Przekazałam prośbę o przyspieszenie realizacji tej sprawy.Ola9595 pisze:Bardzo proszę o przyspieszenie realizacji zgłoszenia, jesli to możliwe.
Numer zgłoszenia #513221
Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Ola9595,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Odzyskanie, reaktywacja numeru na kartę
Witam,
zwracam się z ogromną prośbą o pomoc w procesie odzyskania numeru telefonu na kartę. Telefon ten służy głównie do odbierania połączeń przychodzących, ponieważ miałem równocześnie drugi do dzwonienia. W tym miesiącu planowałem podpisać tym numerem umowę na abonament, jednak przeoczyłem, że mija 365 dniowy okres karencji i numer został odłączony. Numer podawałem wielu osobą dlatego ważne jest dla mnie odzyskanie tego numeru. Wyłączenie usług nastąpiło 9 lutego. Bardzo proszę o pomoc oraz wskazówki w jaki sposób można ponownie aktywować numer, jak wyglądają procedury.
Będę niezmiernie wdzięczny za wszystkie informacje i kroki poczynione w mojej sprawie...
pozdrawiam
zwracam się z ogromną prośbą o pomoc w procesie odzyskania numeru telefonu na kartę. Telefon ten służy głównie do odbierania połączeń przychodzących, ponieważ miałem równocześnie drugi do dzwonienia. W tym miesiącu planowałem podpisać tym numerem umowę na abonament, jednak przeoczyłem, że mija 365 dniowy okres karencji i numer został odłączony. Numer podawałem wielu osobą dlatego ważne jest dla mnie odzyskanie tego numeru. Wyłączenie usług nastąpiło 9 lutego. Bardzo proszę o pomoc oraz wskazówki w jaki sposób można ponownie aktywować numer, jak wyglądają procedury.
Będę niezmiernie wdzięczny za wszystkie informacje i kroki poczynione w mojej sprawie...
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 lut 2019, o 09:27 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj ziom4445,
prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje jak wygląda sytuacja i czy istnieje możliwość przywrócenia tego numeru.
prześlij opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje jak wygląda sytuacja i czy istnieje możliwość przywrócenia tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Reklamacja 5xxxxxxxx - prosba o przywrócenie nowa aktywacje
Witam. Posiadalem u Panstwa numer telefonu. Niestety bardzo ciezko zachorowalem i numer zostal zdezaktywowany - bylem w spiaczce i po wybudzeniu calkowicie sparalizowany aktualnie posiadam 1 grupe inwalidzka i calkowita niezdolnosc do pracy - ze wzgledu na amnezje utracilem dostep do konta Google i jedyna mozliwoscia odzyskania do niego dostepu jest dostep do numeru telefonu - posiadam na nim całe swoje życie i wszystkie kontakty które utracilem. Interesuje mnie oferta bez limitu i bez zobowiazan z Internetem min 10gb. Bardzo prosze o nowa aktywacje na numerze 5xxxxx lub zwrot numeru do operatora macierzystego tj. Play. Za ten numer gdy go kupowalem zaplacilem 300zl jest on dla mnie bardzo cenny.
Bardzo prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji. Karte SIM prosze o wyslanie na mój adres w wypadku pozytywnego załatwienia sprawy, mozliwy tez odbior w salonie w Dabrowie Gorniczej lub Katowicach.
Pozdrawiam
RXXXX XXXXXXXXXX
Tel: 5xx xxx xxx
Bardzo prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji. Karte SIM prosze o wyslanie na mój adres w wypadku pozytywnego załatwienia sprawy, mozliwy tez odbior w salonie w Dabrowie Gorniczej lub Katowicach.
Pozdrawiam
RXXXX XXXXXXXXXX
Tel: 5xx xxx xxx
Ostatnio zmieniony 19 lut 2019, o 10:48 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Ukrycie numerów telefonów i danych osobowych. W trosce o Twoje bezpieczeństwo edytowaliśmy ten post. Były w nim Twoje dane. Zadbaj o swoje bezpieczeństwo, nie podawaj danych w Internecie. Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Ukrycie numerów telefonów i danych osobowych. W trosce o Twoje bezpieczeństwo edytowaliśmy ten post. Były w nim Twoje dane. Zadbaj o swoje bezpieczeństwo, nie podawaj danych w Internecie. Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Rafal93,
to był numer w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix czy Plus Abonament? Od jak dawna ten numer jest nieaktywny?
to był numer w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix czy Plus Abonament? Od jak dawna ten numer jest nieaktywny?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Reaktywacja numeru
Dzien dobry,
Numer po zakonczeniu umowy w lutym 2019 zostal zarejstrowany po 17.02.2019 na moja osobe w ofercie prepaid i czekalem na oferte z Huawei P30 w celu ponownej aktywacji ale nie dokonalem zasilenia karty po rejestracji i numer w dniu 23 lub 24.03.2019 zostal zdeaktywowany. W dniu 21.03.2019 mialem polaczenie przychodzace.
Prosze o informacje czy jest mozliwosc przywrocenia numeru.
Oczywscie nadmienie, ze jestem wieloletnim uzytkownikiem tego numeru i taka strata to bolesna sytuacja.
Zlozylem w dniu dzisiejszym reklamacje na bok@plus.pl z prosba o reaktywacje numeru.
Czytajac watki na forum postanowilem zapytac czy jest szansa poprawienia szans na reaktywacje z Państwa pomocą.
Dziekuje z gory za chec pomocy.
Pozdrowienia
Piotr
Numer po zakonczeniu umowy w lutym 2019 zostal zarejstrowany po 17.02.2019 na moja osobe w ofercie prepaid i czekalem na oferte z Huawei P30 w celu ponownej aktywacji ale nie dokonalem zasilenia karty po rejestracji i numer w dniu 23 lub 24.03.2019 zostal zdeaktywowany. W dniu 21.03.2019 mialem polaczenie przychodzace.
Prosze o informacje czy jest mozliwosc przywrocenia numeru.
Oczywscie nadmienie, ze jestem wieloletnim uzytkownikiem tego numeru i taka strata to bolesna sytuacja.
Zlozylem w dniu dzisiejszym reklamacje na bok@plus.pl z prosba o reaktywacje numeru.
Czytajac watki na forum postanowilem zapytac czy jest szansa poprawienia szans na reaktywacje z Państwa pomocą.
Dziekuje z gory za chec pomocy.
Pozdrowienia
Piotr
Ostatnio zmieniony 25 mar 2019, o 11:09 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj pikalema,
Otrzymałeś już odpowiedź na tę korespondencję?pikalema pisze:Zlozylem w dniu dzisiejszym reklamacje na bok@plus.pl z prosba o reaktywacje numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Joanno,
otrzymałem maila 23/03/2019 20:18 z potwierdzeniem przyjecia wiadomośći mail, dzisiaj 25 March 2019 09:58 otrzymałem maila z prośba o podanie adresu korespondencyjnego w celu przyjęcia reklamacji.
otrzymałem maila 23/03/2019 20:18 z potwierdzeniem przyjecia wiadomośći mail, dzisiaj 25 March 2019 09:58 otrzymałem maila z prośba o podanie adresu korespondencyjnego w celu przyjęcia reklamacji.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
pikalema,
zatem prośba o odpowiedź na tę wiadomość.
zatem prośba o odpowiedź na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Odpowiedziałem.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
pikalema,
podaj mi proszę numer zagadnienia, to poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
podaj mi proszę numer zagadnienia, to poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
[#697178]
Dziękuje za działania.
Dziękuje za działania.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
pikalema,
przekazałam sprawę dalej.
przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Joanno,
otrzymalem odpowiedź:
Polkomtel Sp. z o.o. - Reklamacje
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
NIP 527-10-37-727
Warszawa, 25 marca 2019 r.
Znak: xxxx
Nr tel. 503 XXX XXX
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 25.3.2019 r. informuję, iż szczegółowo zapoznałem się z opisaną sprawą.
Wyjaśniam, iż 16.2.2019 r. nastąpiła konwersja Pana numeru z oferty abonamentowej do usługi Plus na Kartę. Zgodnie z Regulaminem Promocji „Przejście z Plusa Abonament do JA+NA KARTĘ” Abonent ma 30 dni na zasilenie swojego konta kwotą dowolną oraz dokonanie rejestracji numeru zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel – Na Kartę. W związku z tym, iż zasilenie ww. nie nastąpiło w określonym czasie tj. 30 dni, numer nie został objęty powyższą ofertą.
W świetle powyższego, 18.3.2019 r. nastąpiło zaprzestanie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel dla Pana numeru.
Tym samym Polkomtel nie ma podstaw do wznowienia świadczenia usług dla ww. numeru.
Z poważaniem
Marcin XXX
Doradca Klienta
Czy jest jeszcze jakaś droga do przywrócenia numeru?
otrzymalem odpowiedź:
Polkomtel Sp. z o.o. - Reklamacje
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
NIP 527-10-37-727
Warszawa, 25 marca 2019 r.
Znak: xxxx
Nr tel. 503 XXX XXX
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 25.3.2019 r. informuję, iż szczegółowo zapoznałem się z opisaną sprawą.
Wyjaśniam, iż 16.2.2019 r. nastąpiła konwersja Pana numeru z oferty abonamentowej do usługi Plus na Kartę. Zgodnie z Regulaminem Promocji „Przejście z Plusa Abonament do JA+NA KARTĘ” Abonent ma 30 dni na zasilenie swojego konta kwotą dowolną oraz dokonanie rejestracji numeru zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel – Na Kartę. W związku z tym, iż zasilenie ww. nie nastąpiło w określonym czasie tj. 30 dni, numer nie został objęty powyższą ofertą.
W świetle powyższego, 18.3.2019 r. nastąpiło zaprzestanie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel dla Pana numeru.
Tym samym Polkomtel nie ma podstaw do wznowienia świadczenia usług dla ww. numeru.
Z poważaniem
Marcin XXX
Doradca Klienta
Czy jest jeszcze jakaś droga do przywrócenia numeru?
Ostatnio zmieniony 25 mar 2019, o 17:28 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numeru sprawy oraz danych osobowych.
Powód: Ukrycie numeru sprawy oraz danych osobowych.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
pikalema,
Niestety nie .pikalema pisze:Czy jest jeszcze jakaś droga do przywrócenia numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ