prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, sprawdzą czy istnienie możliwość odblokowania go.
Tutaj podaj numer zgłoszenia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Postaram się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
spotykając się z podobnym problemem co inni użytkownicy w tym wątku, znajdując go i śledząc, po odbiciu się od punktu stacjonarnego oraz infolinii, jestem pod pozytywnym wrażeniem ilości kompetentnie i sprawnie rozwiązanych spraw. Zgłoszenie wysłałem za pomocą formularza https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us jak polecają tutaj Specjaliści Plusa. Opisując sprawę zablokowanego numeru precyzyjnie i jasno, załączając wszelkie wymagane dane. Numer sprawy to [#2234974], jeżeli istnieje możliwość przyspieszenia procedury, byłbym bardzo wdzięczny.
Skorzystalem jeszcze z ponizszej procedury i... mam spokojna glowe na rok.
Pozdrawiam Pania Joanne
Plus pozwala swoim klientom na włączenie usługi „Rok ważności konta”.
Usługę można włączyć kodem USSD *136*11*18# i kosztuje ona 10 zł.
Po aktywowaniu kodu nalezy jeszcze doladowac konto za min 5zl.
KonradJ pisze:(...) Plus pozwala swoim klientom na włączenie usługi „Rok ważności konta”.
Usługę można włączyć kodem USSD *136*11*18# i kosztuje ona 10 zł.
Po aktywowaniu kodu nalezy jeszcze doladowac konto za min 5zl.
Wszystko co piszesz to prawda, ale czuję się zobowiązany uzupełnić Twoją wypowiedź.
W nowszych taryfach (od taryfy Ja + Na Kartę) Operator oferuje usługę RWK za darmo; wystarczy ją aktywować, a następnie doładować konto za minimum 5 zł.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec