestię przekazałam autorce TEGO wątku ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rrafoss
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 paź 2020, o 18:23

Nowy Plush - zablokowanie karty sim :(

Post autor: rrafoss »

Spotkała mnie niemiła sytuacja. Zarejestrowałam dwa numery na kartę w sieci Plush, konkretnie w celu kontaktu z pacjentami na okres koronawirusa. Żeby nie blokować numeru stacjonarnego i żeby można było przesyłać zdjęcia itp. Co prawda nie wiemy ile to potrwa, ale mam nadzieję, że nie dwa lata, czyli czas na ogół najkrótszej umowy abonenckiej. Numery są zarejestrowane na spółkę z o.o., już w tym celu sama Pani Prezes musiała się udać do salonu. Przez tydzień wszystko było ok, natomiast w dniu dzisiejszym około godziny 12:00 zablokowali nam jeden z numerów.
Telefon do sieci dał nam tylko tyle, że usłyszeliśmy, że to z powodu nadmiernej ilości połączeń i po wytłumaczeniu przyjęto reklamację i kazano jeszcze raz ją wysłać mailem.
Połączeń było około 40 faktycznie, bo dzisiaj akurat jedna z Pań doktor ma tylko teleporady, ale to tylko jeden dzień w tygodniu rano, w pozostałe dni tych połączeń jest kilka, po południu i w weekendy nie ma ich wcale. To już nieważne najwidoczniej. To że na jutro mamy umówionych już pacjentów, którzy będą usiłowali się dodzwonić, wysłać mmsa albo tym podobne nikogo nie interesuje. 30 dni jest na rozpatrzenie reklamacji i tyle. Zawieszono numer na podstawie jednego dnia bez jakiejkolwiek wcześniejszej informacji i ostrzeżenia. Można było tylko wychodzące w takim razie zablokować, a tak nawet nie jesteśmy w stanie odebrać mmsa ani rozmowy. Bez komentarza…

Co można jeszcze zrobić w takiej sytuacji? Numer został już podany większej ilości osób, więc szybka zmiana numeru nie jest taka prosta.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2020, o 09:55 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

rrafoss,
rrafoss pisze:po wytłumaczeniu przyjęto reklamację i kazano jeszcze raz ją wysłać mailem.
Podaj mi proszę numer zagadnienia, który dotarł w wiadomości zwrotnej po wysłaniu wspomnianego maila.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rrafoss
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 20 paź 2020, o 18:23

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: rrafoss »

[#1796307]
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.

Post autor: Joanna_Plus »

rrafoss,

poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ