to w tym przypadku blokada będzie następowała po 45 dniach od zablokowania połączeń wychodzących:
Okres karencji dla Abonentów Na Kartę korzystających z taryfy Plus Elastyczna na Kartę upływa w 45 dniu od chwili zawieszenia konta z powodu zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących lub wyczerpania jego wartości.
Joanna_Plus pisze:to w tym przypadku blokada będzie następowała po 45 dniach od zablokowania połączeń wychodzących:
Okres karencji dla Abonentów Na Kartę korzystających z taryfy Plus Elastyczna na Kartę upływa w 45 dniu od chwili zawieszenia konta z powodu zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących lub wyczerpania jego wartości.
OK, dziękuję za wyjaśnienie - teraz rozumiem. Dobrze, że udało się odblokować, dzięki za pomoc.
Myślę, że powinien być wysłany jakiś sms ostrzegający. Przychodzą smsy o utracie salda, o zablokowaniu rozmów wychodzących i przychodzących, ale ani słowa o blokowaniu karty sim i numeru. A to poważna sprawa!
Patrząc na to ile osób na tym forum miało podobną "niespodziankę", widzę, że nie jestem sam...
Witam, dłuższy czas nie doładowywałem konta i dziś o 3 rano otrzymałem sms'a połączenia przychodzące zostały zablokowane można odzyskać numer? Miałem taryfe plus elastyczna na karte
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Wówczas nasz pracownik zweryfikuje jak wygląda sytuacja i czy istnieje możliwość przywrócenia tego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam serdecznie,
Mój numer w Plus Na Kartę został zablokowany z powodu braku doładowań przez kilka miesięcy, mieszkam za granicą na co dzień. Jestem użytkownikiem tego numeru od wielu lat, czy mogę prosić o przekazanie dalej sprawy o odblokowanie numeru? Skontaktowałem się już przez formularz, numer sprawy to #1709608.
Dopadła mnie dokładnie taka sama sytuacja jak z posta wyżej, szkoda że dalej nie ma powiadomień że numer zostanie zdezaktywowany w ciągu miesiąca czy zbliżonym okresie. Dosłownie minutę po otrzymaniu smsa o zablokowaniu połączeń przychodzących próbowałem doładować konto za 30pln, niestety bezskutecznie, tzn. Pieniądze zostały pobrane z konta bankowego ale nie udało się wskrzesić numeru. Z góry dziękuję.
Numer sprawy #1709773
Co ciekawe jeszcze przez jakieś dwie godziny byłem w stanie się zalogować przez aplikację plusa, dopiero po dwóch godzinach zdezaktywowano mi kartę.