Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 sie 2021, o 19:14
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
prosze o pomoc w odzyskaniu numeru na karte bardzo mi zalezy
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam.
Nie korzystam czesto z tego nr bo jestem teraz za granicą.
Próbowałem doładować konto i dostalem informacje ze nie moge doladowa konta na ten nr.
Jeżeli jest to mozliwe to prosiłbym o pomoc
69xxxxxxx.
Pozdrawiam i życzę milej pracy
Nie korzystam czesto z tego nr bo jestem teraz za granicą.
Próbowałem doładować konto i dostalem informacje ze nie moge doladowa konta na ten nr.
Jeżeli jest to mozliwe to prosiłbym o pomoc
69xxxxxxx.
Pozdrawiam i życzę milej pracy
Ostatnio zmieniony 12 sie 2021, o 09:52 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numeru telefonu.
Powód: Ukrycie numeru telefonu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Ciekawy1, adrianziuzia,
prześlijcie proszę za pośrednictwem tego formularza krótki opis sytuacji. W wiadomości należy podać numery oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Nasi pracownicy zweryfikują wówczas czy istnieje możliwość odblokowania tych numerów.
prześlijcie proszę za pośrednictwem tego formularza krótki opis sytuacji. W wiadomości należy podać numery oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Nasi pracownicy zweryfikują wówczas czy istnieje możliwość odblokowania tych numerów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 sie 2021, o 19:14
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
prosze o info czy i w jaki sposob moge zakupic nowa karte sim bowiem starej juz nie posiadam a numer wlasnie zostal reaktywowany
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Możliwość reaktywacji numeru na kartę
Dzień dobry,
Mój problem został cudownie załatwiony i bardzo bardzo dziękuję!
Mój problem został cudownie załatwiony i bardzo bardzo dziękuję!
Ostatnio zmieniony 13 sie 2021, o 18:23 przez alyssa, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Sprawa została pozytywnie rozpatrzona, oba numery funkcjonują. Jesteśmy z żoną bezgranicznie wdzięczni...nigdy nie wolno tracić nadzieji.
Pozdrawiamy i życzymy dalszych sukcesów w uszczęśliwianiu abonentów
z podziękowaniami
misiowaty
Pozdrawiamy i życzymy dalszych sukcesów w uszczęśliwianiu abonentów
z podziękowaniami
misiowaty
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
misiowaty,
i jaki dobry news w piątkowy, słoneczny poranek . Super, cieszę się ze szczęśliwego finału sprawy.
i jaki dobry news w piątkowy, słoneczny poranek . Super, cieszę się ze szczęśliwego finału sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam, pytanie jest takie, czy da się odzyskać numer, który utraciło się w zeszłym roku miesiąca Maja.
Pandemia zrobiła nie lada zamieszanie i z takich, a nie innych powodów, nie miałem możliwości zadbać o utracony numer.
Bardzo mi zależy na odzyskaniu tego numeru, ponieważ był od podpisany pod wiele aplikacji w tym bankowych (i to jest największy problem) i miałem ten numer od długiego czasu (była nawet zmieniana taryfa z innego operatora).
Czy jest możliwość odzyskania takiego numeru tak późno. Do numeru nie da się dodzwonić, więc zakładam, że nie został jeszcze wprowadzony w pulę na nowo.
Z góry dziękuję za odpowiedź i liczę na pozytywne rozpatrzenie tego zaniedbania.
EDIT:
Wypełniłem formularz z pomocą, jednak nie wpisałem numeru w samej wiadomości, a w pole numeru dotyczącego sprawy. Czy muszę, jeszcze raz posłać zapytanie na formularzu?
Numer odpowiedzi jaki otrzymałem to #2382263
Pandemia zrobiła nie lada zamieszanie i z takich, a nie innych powodów, nie miałem możliwości zadbać o utracony numer.
Bardzo mi zależy na odzyskaniu tego numeru, ponieważ był od podpisany pod wiele aplikacji w tym bankowych (i to jest największy problem) i miałem ten numer od długiego czasu (była nawet zmieniana taryfa z innego operatora).
Czy jest możliwość odzyskania takiego numeru tak późno. Do numeru nie da się dodzwonić, więc zakładam, że nie został jeszcze wprowadzony w pulę na nowo.
Z góry dziękuję za odpowiedź i liczę na pozytywne rozpatrzenie tego zaniedbania.
EDIT:
Wypełniłem formularz z pomocą, jednak nie wpisałem numeru w samej wiadomości, a w pole numeru dotyczącego sprawy. Czy muszę, jeszcze raz posłać zapytanie na formularzu?
Numer odpowiedzi jaki otrzymałem to #2382263
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Piotr O S,
Nie, nie ma takiej potrzeby.Piotr O S pisze:Wypełniłem formularz z pomocą, jednak nie wpisałem numeru w samej wiadomości, a w pole numeru dotyczącego sprawy. Czy muszę, jeszcze raz posłać zapytanie na formularzu?
Poprosiłam o weryfikację i odpowiedź na tę wiadomość.Piotr O S pisze:Numer odpowiedzi jaki otrzymałem to #2382263
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Otrzymałem już odpowiedź, bardzo szybka pomoc. Dziękuję.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Piotr O S,
cieszę się, że mogliśmy pomóc .
cieszę się, że mogliśmy pomóc .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dzień dobry,
Byłby wdzięczny za wsparcie zgłoszenia nr 2399448. Nie używałem polskiej karty SIM od kwietnia i niestety w międzyczasie doszło do deaktywacji numeru.
Z góry dziękuję!
Byłby wdzięczny za wsparcie zgłoszenia nr 2399448. Nie używałem polskiej karty SIM od kwietnia i niestety w międzyczasie doszło do deaktywacji numeru.
Z góry dziękuję!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj tomasz_k,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia.tomasz_k pisze:Byłby wdzięczny za wsparcie zgłoszenia nr 2399448
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam!
Jak inni wyżej, również uprzejmie proszę o pomoc w podobnej sprawie. Formularz zgłoszeniowy został wypełniony, a numer zgłoszenia to 2421621. Jestem klientem Plusa od przeszło 20 lat, zaczynając od ofert na kartę, przez mix'y, po ostatecznie numery abonamentowe od prawie 10 lat. I niestety nawet z taką historią zaliczyłem wtopę dla dodatkowego numeru na kartę, który posiadam od prawie 5 lat, a który służył dotychczas głównie do odbierania połączeń od kontrahentów. Pandemia zrobiła "swoje", że kontakt był nikły i zawieszono tymczasowo działalność. Jednocześnie zapomniano o kolejnym doładowaniu w przeświadczeniu, że mamy wciąż aktywny "rok ważności konta". I właśnie teraz wszystko wyszło. Uprzejmie proszę o pomoc, gdyż bardzo nam zależy na tym numerze, a od utraty możliwości automatycznej reaktywacji upłynęło niecałe 1,5 miesiąca (tj. od 27 lipca). Ty bardziej wierzę, że nie będzie z tym problemu. Wszelkie wymagane dane przekazano w formularzu!
Pozdrawiam
Jak inni wyżej, również uprzejmie proszę o pomoc w podobnej sprawie. Formularz zgłoszeniowy został wypełniony, a numer zgłoszenia to 2421621. Jestem klientem Plusa od przeszło 20 lat, zaczynając od ofert na kartę, przez mix'y, po ostatecznie numery abonamentowe od prawie 10 lat. I niestety nawet z taką historią zaliczyłem wtopę dla dodatkowego numeru na kartę, który posiadam od prawie 5 lat, a który służył dotychczas głównie do odbierania połączeń od kontrahentów. Pandemia zrobiła "swoje", że kontakt był nikły i zawieszono tymczasowo działalność. Jednocześnie zapomniano o kolejnym doładowaniu w przeświadczeniu, że mamy wciąż aktywny "rok ważności konta". I właśnie teraz wszystko wyszło. Uprzejmie proszę o pomoc, gdyż bardzo nam zależy na tym numerze, a od utraty możliwości automatycznej reaktywacji upłynęło niecałe 1,5 miesiąca (tj. od 27 lipca). Ty bardziej wierzę, że nie będzie z tym problemu. Wszelkie wymagane dane przekazano w formularzu!
Pozdrawiam