Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 mar 2021, o 17:31
karta sim
Witam została mi zablokowana karta Sim czy jest możliwosc jej odblokowania .
Proszę o pomoc
Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 22 mar 2021, o 17:56 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do wątku o podobnej tematyce.
Powód: przeniesienie postu do wątku o podobnej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Minionek,
czy karta SIM została dezaktywowana i nie loguje się już do sieci? To dwustronna blokada?
czy karta SIM została dezaktywowana i nie loguje się już do sieci? To dwustronna blokada?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy pewien numer jest dostępny do wzięcia.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj am-am-am,
w naszych punktach można zweryfikować czy istnieje możliwość zawarcia umowy z danym numerem.
w naszych punktach można zweryfikować czy istnieje możliwość zawarcia umowy z danym numerem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z kartą sim wybrany numer jest niedostępny
Na początku nowego roku kupiłam karte sim była ona doładowywana raz. Teraz gdy ktoś próbuje się do mnie dodzwonić jest komunikat ,,wybrany numer jest niedostępny". Czym to jest spowodowane i jak temu zaradzić?
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2021, o 09:37 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Problem z kartą sim wybrany numer jest niedostępny
@_Klaudia_,
Potrzebne jest więcej informacji:
1. Kiedy dokładnie było zrobione doładowanie i na jaką kwotę?
2. Jaką posiadasz taryfę?
3. Kiedy ostatnio można było się połączyć?
Potrzebne jest więcej informacji:
1. Kiedy dokładnie było zrobione doładowanie i na jaką kwotę?
2. Jaką posiadasz taryfę?
3. Kiedy ostatnio można było się połączyć?
Re: Problem z kartą sim wybrany numer jest niedostępny
Doładowanie było robione w połowie stycznia na kwotę 5 zł. Kupiłam standardową kartę.
Re: Problem z kartą sim wybrany numer jest niedostępny
Ważność konta na połączenia wychodzące po doładowaniu za 5 zł wynosi 5 dni. Ważność usług przychodzących 95 dni. (taryfa Plus Elastyczna, Prosto na Kartę). Powyższe dotyczy doładowania po dacie 08.01.2021
Doładowanie (5zł) przed 08.01 ustawiało ważność konta na połączenia przychodzące:
Plus Elastyczna - 50 dni (okres karencji wynosił 45 dni od chwili zawieszenia konta na połączenia wychodzące
Prosto na Kartę - 75 dni (okres karencji wynosił 70 dni od chwili zawieszenia konta na połączenia wychodzące)
Standardowa karta, także posiada taryfę j/w.
Najlepiej będzie zrobić zgłoszenie, czy istnieje możliwość przywrócenia numeru telefonu do sieci.
Wykonane były z tej karty jakiekolwiek połączenia/SMS ? Próbowałaś teraz doładować konto za 5 zł ?
Doładowanie (5zł) przed 08.01 ustawiało ważność konta na połączenia przychodzące:
Plus Elastyczna - 50 dni (okres karencji wynosił 45 dni od chwili zawieszenia konta na połączenia wychodzące
Prosto na Kartę - 75 dni (okres karencji wynosił 70 dni od chwili zawieszenia konta na połączenia wychodzące)
Standardowa karta, także posiada taryfę j/w.
Najlepiej będzie zrobić zgłoszenie, czy istnieje możliwość przywrócenia numeru telefonu do sieci.
Wykonane były z tej karty jakiekolwiek połączenia/SMS ? Próbowałaś teraz doładować konto za 5 zł ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
_Klaudia_,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje jak wygląda sytuacja i czy istnieje możliwość odblokowania tego numeru.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje jak wygląda sytuacja i czy istnieje możliwość odblokowania tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzień dobry,
proszę o pomoc w odblokowaniu numeru,
konto ostatni raz doładowywałem w sierpniu 2020 - 50 PLN, wcześniej aktywowałem promocje rok ważności konta - 27.04.2020.
Numer zgłoszenia - 2181226
dziękuję
Maciej
proszę o pomoc w odblokowaniu numeru,
konto ostatni raz doładowywałem w sierpniu 2020 - 50 PLN, wcześniej aktywowałem promocje rok ważności konta - 27.04.2020.
Numer zgłoszenia - 2181226
dziękuję
Maciej
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj math36,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższą korespondencję.math36 pisze:Numer zgłoszenia - 2181226
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam, prosiłbym o pomoc w odblokowaniu numeru.
Numer zgłoszenia: 2182556
Z góry dziękuję.
Numer zgłoszenia: 2182556
Z góry dziękuję.
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam, prosiłbym o pomoc w odblokowaniu numeru w celu dokonania doładowania.
Numer zgłoszenia: 2183054
Z góry dziękuję.
Numer zgłoszenia: 2183054
Z góry dziękuję.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj HM19, witaj szyna4,
uzyskałam informacje, iż odpowiedzi na powyższe korespondencje są już na waszych skrzynkach.
uzyskałam informacje, iż odpowiedzi na powyższe korespondencje są już na waszych skrzynkach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzień Dobry.
Uprzejmie proszę o pomoc. Dwa razy wysyłałam formularz kontaktowy otrzymując następującą informację : "Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana. W ciągu kilku minut otrzymasz potwierdzenie wysłania wiadomości na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Ze względu na ustawienia niektórych programów pocztowych, odpowiedź może trafić do folderu SPAM.
Niestety żadna wiadomość zwrotna ani w dniu 27.04.2021 ani w dniu dzisiejszym do mnie nie dotarła. A sprawa dotyczy reaktywacji numeru.
Uprzejmie proszę o pomoc. Dwa razy wysyłałam formularz kontaktowy otrzymując następującą informację : "Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana. W ciągu kilku minut otrzymasz potwierdzenie wysłania wiadomości na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Ze względu na ustawienia niektórych programów pocztowych, odpowiedź może trafić do folderu SPAM.
Niestety żadna wiadomość zwrotna ani w dniu 27.04.2021 ani w dniu dzisiejszym do mnie nie dotarła. A sprawa dotyczy reaktywacji numeru.